از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

جریان سازی با شورا یاری ها

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

 

البته هر جریان سازی بد نیست! گاهی مواقع جریان سازی، مانند جاری شدن آب در یک نهر و یا: جاری شدن خون در رگ ها مبارک است، زیرا نشان از حرکت و زندگی و شادابی است. اکنون در تهران و کلانشهر های ایران، یک جریان سازنده زیر پوستی در حال حرکت است.

مردم در حال و هوای شور انتخاباتی هستند، و منتظر روز جمعه برای رای دادن به شورا یارها، و روز شنبه برای دیدن نتیجه رای خودشان، نتیجه هرچه باشد به نفع: نظام و شهرداری ها و عمران و آبادی است.

بنده خود از  تئوریسین های این جریان بوده، و در دور اول که بطور آزمایشی در چند محله تهران انجام شد، در محله اکباتان جزو عوامل اجرایی بودم، خودم هم باور نمی کردم از این امر، استقبال خوبی بشود اما، هر سال از سال قبل  و: هر دوره از دوره قبل بهتر شد. امروز دیگر شورا یاران اشخاص ناشناخته نیستند، و هدف آن ها برکسی پوشیده نیست.

شورا یاران در واقع پارلمان محلی هستند،  و مقررات و ضوابط شهرداری ها و: کلیه عوامل اجرایی محله باید: به تصویب آنان برسد و نظارت آنان، بر اجرای مصوبات دایمی باشد.

در ابتدا تصور مردم از شورایان، امور اجرایی بود،  همانطور که بسیاری از مردم هم در دنیا، از اعضای پارلمان خود انتظاراتی این گونه دارند، اما امور اجرایی با دولت است که :نماینده آن در محله همان شهردار، یا نماینده شهردار می باشد.

اینجا یک نکته مهم است، و آن اینکه نظام هماهنگی بین تقسیمات کشوری، و شهری وجود ندارد! و این مایه سرگردانی بسیاری از مردم است. در سطح کشور، تقسیمات وزارت کشور برای خودش است! قوه قضائیه هم برای برای خودش تقسیمات دارد، و قوه مقننه هم برای خود! حتی در داخل دولت، سازمان آب و برق ، تلفن و گاز هیچکدام براساس: تقسیمات کشوری عمل نمی کنند، و لذا خدمات رسانی گاهی حتی به: ضد خدمات تبدیل می شود! مثلا شهرداری یک خیابان را اسفالت می کند، ولی دو روز بعد اداره مخابرات، برای کابل برگردان یا نصب کابل نوری، آن را زخمی می کند و رها می شود!

هنوز کار آن ها مردم را آزار می دهد که، خط لوله آب ترک برمی دارد و: خیابان ها برای ترمیم لوله، کنده کاری می شوند . یا یک روستا مثل ماهین ما، برای برخی کار ها باید به لوشان برود! برخی کار ها در زنجان ، تعدادی امور در قزوین ، حتی باید ابهر ، سیردان و قره بلاغ را هم نباید از قلم انداخت. و این سرگردانی هم موجب: اتلاف وقت مردم و نارضایتی آن ها می شود، و هم بودجه ها بر ضد یکدیگر خرج می شوند.

شورا یاران هم همین معضل را دارند، تقسیم محلات با تقسیمات شهرداری منطبق نیست، لذا گاهی چند محله زیر نظر یک ناحیه هستند!  و لذا ناحیه هیچ هماهنگی با شورا یاری ها ندارد. البته گاهی چند شورا با هم هماهنگ می شوند، ولی شهرداری تمکین نمی کند، و خود مختار عمل می کند.

نه تنها خود مختار عمل می کند، حتی شورایار ها را تحقیر هم می کند و: به آن ها می گوید شما فقط باید جلو: ساخت و ساز بی رویه را بگیرید!

یا مردم را تشویق کنید: بیشتر عوارض بدهند. این به معنی آن است که تقسیم بندی، دست آن ها را باز گذاشته  است. لذا باید همه ادارات و ساز مان های دولتی و عمومی، به تقسیمات واحد برسند ویا: تقسیمات کشوری وزارت کشور بپذیرند.

از نظر شورایاری هم باید، هر ناحیه شهرداری در محدوده خود، شوراریاری داشته باشد. و شورایان مانند مجلس محلی، وظائف خود را در بررسی بودجه، و برنامه های ناحیه بررسی، و تاییدیه لازم را بدهند. و بر اجرای آن نظارت کنند. والا شهر داری با ساخت یک سرای محله، و دادن چند صندلی و میز، سر آن ها را شیره می مالد!

随着本局的协助

然而,建筑也不错!有时候主流,像水在流淌流或:血液在脉流是圣洁的,因为它是生命和幸福的运动。在德黑兰和伊朗其他城市的今天,皮下移动制造商。

人们在投票和咸味的空气,并等待周五表决安理会的Ta推荐Syllabes,周六看到的结果为自己,无论福利制度和城市和乡村发展的结果。

我是流的理论家,而在第一轮实验的几个街区在德黑兰,复杂我的区主管,我自己,我不相信这一点,但它会之前深受好评,每年从当年并且每门课程比上期更好。今天,安理会奖学金的人都知道,他们的目的不是秘密。

会议奖学金在当地议会和市政法规和当地所有执法人员必须经他们批准,并监督他们在一个更加永久的立法。

起初,人们认为该委员会的管理,尽可能多的人在世界上,国会议员是你期望这个品种,但管理是政府的代表,市长,市长代表附近。

这里有一个很重要的一点,和这个城市部门之间的协调,并且不存在!这是混淆了很多人的来源。在这个国家,这个国家本身的分裂!司法机关也有部门为自己和为他立!即使是在政府机构,公用事业,电话,煤气以及任何由:行政区划不工作,所以有时服务:防服务变得!例如,一个铺成的街道市长,但两天后,通讯部,电缆背部或安装光缆,它不会伤害和被释放!

它仍然会伤害人谁,裂纹,输水管道,道路修复管道,都刻。马欣一个村像我们这样的,对于一些工作应该去山!有些工作在赞詹,加兹温的数量,甚至阿卜哈尔,Syrdan和加拉峡谷应该把笔。这会引起混乱,这将是浪费时间,人员和不满,而资金花在互相反对。

局奖学金有同样的问题,划分成市区内不符合,所以有时几个街区是区域下!因此,与议会任何组织的一部分。有时候,一对夫妇将与议会协调,但该局不符合,和自主行为。

不仅是自主行为,甚至下降到议会,并告诉他们,你就必须面对:建筑乱拿!

或鼓励人们进一步的影响。这意味着分裂,它是开放的手。因此,各部门和公众的组织,他们的单位或部门,在内政部的部门接受。

应协助理事会,它的每一个城市区域内,是Shvraryary。如议会和地方议会,他们在预算审查的职责,以及应用程序的审查和批准是必需的。并监督其执行。否则,您必须在附近盖房子,和几把椅子和桌子,它涉及到作弊。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی