ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ایران هسته ای، تبدیل به آرمانی برای غرب شده است!ا

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

 

ا

چرا ایرانیان به فناوری هسته ای، علاقمند هستند؟

توافق هسته ای هرچه باشد، فقط میدان سیاسی بازی است، ولی واقعیت ایران هسته ای غیر قابل انکار است. در ایران هسته ای دانش مقدس است، و وظیفه هر ایرانی است تا: در این راه به مسابقه برخیزد، و گوی سبقت را از همه ببرد . و این مسابقات پایه های ارزشی هم دارد، یعنی فناوری هسته ای، فقط صلح آمیز آن مدنظر ایرانیان است .البته ایرانیان، علم را اگر در ستارگان دیگر اسمان هم باشد، بدست خواهند آورد زیرا: انفاس قدسیه و  روح خدایی را درک کرده اند.

علت اینهمه پیشروی ایرانیان، یک موضوع غیر قابل انکار است: و آن اینکه این علوم از ابتدا هم، نزد ایرانیان بوده است. و فقط مرز آنان شکسته شده بود، یعنی به سادگی خیال و رویای صادقانه، فکر کرده بودند اگر: در خارج از مرزها هم، علم خود را بکار بگیرند ، مفید  خواهد بود و: این تصور از آنجا بوجود آمد که: فکر کردند اروپا دچار تحول واقعی شده است.

این تصورها، از زمان حمله های سراسری، علیه ایران شکل می گرفت. مثلا موقعی که اعراب به ایران حمله کردند، و با موسیقی ایرانی مخالفت کردند، موسیقی ایرانی به دل اعراب حمله کرد، و اکنون موسیقی عربی، همان موسیقی ایرانی است ! که اولین بار توسط بنا ها، برای تعمیر خانه خدا، به آنجا رفت و استادان معمار ایرانی، هنگام تعمیر ساختمان، با خود شعر و موسیقی زمزمه می کردند، و اعراب تصور کردند که: این هم جزو اعمال عبادی است.

    یا وقتی اسکندر مقدونی، به ایران حمله کرد، و بنای تاریخی تخت جمشید را آتش زد، همین بنا در دل آنان، آتش عشقی روشن کرد که: به ساختن مشابه آن در رم و آتن، روی آوردند و به جایی رسیدند که: معماری رومی مورد قبول: برخی معماران ایرانی قرار گرفت.

الهام از ایرانیان، کار را بجایی رساند که مغول ها ، وقتی به ایران حمله می کردند، ابتدا از ترس اینکه افراد مغول، جذب فرهنگ ایران نشوند، کتابخانه ها را آتش زدند! ولی دیری نپایید که به دست خود، هزاران کتابخانه در بغداد ، اهواز و زنجان و ری و اصفهان تاسیس کردند! و شاعران و نویسندگان را به دربار خود، فراخواندند و کاری کردند، که از ایرانیان نیز جلو افتادند!

     یکی از عجائب تاریخی ایرانیان، بقای زبان و خط فارسی است، و دراین راه ترک ها، بیش از همه همت گماشته اند. یعنی اگر بگوییم ترک ها، یا آذری ها، بیشترین سهم را در حفظ خط و ادب فارسی داشته اند، مبالغه نکرده ایم، چه امروزه که بیشترین همت را، در پاسداری از ادب فارسی، افرادی چون شهریار و امثال آن داشته اند، و چه در گذشته که سلجوقیان (همزمان فردوسی ) ، قاجار و امثال آن از خود نشان دادند.

    شاید اولین بار ترک ها، در ایران از دل برامکه بیرون آمدند، که خود برامکه، از دل اعراب بیرون آمدند! یعنی بنی عباس از برامکه استفاده کرد: برای اداره ایران بزرگ، و برامکه هم بر قدرت ترکان تکیه کردند، ولی بعد همین غلامان ترک، که به حکومت های چندانی هم رسیدند، فقط با هدف حفظ زبان پارسی شمشیر زدند! و کتابت کردند.

    اکنون نیز غرب همچون مغول، به ایران حمله کرده، اما هر روز که می گذرد، بیشتر مجذوب فرهنگ و: مرام ایرانی می شود! و واقعا امروز، غرب کاری ندارد جز اینکه: به ایران فکر کند. ایران هسته ای به ارمانی برای: غرب تبدیل شده است! و اوباما بارها اعلام کرده که: آبروی خود را بر توافق هسته ای گذاشته است. و باید این توافق به نتیجه برسد، و طوری هم به نتیجه برسد ، که رهبری ایران هم تایید کند.

زیرا مادر اویاما که: به زیارت مکه رفته بود، آرزو کرده بود که اوباما، سر براه شود و به اسلام برگردد، و این یعنی که شوق بازگشت به اسلام و قران، در خانواده اوباما وجود دارد. و بالاترین افتخار برای یک فرزند، برآورده  کردن خواسته پدر و مادر است. زیرا پدر ومادر قهرمان، واقعی زندگی هرکسی است. و شاید ایدئال ها و آرزوهایی که: اوباما نمی تواند به زبان بیاورد، از زبان مادرش بیان می شود.

علاوه بر انکه انر‍ژی هسته ای، برای ایرانیان یک دانش بومی بوده است! جایی که مولوی در چندین قرن قبل گفته که : دل هر ذره که بشکافی آفتابیش در میان بینی و یا شاعر دیگری آن را، به امام علی نسبت داده می گوید: بر ذره اگر، نظر، بوتراب کند، به آسمان رود و: کار افتاب کند! و این یعنی همان نظم منظومه شمسی، در دل اتم ها هم جاری است.

拥有核武器的伊朗,已经成为西方的事业!

为什么伊朗核技术,有兴趣的?

核协议,唯一的政治舞台上比赛,但伊朗拥有核武器的事实是不可否认的。伊朗核知识是神圣的,它是每一个伊朗有责任以这种方式来比赛,并超过了他们全部下来。本次比赛有一个基本值,这意味着核技术只用于和平则认为伊朗人伊朗人当然,如果天上的其他明星,它将接收,因为上帝的精神理解和神圣的有呼吸。

因为这么多的伊朗人完成,问题是不可否认的,而且当时的科学,伊朗人。他们的边境只有被打破的想象力和梦想只是说实话,如果想在国外,曾经是科学,将是有益的,因为有印象,他们认为欧洲进化是真实的。

也就是说,由于形成了对伊朗的全国大罢工。例如,当阿拉伯人入侵伊朗和伊朗人有反对的音乐,阿拉伯音乐心脏发作,现在阿拉伯音乐,波斯音乐是一样的!所以第一次,修复神的殿,去那里和教授伊朗建筑师,当建筑物,分别用音乐和诗歌哼唱,和阿拉伯人认为这也是崇拜的一部分。或者当亚历山大的马其顿,攻打伊朗,而碑烧毁波斯波利斯,建筑在他们的心中,爱火转身,在罗马和雅典同一栋大楼,转向,地方,古罗马建筑一些伊朗建筑师接受者。

波斯人的启发,蒙古人把工作的地方,当攻打伊朗,他们担心蒙古族人,他们不吸引伊朗文化,图书馆烧毁!但很快在他们的手中,数千名在巴格达,伊斯法罕,阿瓦士和德黑兰和雷库的建立!和诗人和作家对他的法庭,称并提出,伊朗人已经领先!一名伊朗历史上的奇迹,波斯语言和文字的生存,并以这种方式土耳其人,大多都是护航。这是说,土耳其人还是阿塞拜疆人,最大的是跟上波斯文学的线,没有夸张,什么是最大的努力,在波斯文学的保护,如王子之类的都有,什么在过去,塞尔柱(沿菲尔多西),卡加所以它显示出。或许在伊朗​​的第一条裂缝来自Bramk·H,其中Barmak,来自阿拉伯人!巴尼阿巴斯Barmak用于运行一个伟大的国家,并且还Barmak依靠土耳其人的权力,但后来离开了奴隶,谁是很多政府,只有剑保留他们的语言!和他们的写作。现在西方,如蒙古,伊朗的攻击,但每一天过去,更热衷于文化:伊朗的意识形态!事实上,今天的西方并不做更多的事:伊朗想。伊朗的核愿望:西方已成为!奥巴马曾多次表示,他的名声已经在核协议。并应订立本协议,并因此得出结论认为,伊朗领导层也被证​​实。

大山的母亲因为这是麦加朝圣,曾希望奥巴马,温顺,回到伊斯兰教,这意味着渴望回到伊斯兰教和古兰经,奥巴马家人在那里。最高荣誉的一个孩子,父母满足的需求。对于家长来说,英雄,谁是真正的生活。也许理想与梦想,奥巴马不能在母语带来的是口头的。

除了核电,伊朗人有一个当地的知识!凡鲁米说,几个世纪前,在阳光下或不同的诗人,归因于伊玛目阿里的鼻子之间的差距每个粒子的心脏说,粒子如果需要的话,阿布·特劳布,他去到天堂和:太阳的工作!这意味着太阳系的秩序,在当前原子的心脏。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی