از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

如何为沙特的房子?

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

对阿拉伯联盟和也门,如此庞大和不人道的残忍攻击,我们可以说,残暴的所有经验,自十九世纪开始到现在前所未有的总和。残酷发生在任何地方,这几乎是一个角落都可以!和重力的残暴和经验的产品是两个多世纪。

想象一下,所有的这是入侵西方到东方,这是他们的殖民地!但在如何打扮殖民地的士兵,尤其是法国军队,谁只是化装为阿拉伯人,被磨损或沙特阿拉伯等劳伦斯的存在,一个简短的问卷调查显示,绿灯,沙特的众议院和瓦哈比。

   当土耳其或奥斯曼帝国统治是天房和麦加,铝沙特为消除奥斯曼帝国权力,并采取麦加的统治,打击脚垫,比他其它的名字,它是与电源一个很好的经验欧洲,打造盾击,以掩饰自己的名字。

   由于沙特自己是犹太人,土耳其,世界各地的犹太人的教育,把你的日程!不过,英国政府,或作为箭头攻击法国选择了把他的报复,从大不里士里人!因为城市大不里士的仍然是一个犹太人在里面!和谢赫萨菲这个过程开始于早期的父亲沙特阿拉伯,伊朗,科威特,他们转了一圈,显然他们是穆斯林。

Vantqam在什叶派穆斯林,他们的野蛮袭击当天前​​的工作,对也门可以看到报复。但对这种暴行,有多个策略:第一个策略是也门人民的抵抗,也门人民有足够的自我意识已经来临:道奇犹太宣传沙特阿拉伯,因为这两个护法吃,这是最重要的一步。因为他们意识到这是为时已晚,但还是及时的。

接下来的策略就是自我意识穆斯林世界其他地方,谁相信,沙特不这样做,部长佛龛不占用保护区的,而且必须赶了出来!沙特的房子是在政府的头上,否则会造成问题的重要药物,因此它被认为是家庭纠纷,并呼吁和解与和平.nan甚至视而不见这些杀戮,关闭和也门指责。

   与沙特,两个极端的房子世仇,如一些人所认为种族主义的沙特,有毒的宣传,对阿拉伯人已经开始,甚至先知和伊玛目,他们是礼貌Asayh和:萨尔曼·拉什迪进行肮脏的工作!并且一定要小心这个方案是,它是在政策和要求沙特的房子。因为作为短跑,有关伊斯兰教和宗教文物,杀了这个时候,先知和伊玛目是人格暗杀。

在战场上的主要策略,沙特阿拉伯,因为他们的军事弱点,通常采用其他国家的力量。与所有的国家,非国家军队不说话,沙特军队与多国的士兵!所以,如果你为各国提供知识,他们是从参加他的臣民之间的代理沙特阿拉伯阻止。

     沙特空军,只有F-16战斗机,这是这架飞机的有趣的缺点,制造商正在与新闻马欣接触,有人透露,他与电子战说,干扰的卫星可以被定向从而使F-16,而不是萨那,吉达炸弹!

     在其管理试点最小的作用,特别是沙特飞行员谁没有经历过这一点。该机是目前分流的目标,通过噪音的作用,因此它可以不是军事目标,或预设轰炸他们,他们往往打平民目标!

چگونه میتوان جلوی آل سعود را گرفت؟

حملات وحشیانه سعودی ها و ائتلاف ضد یمن، آنقدر وسیع و غیر انسانی است که: میتوان گفت جمع کلیه تجربیات وحشیگری: قرون معاصر از آغاز قرن نوزدهم تا کنون است. یعنی هر کجا وحشیگری اتفاق افتاده، تقریبا گوشه ای از این حساب می شود! و این وحشیگری نقطه ثقل و :محصول کل تجربیات در طول دو قرن می باشد.

تصور همه بر این است که: غرب به شرق حمله کرد، و آن را مستعمره خود نمود! ولی یک بررسی کوتاه بر: نحوه لباس پوشیدن سربازان استعمار، مخصوصا سربازان فرانسوی، که درست مدل لباس اعراب را به شکل فانتزی، برتن داشتند و یا: حضور لورنس عربستان و امثال آن، نشان می دهد که چراغ سبز، از سوی آل سعود و وهابیون بوده است .

   زمانی که ترکیه یا عثمانی، بر کعبه و مکه حاکمیت داشت، آل سعود به عنوان ازبین بردن قدرت عثمانی، و در دست گرفتن حاکمیت مکه ، مبارزه با عثمانی را بنام: غیر از خودش آغاز کرد، و این تجربه خوبی شد تا: با قدرت دادن به اروپا، از آن ها سپر حمله بسازد، تا نام خود را مخفی کند.

   از آنجا که سعودی ها، خود یهودی و ترک تبار بودند،  پرورش یهودیان در سراسر دنیا را، در دستور کار خود قرار دادند! اما در عمل دولت های انگلیس، یا فرانسه را بعنوان پیکان حمله انتخاب کردند، تا انتقام خود را از آذری های تبریز بگیرند! زیرا هنوز هم تبریز شهری است که: یک یهودی در آن نیست! واز زمان شیخ صفی این روند آغاز شد، که در همان اوایل پدران سعودی را، از ایران راند و آن ها به کویت رفتند، و در ظاهر مسلمان شدند.

وانتقام از شیعه را سرلوحه کار خود قرار دادند، همین امروز هم از حملات وحشیانه آن ها، برعلیه یمن می توان این انتقام جویی را دید. اما در مقابل این وحشی گری، استراتژی های چند گانه وجود دارد: نخستین استراتژی مقاومت مردم یمن است، یعنی مردم یمن به اندازه کافی، به خود آگاهی رسیدند تا :گول تبلیغات یهودی های سعودی را، بنام خادم حرمین نخورند، واین مهمترین گام است. زیرا آن ها بسیار دیر متوجه این امر شدند، ولی بازهم به موقع است.

استراتژی بعدی خوداگاهی دادن: به بقیه مسلمانان جهان است، که به این باور برسند که سعودی ها، هرگز خادم الحرمین نبوده  و نیستند، بلکه اشغالگران حرمین هستند، و باید بیرون رانده شوند! البته آل سعود هنوز مزدوران مهمی، در راس حکومت ها دارد، که مسئله را بطور دیگری مطرح می کنند، و باصطلاح آن را یک اختلاف داخلی دانسته ، و خواستار آشتی و صلح هستند .آنان حتی چشم خود را به اینهمه کشتار، می بندند و یمن را مقصر می دانند.

   البته دشمنی با آل سعود، افراط و تفریط هم دارد، زیرا برخی ها به تصور اینکه آل سعود عرب هستند،  تبلیغات زهر آگین نژاد پرستانه ای را، برعلیه اعراب شروع کرده اند، و حتی به به پیامبران و امامان هم، اسائه ادب می کنند و: شغل کثیف سلمان رشدی را ادامه می دهند! و باید مواظب این ترفند هم بود، که این همان سیاست و خواسته آل سعود است.  زیرا همانطور که به دست داعش، آثار باستانی مربوط به اسلام و دین را، از بین می برند به وسیله اینها هم، ترور شخصیت پیامبر و ائمه می نمایند.

اما استراتژی اصلی، در میدان جنگ است، عربستان به دلیل ضعف ارتش خود،  معمولا نیروها را از کشورهای دیگر استخدام می نماید. و برخلاف تمام کشورها، که در ارتش خود غیر ملی را راه نمی دهند، ارتش عربستان مملو از: سربازان چند ملیتی است! بنابر این اگر کشورها به خود آگاهی برسند، از حضور افراد خود دربین مزدوران سعودی جلو گیری می کنند.

     برای نیروی هوایی عربستان هم، فقط از جنگنده های اف 16 استفاده می کنند، که این جنگنده ها نقطه ضعف جالبی دارند، که سازنده آن ها در تماس با ماهین نیوز، آن را افشا کرد:وی گفت با جنگ الکترونیکی و: ایجاد پارازیت از طریق ماهواره ها، می توان اف 16 را طوری هدایت کرد که: به جای صنعا، جده را بمباران کند!   

     خلبان کمترین نقش را در اداره آن دارد، مخصوصا خلبان های سعودی که، اصلا تجربه این کار را ندارند. هم اکنون نیز انحراف اهداف این جنگنده ها، از طریق پارازیت ها اقدام می شود، بطوریکه آن ها نمی توانند اهداف نظامی، یا موارد از پیش تعیین شده را بمباران کنند، و اغلب به اهداف غیرنظامی اصابت می کنند!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی