از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

نانو پوشش هایی که غریب مانده اند!

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ق.ظ | ۰ نظر

تولیدات باغی در ایران فراوان است، و برخلاف کسانی که ایران را، کشوری خشک و بیابانی تبلیغ می کنند، ایران کشوری چهار فصل است  و حتی، بسیاری از شهر های ایران در خط زلزله قرار دارد! چطور می شود گفت: در بیابان خط زلزله وجود دارد؟ پس معلوم می شود خط زلزله، نشان وجود کوهها و تپه ها و: وجود برف و باران و سبزی و: طراوت و جنگل و دشت همه با هم است .

   شاید یکی از دلایل بزرگ برای اشتباه نشان دادن ، تنبلی مردم ایران باشد. مردم ایران از لحاظ صنعتی یا کشاورزی، اگر ضعیف تبلیغ می شوند، بخاطر کمبود آب یا بودجه و نهاده های دامی نیست!  بلکه  انتظار نابجای برخی ها، گنج باد آورده است! که ثروت بی رنج و زیادی را نصیب آن ها بکند. و این تنبلی به دو دلیل است: دلیل اول آرزوهای بزرگ و طولانی، یا در واقع خیالپردازی است. دلیل دوم وجود در آمد نفت است. در واقع  تعدادی با بد نشان دادن ایران، سهم خواهی خود از نفت را نشان می دهند.

برای مثال کارخانه ای در حال کار است، ناگهان کارگران خود را اخراج می کند! چرا؟ چون می خواهد کار گران اعتراض  کنند، و به سوی دولت هجوم ببرند!  بعد خود کار خانه دار جلو می آید، و باج خواهی می کند، تا آن ها را سرکار برگرداند! این باج خواهی البته به اسم  وام! به آن ها داده می شود. ولی وام هرگز پس داده نمی شود. حتی اگر بخشی از آن پرداخت شده باشد، بازهم تقاضای جدید وام داده می شود، تا اگر قرار است وام پس داده شود از وام جدید باشد.

کشاورزان هم همینطور هستند. اگر نتوانند چیزی بکارند، از دلت خسارت می خواهند و برای: دریافت این خسارت، ایران را خشک و بی آب معرفی می کند! حالا اگر محصولات زیاد هم داشته باشند، باز دولت مقصر است، زیرا باید از آن ها تضمینی خرید کند.

دانشمندان هم همینطورند! اگر موضوعی در ایران نباشد، سرو صدا راه می اندازند که: ایران کشور توسعه نیافته است! و پولی برای تحقیق و پژوهش نمی دهند. اگر کلان کلان از دولت پول بگیرند ، این ها هم اسم این کار را وام گرفتن می گذارند! حالا اگر تحقیقات زیاد بود باز هم، سرو صدا راه می اندازند که به نخبگان اهمیت داده نمی شود، و طرح های آن ها را نمی پذیرند!

اگر دولت همه طرح ها را هم بخرد، ویا مانند محصولات کشاورزی خرید آن ها را تضمین کند. باز صدایشان در می آید، البته نه بعنوان تشکر بلکه به این عنوان که: ایران دیگر جای ما نیست. ما نباید طرح های خود را به دولت می فروختیم!  دولت نمی تواند تجاری سازی کند و: ما باید به خارج برویم،  چون در آن جا قدر ما را بهتر می دانند.

وقتی هم فرار مغزها می شوند و میروند، باز هم ناراضی هستند! و می گویند چرا، دولت آن ها را به ایران دعوت نمی کند؟

در جشنواره های مختلف ما شاهد هستیم که: همه نوع تحقیقات وجود دارد، شرکت های نیازمند هم حاضرند، ولی هیچکس به فکر تعامل با یکدیگر نیست! همه منتظرند دولت، همه کار ها را بکند و فقط در آمد ها را، به آن ها بدهد آن هم چند برابر!

یک مثال بارز نانو پوشش ها هستند . برای فهم موضوع باید بدانیم: در ایران باغ های میوه  زیاد است. و همه آن ها دارای محصولات زیادی هستند، بطوریکه بیش از نیم آن، در پای درخت ها از بین می رود! نیم دیگر هم بصورت فله ای و: بدون بسته بندی  و با قیمت زیر ده درصد،  به دلال ها فروخته می شود! نانو پوشش می گوید :اجازه دهید بجای  پارافین، میوه ها را در هنگام چیدن، در یک ماده نانو فرو کنیم . این ماده خوراکی و تجزیه پذیر است. لذا عوارض جانبی ندارد. و اگر خوب خشک شود، تا مدتی میوه را از نفوذ آلاینده ها حفظ می کند.

اما اینطور که مسئول طرح می گوید، هنوز به تجاری سازی نرسیده است. یعنی هیچ باغدار یا سردخانه داری ،از این موضوع استقبال نمی کنند. 

纳米涂料已被忽略了!

园艺生产在国内是丰富的,而不像那些国家都干,干旱的宣传,伊朗是一个国家,四个季节,甚至许多位于地震的城市!有什么可以在沙漠可以说有地震?地震发生后,事实证明,山地和丘陵,雪,雨,蔬菜的存在:清新,森林和平原,都在一起。

   也许是主要的原因错误的展会之一,人是懒惰的。在工业和农​​业的人,如果广告主弱,由于缺乏资金投入和牲畜饮水或不!但也有些异常宝风!由于财富的痛苦和他们中的很多事情。和懒惰两方面的原因:一是因为远大的梦想和长,或者确实是一个幻想。第二个原因是油的存在下进行。事实上,一些节目的不好,将分享他们的石油展。

例如,工厂的工作,那么你的工人被解雇了!为什么因为工人抗议,政府入侵!工作后,他的管家挺身而出,和勒索,你带他们回去工作!这笔贷款被称为当然勒索,!给他们。但贷款将不予退还。即使它的一部分是有偿的,新的贷款将仍然要求如果贷款是一个新的贷款予以退还。

农民也有同感。如果你不能种植任何东西,你要伤害:接受这种补偿,引进干和水!现在,如果你有太多的产品,政府是难辞其咎的,因为他们应该放心购买。

科学家们都是一样的!如果拍摄对象不在噪音推出,伊朗不发达的国家!和金钱做研究。如果你把宏宏政府的钱,这是该借款会的名字!现在,如果它仍然是一个很大的噪音推出的精英不关心,不接受他们的计划!

如果政府的计划购买,或购买他们的庄稼这样的保证。声音进来,但不能作为感谢,但,这不是别的地方。我们应该说明他们计划出售!政府不能被商业化,我们要走出国门,因为它是如此,我们更清楚。

当人才流失,并且仍然不开心!说为什么政府不邀请他们到伊朗?

在不同的节日,我们可以看到,有各类企业也将出席,但没有人认为互相交流!每个人都在等待政府尽一切刚出来的时候,给它几十倍!

纳米涂料是一个明显的例子。要理解这一点,我们需要知道:是高果园。和所有的人有很大的产品,占超过一半是在树消失的脚!散装,没有包装的另一半,而且价格低于10%,则经销商出售!纳米涂层说:让我们代替石蜡,而采摘水果,一概不管纳米下来。这篇文章是食用和生物降解。它没有副作用。如果井是干的,同时保留了水果的污染物的侵入。

但它说,该计划仍然没有商业化。这意味着你没有种植者或冷,这是不欢迎的。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی