از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

把所有的鸡蛋放在一个篮子里

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

交易所和OTC的房间,代表资本主义难免有些培训!而他这样做,是慢慢的侵权,没有任何人知道或做抗议。例如,说这一切:不要把鸡蛋放在一个篮子里,向他们表示,他们所有的资金,不仅在一家投资公司。不买股票只!但个股的组合购买,如果其中一人受伤,盈利否则中性。这一说法在逻辑和数学非常错误的。但最大的培训资本主义,特别是存量房!但摆在首位,这一原则被违反!说你有钱,股市带来的黄金和外汇市场还是回家吧!在第二步骤中,在逻辑上,在对称的数,零的总和。如果你希望按比例分配的损失,你知道,在一个篮子里,亏损和利润都相等,而你找不到任何东西!

在数学上,正和负的总和始终为零。 (西格玛正负等于零。)统计在一起平均偏差始终为零!并从这个逃脱是,每个正方形的结果,以消除负号。它不会损害或分配。但是,利润和亏损的分布,这在当时为零。有理智的人必须把所有的鸡蛋放在一个篮子里。收集更好看,它是保护,如果第一个是否定的,不要启动任何东西。

例如,如果你去一个事故在家里,不出去的房子!即使你说你是50%,50%,不完整的健康的生活方式,你还是喜欢到外面去!50%之多,如果说99%的健康的路要走,但你一去所有的钉子!或损坏你的心脏,如果你去疯了!在比赛的球员:普通电脑或几百倍,失去你的车在事故中,并为此事!但是,如果这些意外之一,发生在现实世界中,还有另外一个样子!是高兴还是难过。

因此,所有的人类活动,希望能采取百分之百的健康,并预测这是这起事件没有发生,否则,如果所有的预测,预测是事件之一碰巧,你喜欢不希望在所有!黑色的口感,不想告诉你!

这是在伊斯兰一神教,多神教和虚伪是偶然的,意外或异常强加讨论。世界上所有的完美统一。许多神已经否认,并拒绝分散的目标。即使是在结婚,合伙人或任何社会契约,我们必须把所有的鸡蛋放在一个篮子里!损失的生命买它,直到我们放弃有点坏!忠诚,坚定的是坦诚,是相同的,现在我们需要:忠实伊玛目阿里,不要打扰来他更早而不是成千上万的领导者在你的篮子!我们来到了伊玛目,让别人去!

资本主义政权,它说,但他慢!没有醒来一个名字涉及到客户的忠诚度。因此,如果客户在任何情况下,现在可以进行购买,股东应分开,该损失站稳脚跟,并没有那么有利可图,其股票买入和丢失时,是走出去,到另一家公司,高利贷者就是为什么它是被禁止的,因为任何人谁投资于失业,不仅会造福你。

همه تخم مرغ ها در یک سبد بگذاریم!

اتاق بورس و فرابورس، به نمایندگی از نظام سرمایه داری، گاهی آموزش هایی دارد که قابل تامل است! و البته خودش هم آن ها را به آرامی نقض می کند، بدون اینکه کسی بفهمد یا اعتراضی بکند. مثلا می گویند همه: تخم مرغ ها را دریک سبد نگذارید!و منظور آن ها این است که همه سرمایه خود را، تنها در یک شرکت سرمایه گذاری نکنید. و فقط یک نوع سهام نخرید! بلکه ترکیبی از سهام را بخرید تا اگر، یکی از ان ها زیان کرد، سود اوری دیگری آن  را خنثی کند.

    این حرف از نظر منطقی و ریاضی کاملا غلط است. ولی از بزرگترین آموزش های: سرمایه داری و خصوصا اتاق بورس است! اما آنان در همان قدم اول، این اصل را نقض می کنند! و می گویند شما هرچه پول دارید، به بازار بورس بیاورید و: در بازار ارز یا طلا و مسکن نروید! در قدم دوم هم از نظر منطقی، حاصل جمع اغیار صفر است. یعنی اگر شما به امید سرشکن کردن زیان، این کار را بکنید بدانید که در یک  سبد، زیان ها و سودها باهم مساوی هستند، و شما به هیچ چیزی دست پیدا نمی کنید!

از نظر ریاضی هم، جمع مثبت و منفی ها همیشه صفر است. (زیگمای باضافه و منهای آی مساوی صفر است.) از نظر آماری هم جمع انحراف میانگین ها همیشه صفر است! و بخاطر فرار از این موضوع هست که: حاصل هرکدام را مربع می کنند، تا نقش علامت منفی از بین برود. لذا (دی ور سیمیکیشن)! یا توزیع ضرر معنی ندارد.  بلکه توزیع سود و ضرر است، که حد آن هم صفر است. یعنی یک آدم منطقی باید: همه تخم مرغ ها را در یک سبد بگذارد. تا بهتر بتواند حواسش را جمع کند، و از آن محافظت نماید:  و اصولا اگر از ابتدا ، علامت منفی در کار باشد، هیچ کاری شروع نمی شود.

مثلا اگر شما برای تصادف کردن از خانه بروید، هرگز از خانه بیرون نمی روید! حتی اگر به شما بگویند شما 50درصد، سالم میرسید 50 درصد ناقص، شما بازهم ترجیح می دهید بیرون نروید!50درصد که زیاد است، اگر بگویند شما 99 درصد راه را سالم می روید، ولی یک درصد میخ به کلیه شما می رود! یا به قلب شما آسیب می رساند، دیوانه اید اگر بروید! البته بچه ها در بازی های: رایانه ای یا معمولی صدها بار، ماشین خود را در تصادف از دست می دهند، و برای آن ها مهم نیست! اما اگر یکی از همین تصادف ها، در عالم واقع اتفاق بیافتد، دیگر شمایی وجود ندارد! که خوشحال باشد یا ناراحت .

بنابر این همه فعالیت های بشری، با امید به صد در صد سلامت صورت می گیرد، و پیش بینی ها هم برای همین است: که اصلا حادثه ای اتفاق نیافتد، والا اگر با تمام پیش بینی ها، یکی از همان پیش بینی شده ها اتفاق بیافتد، شما ترجیح می دهید اصلا پیش بینی نکنید! و بگویید نمی خواهید سق سیاه باشید!

بحث توحید در اسلام هم همین است، یعنی شرک و نفاق امری عارضی ،  اتفاقی و تحمیلی یا استثنا است. همه جهان در یک وحدت کامل هستند. خدایان زیاد داشتن منع شده، و دارای اهداف های متفرق بودن نفی شده است . حتی در مورد ازدواج ، شراکت یا هر قرارداد اجتماعی  هم، ما باید همه تخم مرغ هایمان را دریک سبد بگذاریم! یعنی ضرر و زیان آن را هم بجان بخریم، نه اینکه تا دیدیم کمی ضرر دارد رها کنیم! وفاداری، ثابت قدم بودن و یکرنگ بودن یعنی همین، اکنون هم ما باید نسبت به: امام زمان ع وفادار باشیم، و از دیر آمدن او ناراحت نشویم، نه اینکه هزاران رهبر را در سبد خود داشته باشیم! تا دیدیم امام زمان نیامد، سراغ کس دیگری برویم!

البته  رژیم سرمایه داری هم، این را قبول دارد ولی آهسته می گوید! تا کسی بیدار نشود و: اسم این را (لویالتی ) وفاداری مشتریان می گذارد. پس اگر قرار باشد مشتری، با در هر شرایط ممکن با شرکت بسازد، از آن خریداری کند، سهامدار هم باید اینطور باشد، یعنی پای ضرر و زیان شرکت هم بایستد، نه اینکه تا سود آور است، سهام آن را بخرد و همینکه زیان ده شد، آن را رها کند و برود سراغ شرکت دیگری، ربا خواری هم به همین دلیل حرام است، چون کسی که سرمایه گذاری می کند، به زیان کاری ندارد فقط سود را می خواهد. 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی