ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

سال نو، جهانی نو

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

 

میلیاردها سال از بوجود آمدن زمین می گذرد، و کسی هنوز نتوانسته راز و رمز این همه شگفتی را توضیح دهد. و هرکس هم اقدامی کرده، نه از آن جهت که اصل مطلب را گفته باشد، بلکه از آن جهت است که دهان دیگران را دوخته است! تمام فوت و فن ها ، تلسکوپ ها و میکروسکپ ها همه، برای بستن دهان مخالفان و منتقدان است!

سال ها مردم را فریب دادند که: به فضا رفته اند و بر کره ماه نشسته اند، و از آنجا قطعاتی را آورده اند! اما بعد معلوم شد که همه اینها صحنه سازی، در صحرای نوادای آمریکا ،یا دره اسرار آمیز سلیکون!  ولی نمی دانستند، دست روی دست بسیار است، و حرف آن ها تا موقعی قابل قبول است که، بالا دستی وجود نداشته باشد.

بالا دست بودن هرکس هم، نه به علم و دانش است، بلکه به قدرت و سیادت است. وقتی به به و چه چه زیاد باشد، هر موضوع غیر علمی هم علمی می شود! و هر تئوری در نیامده از کوره فرضیه ها هم، اصول و مبانی را تشکیل می دهد!

اما همه این ها می گوید : جهان در عین کهنه بودن، نیاز به لباس نو دارد و حرف های کهنه، حتی اگر حقیقت هم باشد کهنه است! و باید حرف نو زده شود. این حرف نو شاید یک یا چند قرن طول بکشد، ولی مهم نیست. حرف تازه بوی زندگی می دهد، و حرف کهنه بوی ماندگی .

امروز هم ما آمده ایم و: حرف های تازه می زنیم! حرف هایی که بوی زندگی می دهد و: بوی شادابی و شکوفایی . بگذار غربی ها هر چه می خواهند بگویند، و بنویسند و دانشمندان آنان، در دانشگاه دیکتاتوری علمی ایجاد کنند، و بگویند علم آن است که از دانشگاه: برکلی یا ماساچوست بیرون بیاید. اما دیگر گوش شنوایی برای این افتخارات آنان وجود ندارد.

حتی دانشحویان آن ها مانند: تشنه های صد ساله، به دنبال آب می گردند تا خود را از یک سرچشمه جدید سیراب کنند، برای آن ها سحنان استادان سراب است، بوی نم  و ماندگی می دهد. آن ها دیگر فسیل شده اند و: حرف تازهای ندارند. آنها فقط میتوانند کتب سال های جوانی خود را، با یک اصلاحات در املا و انشا آن، به عنوان چاپ جدید بیرون بدهند.

و نوروز ایرانیان همین را می گوید! لباس کهنه زمستانی را بیرون بیاورید، و لباس نو بهاری بپوشید. بیایید قبول کنید دوران حاکمیت ماههای: دی و بهمن تمام شد و، نوبت حکومت فروردین ماه است. بیایید ببینید اگر شما قبول ندارید، ولی تمام جهان آین را پذیرفته اند! از سبزه کوتاهی که به زور، از زیر اسفالت خیابان، سر خود را بیرون آورده، تا درختان کهنسالی که برگ های تازه، و شکوفه های رنگین برتن: لخت زمستانی خود می پوشانند! همه از نو شدن حرف می زنند، نو شدنی نه به درازای یک قرن، بلکه فقط به درازی یک سال .

و این سنتی است که خداوند بر آن نهاده است . خداوند در عرض شش روز دنیای ما را خلق کرد، و روز هفتم همه چیز آماده بهره برداری بود! و این روز ها را بر آدم یاد آوری کرد: تا هر سال در چنین روز هایی جشن بگیرد، و به ستایش و سپاسگزاری از خدا بپردازد.

البته همه فرزندان آدم یکسان نبودند، عده ای هم می خواستند دراین مورد، نو آور باشند و لذا آن را ترک کردند و سنت شکنی ! اما ایرانیان  در طول همه این سال ها، ان روز ها را گرامی داشتند، و از هیچ مسخره و بدگویی هم  ناراحت نشدند. و حضرت امام صادق و: دیگر امامان هم این موضوع را بیان کردند.

همین جوشش از درون، برای هماهنگی با طبیعت،  در جهت نوشدن، تعادل روانی به ایرانیان می داد، و آن ها همیشه در همه کار ها موفق بوده اند. زیرا مشیت الهی همین است،  قران کریم خود یک طبیعت است، که هر روز نو به نو می شود، و هر مومن باید هر روز، ده یا صد ایه از ان تلاوت کند، تا به فهم جدیدی از آن برسد که: در حل مشکلات روزانه او را یاری دهد. امام علی هم فرموده که: فرزند زمان خود باشید!

新的一年,新的世界
创造了地球几十亿年以前,还没有人能解释这一切的神秘的奇迹。大家一起工作,并不是因为它是主要的,但它是给别人缝你的嘴!所有的把戏,望远镜和显微镜都批评是闭上你的嘴!
多年来被骗了已经进入太空,坐在月亮上的人,并残局一直在那里!但后来事实证明,所有这些表演,在内华达沙漠地区,或神秘的硅谷!但他们不知道,在手比比皆是,聊,直到它被公认是没有上游。
上游彼此的,而不是在科学,而且功率和主权。当多少给任何非科学的主题是科学!与理论假说来自炉中,原则构成!
但大家都说同样的旧世界,需要有新的衣服和旧词,即使真相就在那里!新的角色,必须来袭。新的字符可能需要一个世纪以上,但不管。气味什么新的生命,并保留旧信件的气味。
今天,我们就来一起,把新的人物!这给生活和呼吸的东西气味清新和蓬勃发展。西放任何他们想说的话,写,他们的科学家,科学的独裁统治,科学说,加州大学伯克利分校和麻省理工学院出来。但他们不再听这些成就。
即使学生们饿了一百年,正在寻找水的新来源喝,为他们的主人Shnan海市蜃楼,潮湿并保留气味。他们有其他的化石,都没有什么新的东西。他们只能打印出来的书他的年轻岁月,用拼写改革及其构成,如新。
诺鲁齐,说同样的事情!带出旧衣服,冬季和春季穿新衣服。让我们接受几个月的​​规则:一月,二月和成品,打开四月一个月。让我们来看看,如果你不同意,但接受世界各地!黑发短的力量,临街铺面,他的头出来,老树木鲜叶,并且花,色彩鲜艳的服装,裸露冬季覆盖!新的,新的,不可能大家都在谈论只要一个世纪,但只有一个一年之久。
与传统的上帝已经把。上帝创造了我们的世界在六天之内,并在第七日,一切准备就绪!这几天提醒大家,每年在这一天庆祝,并赞美和感谢上帝他们。
当然,不是所有的孩子都是一样的人,有些人想这种情况下,创新者,所以他们离开了它,并打破传统!但伊朗人在所有这些年来,这一天纪念和任何嘲笑和诋毁不难过。和伊玛目萨迪克和其他领导人也表达了此事。
所以,在内心深处,与自然和谐相处,以重新平衡心理的伊朗人,他们一直都是成功的一切。因为这是神的旨意,古兰经是一个性质的,每个新的一天是一个新的领域,每一个信徒应该是每天十百诗朗诵中,为了达到一个新的认识:问题他每天帮助。阿里还表示,当你的孩子!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی