ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

تخریب یا قاچاق آثار باستانی ؟

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

 

داعش اولین گروهی نیست که: آثار باستانی را نابود می کند!

بلکه از زمان حکومت آل سعود، و با تخریب قبور مطهر ائمه بقیع، این امر ضد انسانی  شروع شد. البته آن ها یکی دو مورد را، برای فریب مردم در جلو رسانه ها  تخریب می کنند! ولی کار اصلی آن ها قاچاق گنجینه ها و اشیا عتیقه و تاریخی است. و لذا  بقیه، در بازار سیاه قاچاق اگر در تخریب آن ها دقت شود، طوری تخریب می کنند که قابل حمل و فروش باشد!.

هدف آن ها هم دو چیز است: اول از بین بردن تاریخ اسلام، و نابودی تمدن اسلامی و: قطع ارتباط نسل های آینده از: افتخارات گذشته است . دوم تاریخ سازی و تمدن سازی، برای اقوام بی ریشه و بدون تاریخ، از جمله اعراب حوزه خلیج فارس، و دولت های استکباری حامی اسرائیل است.

تاریخ جعلی که نتیجه آن: تغییر نام خلیج همیشه فارس، به خلیج العربی یا خلیح می باشد . تاریخ جعلی که، اجازه می دهد زیر زمین بناهای مسجد الاقصی را، که هزاران سال از تعدی به دور بوده ، حفاری های غیر مجاز کنند. و بالاخره تاریخ نداشته ای، که برای آمریکا و اسرائیل به وجود آورده اند.

انسان معاصر غیر متعهد انسانی هست که: به تمام گفته ها و نوشته ها و منشورهای خود، پشت پا زده و در اثر میرایی محتوم، همه چیز های خود بافته را رشته می کند. هنوز دیر زمانی نیست که: سازمان ملل را ایجاد کردند و: برای کامل کردن افتخارات خود، سازمان یونسکو را به آن ملحق نمودند.

در تعریف علمی ساز مان یونسکو، ماموریتی جز حفاظت از: آثار باستانی و فرهنگ ملت ها ندارد، ولی اکنون همه چیز عوض شده است! سازمان یونسکو، عامل شناسایی گنج ها و عتیقه ها، برای غارت دزدان و قاچاقچیان شده است. آیا تابحال یونسکو از خود پرسیده است: موزه لور فرانسه یا بریتیش موزیوم انگلیس،  اینهمه عتیقه ها را چگونه بدست آورده؟ همه دارایی های این موزه، با زبان رسا می گویند که متعلق به ایرن و عراق هستند. و این بمعنی آن است که آن ها، با پای خود به این موزه ها نرفته اند، بلکه آن ها را سرقت کرده اند.

حتی اگر ادعا شود بایت آن ها پولی هم پرداخت شده، این حماقت محض است! آیا برای آثار باستانی می توان قیمت گذاشت؟ و در حراجی ها آن ها را فروخت؟  البته همه این سرقت ها و: کلاهبرداری های باستانی فقط مربوط به گذشته نیست، همین اکنون هم بیشترین دارایی های موزه های جهانی، از عراق و ایران قاچاق شده و برده می شود.

اگر تا دیروز یهودیان اسرائیل ، آل سعود و شیوخ این کار را می کردند، امروز عوامل آن ها مانند: داعش و طالبان این کار را می کنند! اما شیوه همان شیوه آل سعود است، در ظاهر تکفیر و تفسیق و تخریب است، اما در باطن دزدی و قاچاق آن ها است ، زیرا از باقی ماجرا کسی اطلاعی ندارد! مگر روزی که همان تکه های خرد شده، سر از موزه های آمریکا و اسرائیل در بیاورند!

بعد هم می گویند خود ایرانی ها و عراقی ها، عرضه نگهداری نداشتند، آن را به امریکا ، اسرائیل و اروپا فرستاده اند تا حفظ شود؟ این سیاه رویی برای سازمانی است که سال ها نان فریب مردم را خورده است و خود را حافظ فرهنگ و تمدن معرفی کرده است در حالیکه حتی یکبار هم در مورد تخریب سیصد آثار اسلامی در مکه و مدینه حرفی نزده و تا کنون از تخریب مسجدالاقصی هم انتقادی نداشته است.

شرم باد بر سازمان های بین المللی که با بوق و کرنا از فرهنگ وتاریخ حمایت می کنند ولی در عمل واسطه قاچاق آن ها می شوند...


的破坏或贩卖文物?
短跑是一个可以破坏古迹的第一组!
但由于铝沙特和神圣的伊玛目霸气的圣地遭到破坏,这是不人道的。当然,这是两件事情,欺骗人民面前的媒体都破坏了!不过,他们的主要工作和走私文物和历史珍宝。因此黑市其余走私仔细如果损坏是如此退化,这是便携和销售!
他们的目的是两件事情:第一,消除伊斯兰和伊斯兰文明和破坏的历史:断开子孙后代过去的辉煌。历史和文明II,无根,无民族,包括阿拉伯人,波斯湾,和傲慢政府的历史,是亲以色列。
假历史,导致更名波斯湾,墨西哥湾或海湾为Al。加入假的,使得地下建筑阿克萨清真寺,它已经存在了几千年的压迫,擅自开挖。终于有个约会,对美国和以色列已经创建。
当代非人类的人谁是致力于所有的作品和自己的章程,并反击了一定的衰减,东西交织成的领域。这还不是太晚,联合国的创建,并完成他的成就,联合国教科文组织将加入它的时候。
教科文组织举办了一个科学的定义,但保护了国家的古迹和文化的使命呢,但现在一切都变了!联合国教科文组织,珍品和文物,抢夺小偷和走私犯的身份。联合国教科文组织曾经问自己:绝杀博物馆Mvzyvm法语或英式英语,如何获取这些项目?博物馆的所有资产,说艾琳和伊拉克的表现语言。这意味着他们没有了他的脚给博物馆,但它已被偷走了。
即使他们声称付钱字节,这是纯粹的愚蠢!是否有可能把对文物的代价?他们在拍卖会上出售?当然,所有这些劫案:故伎重演不只是过去的,这是伊拉克和伊朗是全球最大的资产博物馆被拐卖。
如果犹太人向以色列昨天,沙特的房子和他们的长辈做今天的因素,如:短跑和塔利班正在这样做!但这样的方式沙特的房子,显然是被逐出教会和降解,里面却是偷窃和走私,因为一个不知道故事的其余部分!直到有一天,当破碎件,博物馆的负责人美国和以色列来了!
然后说给伊朗人和伊拉克人,被保留它提供到美国,欧洲,以色列,并将其发送到维护呢?没有。
可耻的是鼓吹支持的文化和历史,但在实践中他们是通过走私的国际组织?

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی