از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

فتح پایتخت های غربی، کارکرد مخفی مذاکرات است.

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

 

جان کری از دخالت ایران در یمن صحبت می کند، در حالیکه او مامور به مذاکره در امور هسته ای است. و این البته سیگنال مهمی است که: ظاهر آن را همه می دانند و: باطن آن فرو ریختن ابهت پایتخت های غربی است!

 این موضوع نشان می دهد که: مذاکره تخصصی نیست، و هرکس هرچه دلش خواست، می گوید چه در پای میز مذاکره، یا در کنار میز یا در ساحل رود و دریا و..! بنابر این ادعای تکنوکراسی و: رعایت اصول و فن مذاکره، همه دروغ بوده و می باشد!بهتر بگوییم نشان می دهد همه این ها، گفته می شود تا زیر پا گذاشته شود!

البته سال ها است که دنیای غرب، از تخصص فاصله گرفته و: به دوران بربریت خود برگشته است. بربریت اصلی می گوید : که همه چیز را باید همگان بدانند! وهمه در همه زمینه ها تخصص داشته باشند. علم گراها و تخصص پرست ها، سال ها در دوران قرون نوزدهم و بیستم، از تخصصی شدن امور صحبت کردند. بطوریکه می گفتند کسی حق ندارد، در دعوا شرکت کند، مگر اینکه وکیل باشد! یا کسی حق ندارد در پزشکی دخالت کند، مگر متخصص در آن رشته باشد.

اما این مرز ها شکست! آن هم با یک حرکت بسیار ساده: نظرخواهی و نظام مشارکتی. چون همه باید در همه کار ها مشارکت داشته باشند، و در همه زمینه ها نظر خود را بدهند، و بهترین نظر را با بالاترین مطالعه بدهند، و الا در آمار: گلوب و سایر موسسات آمار گیری خدشه ایجاد می شود.

اما این همه پایه علمی هم داشت، از زمان تولد رشته های بین رشته ای، پایه علمی دخالت دیگران در رشته های یکئیگر تئوریزه شد! مهندسی پزشکی! حسابداری فرار مغزها ، مدیریت پرستاری و.. ولذا دیگر نباید از جان کری یا اوباما، توقع داشت فقط در چارچوب مذاکرات، حرف بزنند! دنیا خیلی وقت است که حسینقلی خانی شده است.  و همه خود را کدخدای این ده می دانند. همه خود را پزشک این دهکده جهانی می دانند، و برای درد های روانی و اجتماعی آن نسخه می نویسند. برعکس، اگر یک روزی نشنیدید که اوباما، راجع به نژاد سگ یا پیوند نارنگی و سیب، حرفی بزند بدانید یا خل شده و یا کم آورده است.

اما زاویه مخفی این اظهار نظرها، یکی فرافکنی است، البته نه از آن نوع فرافکنی که: وزارت خارجه ایران می گوید، که البته چنین هم هست، بلکه جان کری با کمال ضعف، اقرار می کند که ایران، در امور داخلی آمریکا دخالت می کند!

وقتی روزنامه ها می نویسند: چهار پایتخت قدیمی در اختیار ایران است، البته که منظورشان بیروت و صنعا ، بغداد و دمشق است. ولی خودشان می دانند که حتی، قلم خود آن ها هم در اختیار اسلام و ایران است. آن ها سی چهل سال است که: هرچه پیش بینی می کنند درست از آب در می آید! و از هرچه می ترسند، بر سرشان می آید!

گفتند: اسلام دنیا را گرفته درست از آب در آمد، گفتند که می ترسیم که صدام شکست بخورد همان هم شد! الان هم می گویند می ترسیم مذاکرات شکست بخورد و می خورد!زیرا اصلا مذاکرات مبنایی ندارد! این یک میهمانی است از جیب مردم ایران، و مردم ایران هم اعتراضی ندارند! چون همه دنیا را مال ایران می دانند. ایرانی ها صبور هستند و: شیطنت ها را درک می کنند، و می دانند هرچه شیطنت ها بیشتر باشد، علاقمندی بیشتری را نشان می دهد! داستان های عاشقانه ایران، همه این ها را ثابت می کند: وقتی لیلی ظرف مجنون را شکست، همه مجنون را مسخره کردند که: او با تو دشمنی دارد! ولی مجتون گفت: اگر بامن نبودش میلی، چرا ظرف مرا بشکست لیلی؟

مذاکرات هسته ای ایران هم، به مثابه کاتالیزوری است که :حل شدن مردم دنیا را در اسلام ساده تر می کند. در واقع به این بهانه، اسلام به اروپا و آمریکا لشکر کشی می کند، بدون اینکه مقاومتی ایجاد شود. رفت و آمد ایرانیان به اروپا و آمریکا، تبلغ غیر مستقیم است. یعنی ایران توانسته با مذاکرات، دیوار ی را که جنگ های صلیبی ایجاد کرده بود، از بین ببرد و وارد اروپا و آمریکا شود، آمار ها نشان می دهد که پایتخت ها، یکی پس از دیگری سقوط کرده اند! و کد خدا ها بی دهکده شده اند. و ایران فقط نمی خواهد آن ها، دست و پایشان آسیبی ببیند.  

西方资本的征服,跑秘密谈判。

约翰·克里说,伊朗参与也门,而他说话的核官员上。这当然是一个重要的信号,即外观,每个人都知道这一点:西方资本的摇摇欲坠的宏伟里面!

 这表明,专业化的谈判,以及他希望每个人说的话谈判桌前,或表或在沙滩和大海!权利要求书和技术管理:原则和谈判技巧,它是所有谎言而是表明这一切被说成是践踏!

但多年来西方,距离专业知识和野蛮是早在他的时代。首页野蛮说,每个人都应该知道的一切!所有在所有领域的专业知识。拱派在十九世纪和二十世纪的知识并在今年的专业知识,辐条的专业化。正如你所说,没有人在比赛,除非他是个律师!或者谁的人有没有权利在医学干预,但在这一领域的专家。

但边境爆发了!这是一个非常简单的举动:调查和参与制度。因为每个人都应该参与所有的东西,并在各个领域给他们的意见,最高阶的意见,否则统计数据:偏见的统计数据所造成的地球和其他机构。

但它是所有科学的基础,因为跨学科领域的诞生,为他人在该领域Ykyygr参与的科学基础是理论!生物医学工程!人才外流会计,管理,护理,等于是超过克里还是奥巴马,才有望在谈判中,说话!世界早已Hosseinqoli哈尼。每个人都知道村的村长。你的医生知道所有地球村,并为心理和社会痛苦的书面版本。相反,如果有一天,奥巴马没有听到关于狗或链接柑橘和苹果的品种,说,你知道或有异常或低。

但隐藏的评论来看,投影,不是那种投影伊朗外交部说,这当然是,但约翰·克里以最大的弱点,承认,伊朗正在干涉美国内政的确!

当报纸上写:全国四大古都,当然,平均和萨那贝鲁特,巴格达和大马士革。但他们知道,即使项目可用伊斯兰教和伊朗。这是三十到四十年的预测成真!而从怕他们会!

说,穆斯林世界已经成真,说他们担心,萨达姆被打败的!现在他们说他们是害怕失败和失败的谈判,因为没有基础,洽谈!这是人们的口袋党​​和人民不会抗议!因为整个世界是属于伊朗。伊朗人有耐心:要了解淘气,顽皮,知道什么是更多,它显示了更多的利益!爱的故事,这一切都证明了:当莉莉疯子内爆发,疯狂嘲笑一切,他是敌人给你!但杨柳说,如果事情没有欲望,因为百合容器打败我吗?

伊朗核问题谈判,在穆斯林世界人民的催化剂解决方案变得更加容易。事实上,在伊斯兰教,以欧美运动的名称将无阻力产生。伊朗人前往欧美,间接广告。伊朗已经能够进行谈判的十字军东征的墙壁被创造,破坏,在欧美,统计数据显示,资本,一个又一个秋天!和市议员的村都有了。伊朗不仅将他们的手和腿损坏。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی