از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

آمریکا سالاری یا مردم سالاری؟

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

بنظر می رسد که دوران: آمریکا سالاری در ایران، بپایان خود نزدیک می شود. گرچه مردم ما روزی که قیام کردند، همراه شعار مرگ بر شاه،  مرگ بر آمریکا هم می گفتند، ولی در میان اورکادر ها و یقه سفید ها، هنوز آمریکا سالاری جای: مردم سالاری را حفظ کرده بود. تقاوت عمده مردم سالاری، با آمریکا سالاری فقط در: همین شعار مرگ بر آمریکا نهفته است. زیرا مردم سالاری یعنی احترام به: نظرات و آرا مردم ایران ، ولی آمریکا سالاران می گفتند: ما این حرف ها حالیمان نمی شود، مرگ بر آمریکا نباید گفته شود!

یکی از ابعاد آمریکا سالاری در ایران، بحران سالاری یا ایجاد بحران، و خلق تنگناها و یا تبلیغ آن ها است. تا به اینوسیله بگویند که: اگر آمریکا برگردد، همه این مشکلات و بحران ها حل می شود. در راس این بحران سازی ها، بحران اقتصادی یا دلار سالاری وجود دارد. دلار سالاری یعنی اینکه به هرقیمتی شده، دلار باید سالار پول جهان باشد. در ایران این تئوری تحقق پیدا کرده، یعنی با اینکه چهل سال است، دلار در مقابل ارزهای دیگر کاهش پیدا می کند، در ایران نمی گذارند حتی ثابت بماند!

مجموعه عواملی که در پی: افزایش قیمت دلار و یا دلار سالاری هستند، ما را به عوامل آمریکا سالار، یا ایران ستیز راهنمایی می کند. این عوامل در بانکها مخصوصا در: بانک مرکزی فراوان هستند، و سپس نوبت به صرافی ها می رسد، ممکن است در ظاهر لشکر کوچکی به حساب بیایند، ولی با این مظلوم نمایی، چهل سال است که به قیمت ورشکستگی اقتصاد ایران، و نابودی زیر ساخت های آن، نگذاشته اند دلار ثابت بماند، یا کاهش پیدا کند!

در زمان جنگ تحمیلی ،کارتر یک هزار تومانی را در یکدست ، و یک دلار را در دست دیگر گرفت، و گفت باید ارزش ریال، آنقدر کاهش پیدا کند که ده هزار آن، یک دلار شود! حالا کجاست که ببیند از مرز: سی هزار ریال هم گذاشته، و امید دارند بالاتر هم برود. آن ها کاری کرده اند که هیچ اقتصاد دانی، جرات ندارد به محدوده شان، سر بزند و سوالی بکند!

ما در بسته اقتصادی دولت جدید هم، می بینیم با اینکه تمام بیماری اقتصاد ما، از این سرطان است ولی، هیچ اشاره ای به آن نمی کنند! وسعی دارند مسئله را، از راه های دیگر حل کنند! سخنگوی دولت گویا در کلاس درس اقتصاد درس می دهد! نه اینکه برنامه اجرایی می دهد. همه کلماتی که در حسن این برنامه به کار برده، در این چهل سال همه گقته اند، و بقول ضرب المثل فارسی، هیچ ماست فروشی نمی گوید: ماست من ترش است!

آن وقت ها هم، همه دولت ها و همه سخنگوها می گفتند: می خواهند تورم را یک رقمی بکنند! هیچ کدام نگفتند که ما می خواهیم: بیکاری زیاد شود! وابستگی دولت به نفت افزایش یابد، و یا از این قبیل تحلیل ها. پس باید بین اقتصاد تخیلی و: اقتصاد واقعی مرزی قائل شد. این مرز همان شکستن هیمنه و قدرت دلار است.

هدف آمریکا سالاران، که اغلب نیز دکترای خود را، زیر نظر سازمان سیا گذرانده، و از انان مجوز دفاع از پایان نامه دریافت نموده اند، برپا نگهداشتن آمریکا و: جلوگیری از سقوط آن می باشد. همه شاخص های اقتصادی از زمان: آدام اسمیت تا کینز و غیره، نشان می دهد که آمریکا در حال سقوط است، ولی آمریکا سالاران ایران، به زور چوب از افتادن این مترسک، جلوگیری می کنند.

آمریکا سالاران را باید: آمریکا سازان جدید هم نامید، چرا که آمریکایی که این ها در ذهن مردم ایران می سازند، اصلا وجود خارجی ندارد. آمریکای اصلی، مجموعه از غرب وحشی است که: یک مشت جنایتکار اروپایی، با کشتن مردم بومی آنجا، زمین های ان ها را تصاحب کردند، و هنوز هم حاضر نیستند: با رنگین پوستان اعم از سرخپوستان و :سیاهپوستان و زرد پوستان، خود را برابر بدانند. در واقع آمریکا یک اسرائیل بزرگ است، که به زور اشغالگری برای خود، دولت خود ساخته ایجاد کرده. دلیل حمایت بی چون وچرا از: اسرائیل هم بی ریشه بودن هر دو است. ولی از نظر آمریکا سالاران، آنجا کشور رویاها است که: دویست سال است دموکراسی و: حقوق بشر در ان موج می زند! وباید با انها به زبان التماس، گفتگو کرد.

美国民主或民主?

看来这个时代:美国的民主在伊朗,已经接近尾声。但是,我们的人民那天起来,其口号是“死神来了国王,告诉美国的死亡,而是在两者之间接管盒和白领,还是美国的民主:民主被保留。民主的重大差异,美国的民主:口号“打倒美国所在。因为民主意味着尊重的意见和看法伊朗人民,但是美国军阀说,我们是不是我们的话,但是,打倒美国应该告诉!

一个美国的民主制度,民主的危机或危机,并创造瓶颈或宣传他们。截至本最后说,如果美国去,所有的问题和危机是可以解决的。在这场危机的负责人,在经济危机或美元是民主。民主意味着任何价格美元兑美元一定是世界的主要货币。伊朗在理论上满足,意味着四十年,美元兑其他货币,在伊朗甚至不保持不变!

设置以下因素:美元或美元民主,美国的我们的领导者,或者对伊朗的指南。这些银行,尤其是在央行丰富,再交流吧,可考虑小军出现了,但四十年的伤害,破产的经济,以下它的建设,并没有保持不变美元,或拒绝!

在战争时期,卡特美元的一方面,而在另一方面是美元,并表示货币的价值,从而使数以万计的跌势,美元!在哪里看到的边界,现在三万在一起,并希望能去更高。他们知道,没有经济,敢于他们的区域,探出头来,问的问题!

我们的新政府的经济套餐,看到我们的经济,所有的疾病,包括癌症,但并没有提到它!试图解决问题的解决以其他方式!理性的政府发言人经济在课堂教学中!这并不是说该行动计划。所有的哈桑用这个程序的话,在这四十年都表示,并根据波斯谚语,不出售任何我们说:我的酸奶是酸的!

然后,太,各国政府和所有发言者都表示,他们希望通胀单一的数字!无不是说我们想:失业率高!增加政府对石油的依赖,或者从这样的分析。因此,科学和经济之间:边界的实体经济被允许。这个边界破信誉和美元的力量。

美国军阀的目的,往往谁是他的中央情报局的监督下博士学位过去了,他们已经获得许可保卫论文,紧跟美国,并防止其崩溃。自亚当·斯密到凯恩斯和其他各项经济指标,表明美国正在下降,但美国的军阀,到落入稻草人力木,预防。

美国的军阀有:新的生产者被称为美国,因为美国人民让这一点,它不存在。北,坐落在狂野西部:一个欧洲少数几个罪犯,杀土著人在那里,他们把自己的土地,仍然不存在:印度人和有色人种,包括:黑色和黄色的皮肤,你的就知道了。事实上,美国是一个大以色列,占领力量为他自己,他的政府做出了。由于以色列的不加掩饰的认可,而不扎根两者。美国,然而,军阀,有梦想的国家:200年民主和人权的浪潮来临!必须用自己的语言乞求,说着。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی