ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

آیا روند صعودی گسترش تحریم ها، نتیجه محکم ایستادن است، یا لبخند زدن؟

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

چه کسی  حامی تحریم است؟

مخالفان مذاکرات هسته ای یا موافقان آن ؟

آیا روند صعودی گسترش تحریم ها، نتیجه  محکم ایستادن است، یا لبخند زدن؟

همه امید ها نا امید شد! و کنگره بار دیگر، تحریم های جدیدی را تصویب نمود. 

برخلاف آنچه در آمریکا می گذرد، در ایران عده ای مسائل را نمی فهمند! زیرا دید آن ها عقب افتاده، و مربوط به قرن بیستم است!

دولتمردان آمریکا در این 36 سال، هرگز روی خوش به انقلاب نشان  ندادند! ولی در ایران برخی ها فکر می کنند: این دروغ است. بنابر این ما یک ماتریس، با ابعاد دو در دو، داریم و چهار اندیشه را شامل می شود: بدبینان به آمریکا و خوشبینان به آن ها در ایران، و طرفداران و لابی ایرانی و ضد ایرانی در آمریکا .

 در این سی سال، مردم ایران نسبت به آمریکا، بدبین بودند و آمریکا هم به وسیله دولتمردان خود، بر ضد ایران فعالیت داشتند. این خانه پر در قضیه هسته ای هست. و سه خانه دیگر خالی هستند، یا کمی پر هستند، اما هستند و گاه خود را بزرگتر از: آنچه هستند نشان می دهند.

در ایران علت بزرگ نشان دادن آن ها، این است که آن ها قبلا جزو گروه بدبینان بودند! ولی اکنون یا کاملا برگشتند، و یا برای مصلحت خود را برگشت شده نشان می دهند! افرادی مثل مهندس میر دامادی یا اصغر زاده، که از سردمداران اشغال لانه جاسوسی بودند، عملا توبه نامه نوشتند و" آن کار را اشتباه می دانند! اما افراد دیگری هم بدون توبه نامه، همان حرف آن ها را می زنند، و بر طبل خوشبینی به دولتمردان آمریکا می کوبند.

   اما در امریکا، مردم آمریکا بیش از دولت آن، به ایران خوشبین هستند زیرا" مردم دولت خود را می شناسند، و می دانند که آن ها برای: فرار از مشکلات مدیریتی خود، ناچار به ایجاد کانون بحران هستند و، تا زمانیکه شوروی بود، از آن دشمن فرضی ساخته بودند. بعد از انقلاب اسلامی هم،  مردم را به بهانه  ایران هراسی، در گوشه شیروانی گیر انداختند!

جنبش 99درصدی یا ضد نژاد پرستی مردم، چیزی جز پیام دوستی و همدردی با مردم ایران نبود، اما ترس مردم از تبلیغات زهر آگین از یکسو، و خشونت دولتمران  و: وحشیگری  پلیس ایالتی از سوی دیگر، مانع از پیروزی مردم شد.  و لذا خوشبینی مردم آمریکا به: دولت ایران مانند آتشی در زیر خاکستر فرو رفت.

ولی در ایران ، هنوز خوشبینی به دولت آمریکا، در میان دولت ایران وجود دارد. و با تاکید مکرر برخی جناح ها، هنوز دولت به لغو تحریم ها امیدوار است. آقای ظریف و دیگران می گویند: ما باید به دولت آمریکا فرصت بدهیم تا: به ما اعتماد کند، و بعد از آن همه چیز حل می شود.

اما این دیدگاه به لحاظ آماری و: تاریخی اصلا درست نیست.

از لحاظ آماری، روند کلی تحریم ها صعودی است، بنابر این بازگشت این روند، یک خودکشی یا نابودی کامل روند است! و همبستگی میان اجزا را تعریف نمی کند، یعنی رگرسیون حرکت کلی تحریم ها، همبستگی معنی داری را با زمان، بیان می کند و آن افزایش تحریم است. پیش بینی های علمی برای چند سال اینده، کاهش یا عقب گردی را نشان نمی دهد.

به لحاظ تاریخی هم، آمریکا و دیگر کشورهای استعمار گر، با ثروت کلنی های خود، رشد کرده و زندگی خود را اداره می کردند. اگر به آمار تجارت و مصرف کالا دقت کنیم، می بینیم که از ابتدا برده های سیاهپوست، بودند که برای آمریکا واروپا تولید ثروت می کردند. و در قرن بیستم هم، شرکت های چند ملیتی با: سود های کلان و باد آورده: کشورهای جهان سوم، خود را اداره می کردند. در قرن بیست و یکم هم چین بود، که به اقتصاد امریکا پول تزریق کرد. و الان قادر به پس گرفتن مطالبات خود نیست  

谁在支持抵制?

核谈判对手或同意这一说法?

这种倾向延伸制裁,其结果是一个坚实的立场,还是微笑?

所有的希望都失望了!美国国会再次批准了新的制裁。

相反的是发生在美国,在某些事情上,他们不明白!因为他看到他们落后,二十世纪!

美国政府36年,并没有表现出欢迎的革命!但在一些人认为这是一个谎言。因此,我们有一个矩阵,有两个在两个方面,我们将有4观点:美国的犬儒主义和乐观主义那些在伊朗和伊朗的支持者和美国反伊朗游说。

 在过去的三十年来,美国人民和美国是悲观由他们的政府,是有效对抗伊朗。房子是在核问题上。和其他三间房子是空的,还是有点高,但他们有时比他们表现出更大。

因为它是一个伟大的演出,是他们已经愤世嫉俗者之一!但现在完全恢复,或者恢复到显示您的关注!婚礼或人喜欢热血阿斯加尔扎德,谁是间谍窝占据的领导者,他们居然把一个“这样做不对,你知道的。但是,其他人没有忏悔,称这将做同样的,和乐观的鼓美国的政治家粉碎。

   但是在美国,国家的美国,该国是乐观的,因为“人们知道他们的政府,他们知道它:从管理,危机的问题逃脱,被迫集中,直到苏联,敌人已经做。伊斯兰革命后,恐惧的幌子下的人民,在屋顶的角落抓到!

99%或人反种族主义运动,但友谊,团结与伊朗人民的消息,但他们担心有毒的宣传,一方面,和政府的暴力,凶杀,警察国家,在另一方面,为了防止人民的胜利。美国人民的乐观和骨灰的政府下跌如火。

但在伊朗,美国仍持乐观态度的政府,伊朗政府。和一些派别强调,政府希望解除制裁。扎里夫先生和其他人说:我们需要政府放弃美国:信任我们,那么一切都将迎刃而解。

但是,这种观点是统计学和:历史事实并非如此。

据统计,总的趋势是看涨的制裁,所以返回的过程中,自杀或完全破坏的过程!并没有定义的组件之间的相关性,对于制裁回归,与时间显著相关的整体运动,并且它的表达是增加的制裁。科学预测在未来的几年中,减少或回表演。

从历史上看,太,美国和其他国家的殖民,与财富的殖民地,发展和管理自己的生活。如果我们看一下贸易和消费品的统计,我们看到的第一个黑人奴隶,谁是美国和欧洲生产的财富。在二十世纪,跨国公司的利润和巨大的暴利:第三世界国家,他们管理。在二十一世纪的中国,这将资金注入到美国经济。现在我无法收回他们的要求

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی