ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

他们,不一样的伊玛目侯赛因

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

多年来,麦加和麦地那的家庭的出来,他们已经犯了罪,为什么伊斯兰教。伊玛目阿里和伊玛目侯赛因,和平是他,还有另外的犯罪!因为他们的祖先高贵,以实玛利那就是伊朗和也门人尊重,被带到伊朗,也门是唯一安全的地方,没有任何麻烦的是他的朋友。相反,它把自己的孩子出某些国家,他们是阿拉伯人的借口下,他们的伊玛目侯赛因的后代看起来!也门扎伊迪萨达特和十二指肠萨达特在伊​​朗,黎巴嫩和伊拉克,阿拉伯人,波斯人被指控,并指责阿拉伯阿吉曼!在任何情况下下面的敌人:伊斯兰世界的进一步分析是自发产生的部落纷争,他们摧毁对方。但随着伊斯兰革命的到来对收入的其他部门,并全部之一。没有人在也门,伊朗或伊朗告诉坏,所有也门人很友好。黎巴嫩值得骄傲的是,他们这一代似乎也门和也门人是伊玛目侯赛因的后代,烈士的生活,对自己,他们蓬勃发展。敌人,工会不喜欢,因为如果这种统一将持续,对祖国,返回到他们!第一次土地圣城,必须恢复到原来的居民,以及所有定居点,而不是阿拉伯人交付。这是一次去沙特后,也门和麦加和麦地那的交付,从而划分时候开始,他们用欺骗和谎言,没有敌意,他们出去杀了他们。但是,我们,杀死了也门,意味着烈士伊玛目侯赛因是了!因为你曾说过)卡尔巴拉所有的土地,和阿修罗的日子。但这里的关键是比头发骚扰也门,或任何什叶派萨达特更薄,先知的迫害,甚至更高!因为先知说:谁F到伤害,伤害我和其他人说,也门市场,已经伤害了我。为什么差?因为先知自己是亲切和宽恕迫害!但他的孩子,和临终关怀可能不具备开放的态度。或不会原谅。对于暴君和历史的暴君,如沙特的房子,将是非常沉重的。因为种子或先知的后代,非常恼火。正如我们所知,先知,从几个孩子中,一个女孩仍继续比赛。法蒂玛扎赫拉,伊玛目哈桑和伊玛目侯赛因的中毒的两名男孩子是烈士。大多数男性儿童的她的任务岁以上的,以及烈士的伊玛目侯赛因在卡尔巴拉,因为他们。伊玛目萨贾德唯一幸存的伊玛目萨贾德的儿子也很大:扎伊德称为烈士的历史,有许多的角色,所以他们Zaydi,或先知的家庭十二指肠,和他的直接后裔。和字科萨的解释,是在第二章科萨。

现在假设你的眼睛,你的孩子会被杀死或折磨。你是不是更满意,他们的敌人都困扰着你,但你没有子女或孙子女?

因此,在这个阶段,儿童的虐待的严重程度,“先知在他热爱心脏的后代比他们自己遭受迫害的力度更重。当我们读历史,有人去看望他几天来垃圾他们身上这是,他很尴尬,是一个穆斯林,但他富有同情心心脏,当法蒂玛扎赫拉的迫害​​,仍然如此,还是在他的孙子在卡尔巴拉的殉难时,法蒂玛发生了什么变化呢?多这场迫害,如果先知是现在还活着,(这是目前的观察员)的费用通过沙特的房子,并给他们?

آن ها با امام حسین فرقی ندارند،

سال ها است که اهل بیت را، از مکه و مدینه بیرون کردند، به جرم آنکه چرا به دین اسلام پایبند بودند. البته حضرت علی ع یا امام حسین ع، جرم دیگری هم داشتند! و آن اینکه به ایرانی ها  و یمنی ها احترام می گذاشتند، زیرا از جد بزرگوارشان حضرت اسماعیل، نسبت به ایران می بردند، و یمن تنها مکان امنی بود که، بدون دردسر با پیامبر دوست بود.

     درست برعکس آن، فرزندان ایشان را از برخی کشورها بیرون می بردند،  به این بهانه که عرب هستند، و نسل آن ها به امام حسین می رسد! سادات زیدی دریمن، و سادات اثنی عشری در  ایران ، لبنان و عراق از سوی اعراب، متهم به عجم بودن هستند، و از سوی عجمان متهم به عرب بودن! و در هر صورت دشمنان به دنبال: تجزیه هرچه بیشتر امت اسلامی هست، تا خود بخود دشمنی های قبایلی بوجود آید، و آنها همدیگر را از بین ببرند.

    اما با ظهور انقلاب اسلامی، دیگر دوران تفرقه به سر امد، و همه یکی شدند. هیچکس در یمن نبود که: از ایرانی بد بگوید یا در ایران، همه دوستدار یمنی ها شدند. لبنانی ها افتخار کردند که: نسل شان به یمن می رسد، و یمنی ها برای اینکه از نوادگان: امام حسین و زید شهید هستند، بر خود بالیدند.

    دشمن، این وحدت را نمی پسندید، زیرا اگر این وحدت ادامه پیدا کند، باید سرزمین پدری، به آن ها برگردانده شود! اولین سرزمین ، قدس شریف است که باید: به ساکنان اصلی آن برگردانده شود، وهمه شهرک سازی ها، تحویل اعراب شوند. بعد از ان نوبت آل سعود بود که بروند، و مکه و مدینه را تحویل یمنی ها بدهند، لذا نوبت تفرقه انداختن آغاز شد، و چون نتوانستند با حیله و دروغ، دشمنی ایجاد کنند، به سراغ کشتار آن ها رفتند.

 اما از نظر ما، کشتن یک یمنی، به معنی شهید کردن امام حسین است! زیرا که فرموده اند (کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا) همه زمین ها کربلا،  و همه روز ها عاشورا است. اما نکته باریکتر از مو این جا است که: اذیت و آزار هر یمنی، و یا هر شیعه و سادات، از اذیت و آزار خود پیامبر هم بالاتر است! زیرا پیامبر اسلام فرمود: هرکه فاطمه را ازار دهد، مرا آزرده است و: در جای دیگری فرمود هرکس، یمنی را ازار دهد، مرا ازار داده است.

    اما چرا بدتر است؟ چون خود پیامبر رئوف است، و  آزار دهندگان را می بخشد! ولی اولاد و احفاد ایشان ممکن است، این سعه صدر را نداشته باشند. و یا نخواهند گذشت کنند.  این برای ظالم ها و جباران تاریخ مانند آل سعود، بسیار سنگین تمام خواهد شد. زیرا آن ها ذریه یا فرزندان رسول را، بسیار اذیت می کردند. همانطور که می دانیم رسول خدا، از میان چند فرزندش، فقط یک دختر برای ادامه نسل باقی ماند.

     از  دو فرزندان ذکور فاطمه س هم، امام حسن مسموم، و امام حسین شهید شدند. اکثر فرزندان ذکور بالای سن تکلیف ایشان هم ، همراه امام حسین ع در کربلا شهید شدند. و فقط امام زین العابدین زنده ماندند، از امام زین العابدین هم فرزند بزرگواری: بنام زید شهید در تاریخ نقش فراوان داشته است، لذا این افراد زیدی، یا اثنی عشری از اهل بیت پیامبر محسوب شده، و نوادگان مستقیم ایشان هستند. و محل تفسیر کلمه کوثر، در سوره کوثر هستند.

حالا فرض کنید پیش چشم شما، فرزندتان را بکشند یا شکنجه و آزار دهند. آیا شما راضی تر نیستید که: دشمنان شما را آزار بدهند، ولی به فرزندان یا نوادگان شما کاری نداشته باشند؟

بنابر این در این مرحله،  شدت آزار و اذیت فرزندان و" نوادگان پیامبر بر قلب نازنین ایشان، سنگین تر از شدت آزار و شکنجه خودشان است. چنانچه در تاریخ می خوانیم که: ایشان به عیادت کسی رفت که ، چند روزی بر سرشان خاکروبه نریخته بود! و او شرمنده شد و مسلمان گردید. اما آیا قلب رئوف ایشان، در هنگام آزار و اذیت حضرت فاطمه س، باز هم اینطور بود؟ یا در هنگام شهادت نوه ایشان در کربلا، برای ایشان و حضرت فاطمه چه گذشت؟ و در ادامه همین ازار و اذیت، اگر پیامبر اکنون زنده بود، (که حاضر و ناظر است)از جرم آل سعود می گذشت، و آنان را می بخشید؟

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی