از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

سودای ایرانی ، فتح آمریکا است!

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

جزیره یا قاره آمریکا را یک ایرانی بنام ابوریحان بیرونی کشف کرد، ولی نتوانست تا آنجا برود. اما وقتی کربستف کلمب، به آنجا رسید فکر کرد به هندوستان رسیده است ! زیرا سودای شرق ثروتمند، با هندوستان پر از طلا! آن ها را از خود بیخود کرده بود. لذا اولین ایالت را ایندیانا اسم گذاشتند، و مردم بومی و سرخپوست آن جا را، هندی خطاب کردند!

اما جستجوی آن ها برای یافتن طلا بی نتیجه نماند، و معادن نفت و طلا یکی پس از دیگری، خود را نشان داد بطوریکه نهضت مرکانتلیست، یا جویندگان طلا به راه افتاد. کم کم علاوه بر انگلیس و اسپانیا، پای تمام کشورهای اروپایی، به آن جا باز شد. فرانسه و پرتقال نیز به استعمار گری در: آمریکا مشغول شدند. انگلیس بیشتر در آمریکای شمالی، نیرو پیاده کرد اسپانیا، در امریکای مرکزی و: فرانسه در کانادا. اما دیگر کشورها حضور کمرنگ تری داشتند.

ایرانیان از همه عقب تر ماندند! فقط چند نفر به شوق یافتن طلا رفتند. مشهور ترین ان ها، محمدعلی سیاح در دوران مشروطه بود. و این عقب افتادگی مثل خوره، جان برخی ها را می خورد. زیرا سابقه نداشته ایرانی ها در: حوادث جهانی ردیف دوم باشند! البته این سرخوردگی به زمان قاجار، برمی گردد که دولتمردان خود، بیشتر از مردم به این سفر ها علاقه داشتند.

اما طولی نکشید که سیل ایرانیان، به آمریکا سرازیر شد. در ابتدا ایرانیان به هر شغلی روی اوردند، ولی از دوران انقلاب اسلامی (خیزش های دهه 70) تقش ایرانیان، در منصب ها و پست های کلیدی، افزایش یافت بطوریکه اکنون، بیش از یک میلیون نفر ایرانی در آمریکا زندگی می کنند، و اغلب آن ها پست های کلیدی، در اقتصاد و فرهنگ و سیاست آنجا دارند، که نمونه های مهم آن در ویکی پدیا و موارد دیگر ذکر شده است .

اما مهم این است که هیچیک از: روسای جمهور آمریکا بدون کمک مالی ایرانیان، به موفقیت نمی رسیدند. لابی ایرانیان از لابی صهیونیست ها، نیز قوی تر است. زیرا دو دستگی در بین صهیونیست ها بسیار است، ولی در بین ایرانیان بسیار کم است. بطوریکه ایرانیان با تمام اختلافات داخلی و سیاسی، در حمایت از رئیس جمهور اوباما در مقابل: حریفان او کوتاه نیامدند.

در حالیکه  اوباما در مقابل لابی  صهیونیست، فقط به چند پیام اکتفا می کند ولی، در مقابل ایرانیان کاملا مطیع است! و گفتار ضد و نقیض او در مورد ایران، و مسئله هسته ای هم، به اختلاف نظر های داخلی خود ایرانیان مربوط می شود. این اختلاف نظر چه در داخل ایران، مثلا بین رئیس جمهور سابق و: فعلی ایران وجود دارد، و چه در بین ایرانیان مقیم آمریکا . البته اندکب از آنها ، سلطنت طلب، یا کمونیست هستند! و از اوباما برای تضعیف جمهوری خواهان، و اسلام گرایان ایرانی استفاده می کنند.

اما ایرانیان با تمام اختلافات خود، یک چیز را فراموش نمی کنند و: آن اینکه آمریکا باید متعلق به ایران شود. و زبان فارسی جای زبان انگلیسی را بگیرد، و کم کاری گذشته های ایران جبران شود. ایرانیان در وزارت خانه ها، سازمان های دولتی آمریکا، در گوگل و یاهو و سی ان ان و غیره، حضور فعال دارند و در سودای آمریکایی، با زبان فارسی هستند.

ایرانی شدن آمریکا نه تنها راه حل، بلکه نیاز مردم آمریکای امروزی است. زیرا آمریکای امروز، نه دیگر دارای معادن طلا است، که برای اروپا جاذبه داشته باشد! و نه چاه های نفت ان به صرفه است که: بتواند قد علم کند. همین امروز اگر ایران، دلار را حذف کند تمام اقتصادآمریکا نابود می شود، زیرا دلار در مقابل تمامی ارزها شکسته شده، و فقط ایران است که به آن قدرت می دهد.

نمونه این کار برای دیگر کشورها هم هست، بحرین به عنوان نمونه، سال ها است که مبارزه می کند، در حالیکه راه نجات او فقط قبول زبان فارسی، و پیوستن به ایران است. و تا هنگامی که بدنبال مراجع دینی در خارج ایران هستند، راه به جایی نخواهند برد.

伊朗的野心,美国正在征服!

美国的岛屿大陆是由波斯名为阿布Rayhan的比鲁尼发现的,但不能去。但是,当Krbstf哥伦布抵达印度被认为是!对于有抱负的富裕地区,印度是含金量十足!这是狂喜。印第安纳州,在那里的印第安原住民,印地文指责的共享状态的名字!

但是他们寻找的黄金仍然没有定论,而石油和黄金矿山,一个又一个,表明他的运动为重商主义,或淘金者离开。渐渐地,除了英语和西班牙语,所有的欧洲国家,在那里它被打开了。法国和葡萄牙,以及加里定植在美国忙着。英国在北美,西班牙步兵部队,中美洲和法国在加拿大。但其他人更多的低投票率。

所有的伊朗人留回来了!只有少数人欣喜地发现黄金。其中最有名的,穆罕默德是在宪政时期的探险家。而像麻风病的落后,死了一些吃。因为伊朗人有意外的没有历史的第二个世界!然而,恺加时代的无奈,回到他们的政府,更多的人有兴趣在此行程。

但很快洪水伊朗人倒入美国。首先伊朗人转向每项工作,但伊斯兰革命(上世纪70年代的崛起),关键岗位和岗位伊朗的作用,玫瑰,所以现在,一百多万伊朗人居住在美国,经常在政治,经济,文化的关键岗位,并有维基百科和重要的例子,其他的上市项目。

但重要的是,没有美国的总统没有人民的资金支持,没有成功。犹太复国主义游说伊朗大厅,以及更强大。因为它是在复国主义者之间划分,但伊朗人是非常低的。如同在脸上支持奥巴马总统的所有内部冲突和政治伊朗人,他得到她来。

而奥巴马对犹太复国主义游说,但只有消息的数量有限,伊朗人都相当温顺!矛盾的讲话中对伊朗和核问题,伊朗家庭纠纷有关。伊朗内部的争议,例如,前总统和:目前伊朗和伊朗人在美国。 Andkb当然,君主或共产主义!奥巴马和共和党削弱,而伊朗伊斯兰使用。

但所有分歧伊朗人,不要忘了一件事:它属于伊朗,美国应该的。发生在英语和波斯语写成,并得到补偿甲状腺功能减退伊朗过去。伊朗部委,政府机构,美国,谷歌和雅虎,CNN等,有一个活跃的身影在美国纯碱,用波斯语。

伊朗在美国不是唯一的解决办法,但美国人口今天。对于今天的美国,没有其他的金矿,这是吸引欧洲!而且成本不油井将上升。如果今天的美元删除所有美国的经济将被销毁,因为对所有货币的美元已经被打破,而唯一的国家,给它的权力。

这对于其他国家,巴林,例如,在斗争中的例子,同时也节省了他只接受波斯,并加入伊朗。当看着伊朗宗教当局之外,不会去任何地方。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی