از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

فاطمه س عین حق بود، چون با علی بود!

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

پیامبر فرمود که( الحق مع علی و علی مع الحق اینما کنت ) حق با حضرت علی ع است، و حضرت علی ع هم با حق هست، هرجا که باشد.

از این گفته شریف  مستفاد می شود که:حضرت فاطمه سلام الله علیها، عین حق و: لاحق به حق و مسمی به حق هم بوده است. یعنی یکی دیگر از اسما ایشان حق است، حقی که در شکل انسان و در: ظریف ترین و زیباترین نوع آن، متجلی شد و حجت را برهمه تمام کرد.

او مانند حق زندگی کرد: همه چیز او در ظاهر حقیر و کوچک بود! اما باطن او بزرگ و متعالی : جهیزیه ایشان بسیار حقیر و کم بها بود که: از مبلغ فروش یک عدد سپر جنگی حضرت علی، تامین مالی شده بود! مهریه اش آب بود که حتی، از فرزندش امام حسین ع، در کنار نهر فرات منع کردند.

خانه اش گلی بود و اثاثیه اش: فقط یک گلیم و یک دست آس، که با آن گندم و جو آرد می کرد، و غذا می پخت ، عمرش از همه کوتاه تر بود با اینکه نوشته اند 18 ساله شهید شد، ولی باید 9 سال آن را دوران کودکی دانست!  شوهرش آنجنان فقیر بود که حتی از کنار: قصابی رد نمی شد و به یهودی طلبکارش، نمی توانست نگاه کند.

فرزندانش دو پسر و دو دختر بودند، کوچک و معصوم که حتی نمی توانستند: مانع سیلی زدن مرد عرب، بر روی صورت مادرشان شوند!

یکی از فرزندانش که در رحم مادر بود، حتی فرصت نیافت پا به عرصه زمین بگذارد، و از جور دشمنان در دل مادرش شهید شد.

اما این ها، به ظاهر کوچک هستند! فقر و گرسنگی آنان از نداشتن نبود، بلکه از ایثار و فداکاری آنان برای مردم بود! سه لقمه نانی را که برای افطار، نگهداشته بودند به یتیم و فقیر و مسکین دادند! و این داده های آنان را خدا می دید، و جبران می کرد، سوره هل اتی در شان همین عملکرد، بر پیامبر اسلام نازل شد.

فرزند مظلوم و کوچک او اکنون، در سراسر جهان بر دل های همه مظلومان حکومت می کند! و در جهان 7میلیاردی کسی نیست که، او را نشناسد و قدرش را نداند، و این امری است که تمام رسانه های جهان، برای رسیدن به آن خود را به هردری می زنند. با اینکه ممکن است سی ان ان یا بی بی سی، حتی یکبار از او نام نبرده و او را تکریم نکرده باشند، ولی همه جهان از حسین ع حرف می زنند.

شوهر قهرمانش اکنون، سر امد همه مدال ها و نشان های جهان است! مدال شجاعت، عدالت و حکمت را، همه تماشاگران به او می دهند، در حالیکه اسکار ها را، همه ضد علی ها درو می کنند!

خانه کوچک و گلی او همه تاریخ شده است. منشا و موتور تاریخ و حتی هدف تاریخ، همان خانه کوچک و گلی فاطمه سلام الله علیها است. همه مادران و همه زنان، در حسرت یک روز زندگی مانند او می سوزند، و در آرزوی همسایگی و همنشینی با او هستند.

استفاده از سالهای کوتاه عمر، و مدیرت زمان، قهرمانی بالاتر از ایشان ندیده! چه کسی است که با یک زندگی کوتاه، همه تاریخ را بچرخاند؟ بهره وری از این بالاتر؟ که با 90 روز حمایت از علی ع کاری کرده، که یک ملت سوسمار خور و بیابانگرد، امروزه به بزرگترین کارتل ها و تراست های جهانی تبدیل شدند! و سرمایه داران یهودی و مسیحی، منتظر گوشه چشمی از سوی آن ها هستند؟

فدک تنها ارثیه مانده از سوی پدرش را، به یغما بردند تا در زندگی در امدی نداشته باشد، ولی اکنون فدک او همه جهان است! شاید خیلی ها به خود ببالند که توانسته اند، از یزیدیان زمان فرصتی بگیرند، و فدک را تماشا کنند! ولی فدک دیگر آن باغ کوچک،  افتاده در صحرای عربستان نیست! فدک امروز جامعه جهانی و حکومت واحد جهانی است، که به دست نواده ایشان: حضرت صاحب الزمان ایجاد خواهد شد!

法蒂玛扎赫拉也是正确的,因为阿里!
先知说,(一)伊玛目阿里和伊玛目阿里的权利与真理,无论是。
谢里夫说,这意味着:法蒂玛PBUH,同样的权利,并以正确的和正确的Msmy以后。这是一个正确的他们的名字,一个正确的人形,并以最优雅和美丽的一种,是所有强大,所有的明证。
她住右:她看起来小,小的东西!但心中他是一个伟大而高贵的:她的嫁妆很谦虚以及出售若干盾战阿里量的低估,被资助!水是她的嫁妆,甚至,伊玛目侯赛因AS的儿子,禁止沿幼发拉底河。
他的房子是泥泞,他的行李,只是一个地毯和ACE,这是小麦和大麦粉,烹饪,生活比这些已经写入了18岁的烈士短,但9年从小就知道!社会是穷人,甚至与她的丈夫,并没有拒绝和犹太屠夫Tlbkarsh都看不到。
孩子,两个男孩和两个女孩年幼无知的,它不能:停止拍打阿拉伯男子,都在他们的方式!
一个在子宫内的孩子,机会甚至没有出生的外行,而他的敌人的那种心中成了烈士。
然而,看似很小的!贫困和饥饿是不是他们,而是他们的牺牲为人民!面包周二一口吃早餐,没把穷人和孤儿和穷人!和数据,他们看到了上帝和补偿,在他们的推动这样的表现,这是透露给先知穆罕默德的下一个篇章。
他是穷人和小上所有被压迫的心的儿子,在世界各地! 7十亿人在世界上,他不知道,也不认为是理所当然的,这是世界上所有的媒体,接触到赫尔德。它可能CNN或BBC,甚至有一次她不尊重他,但侯赛因·阿里的所有谈话。
丈夫的英雄现在,所有奖牌的头和世界展示!勇气,正义和智慧的金牌,她所有的球迷,而学院对所有阿里的收获!
土屋,他是所有的历史。起源和发动机的历史和目标日期,房子小,泥泞的法蒂玛PBUH。所有的母亲和所有妇女,向往有一天,当他烧了,和邻里和他的公司的梦想。
用短短几年的生活,和管理的时候,他们是不是上面的称号!谁是有寿命短,所有上翻?以上的效率?阿里曾与支持90天做,一个民族值得沙漠蜥蜴的,今天成为全球最大的卡特尔和托拉斯!和资本家,犹太人和基督徒,他们正在等待的眼睛?
他的父亲离开Fadak唯一遗产,被掠夺的生活是不是收入,但现在她是Fadak!或许很多人谁设法Bnaznd的雅兹迪有机会和Fadak观看!但其他Fadak小花园,不在于阿拉伯沙漠! Fadak国际社会和世界的状态的今天,谁失去了她的孙子伊玛目扎曼将被创建!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی