از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

پرچم صلیبی ها، در دست داعش!

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

آن موقع که آندلس از دست رفت، و به نام اسپانیا معروف شد، شاید کسی باور نمی کرد: این اسپانیا بتواند حتی قلب مکه را هم فتح کند، و همه آن بلاهایی را که بر مسلمین آوردند، بدست خود مسلمین این کار را بکنند!

اکنون پس از گذشت 10قرن همه قرینه ها، در مکه و مدینه به دست آل سعود ایجاد شده است، و فرصت برای بیرون راندن مسلمانان، از عربستان فراهم شده است! همه مردم عربستان به قدری فاسد شده اند، که به پیامبر اسلام اهانت می شود، هیچ صدایی از آن جا شنیده نمی شود. از سنگ و چوب صدا در می آید، ولی از مردم مکه و مدینه هرگز! آن هایی که سال ها است، نان پیامبر را می خورند، ولی حرمت او را پاس نمی دارند!

آل سعود آن ها را کاملا اخته کرده است. اگر آن روزی، نوه پیامبر را ،در مکه تعقیب می کردند تا بکشند، حداقل با خود پیامبر کاری نداشتند. ولی امروز خود پیامبر تحت تعقیب است! و باید برای مجازات آماده شود. ندای هل من ناصر حسینی، امروز از حلقوم پیامبر بیرون می آید. زیرا هرچه زمان می گذرد، غیرت مردمان کمتر و کمتر می شود.

اگر روزی سلمان رشدی، به اعدام محکوم می شد، امروز اخلاف مدعی  و: ناصالح، با هتاکان به پیامبر، دست دوستی می دهد، و ادعا دارند که: فرزند مکه و منی است! از آن بدتر، کسی با آن ها دست دوستی می دهد، و پای میز مذاکره می نشیند، که ادعا می کند فرزند قم و تهران است! آن ها بقدری سترون شده اند که، حتی حاضر نیستند یک اخم بکنند، و یا حتی میز مذاکره را رها کنند، و به عنوان اعتراض با آن ها دست هم می دهند!

موضوع از زمانی شروع شد که به: مدینه حمله شد و بقیع تخریب گردید، و کسی به تخریب گران چیزی نگفت . آن ها سپس به سراغ قبله اول مسلمین رفتند، قدس شریف را ازبین بردند! و بجای آن یک ساختمان نوساز را، قبله اول معرفی کردند. از کنار هیکل سلیمان، نوک پیکان حمله خود را، به قبله دوم نشانه رفتند. اما نه با سلاح سرد یا گرم، بلکه با دامن هایی گرمتر از سلاح !

آل سعود، مرکز فحشا و فساد شد. ماهواره های ضد اخلاقی، در تمام دنیا بودجه خود را از عربستان گرفتند! تمام کنار دریا ها در تسخیر: اعراب خوشگذران قرار گرفت، که فقط ناموس ساکنان آن جا را می خواست! از کنار دریای بالتیک تا: دریای سرخ،  از شیکاگو تا جنوبگان!  همه تبدیل به مراکزی شدند که: فقط فساد خرید و فروش می کردند، درست همان سبک که در کنار دریای اندلس، مسلمانان را به دریا ریختند!

امروز دیگر لازم نیست که صلیبی ها، بیایند یا جنگ صلیبی دوباره صورت بگیرد! زیرا دیگر غیرت مسلمانی! باقی نمانده است که لگد کوب شود! فساد در درون هیات های حاکمه مسلمین، ریشه دوانیده و همگی آن ها، سر سپرده صلیبی ها هستند. و صلیبی ها از خود می پرسند: با چه کسی باید بجنگند؟ چون کس دیگری باقی نمانده است!

اگر در گوشه و کنار، هنوز هستند کسانی که به ندای پیامبر، پاسخ می دهند دشنه تیز حکومت ها، آن ها را برجای خود می نشاند! کشته و زخمی شدن مسلمانان تونس، پاکستان و مصر و.. همه حاکی از این است که دولت های اسلامی ، جای شوالیه های قرون وسطی را گرفته و: نیازی به زحمت دادن به آن ها نیست! در تهران و قم هم همینطور است! مردم از خود سوال می کنند: با چه کسی باید بجنگیم؟ و برعلیه چه کسی شعار بدهیم؟

اگر مرگ بر فرانسه بگویند، متهم به ضدیت با مذاکرات می شوند! اگر مرگ بر آمریکا بگویند، متهم به دفاع از تحریم ها می شوند! واگر مرگ بر انگلیس بگویند، متهم به :اهانت به آقازاده های لندن نشین و: پدران آن ها  می شوند.

و می بینیم بازهم علی تنها است! شاید از تنها هم تنها تر، چرا که پیامبر مدینه است و: علی باب آن. و آن ها باید باب را بشکنند، تا وارد مدینه شوند. آن زمان که علی را می شکستند، برای همین بود تا بتوانند :راحت تر وارد مدینه شوند. و فاتحه ای برای اسلام بخوانند!

十字军旗帜,在ISIS手中

然后失去了在西班牙安达卢西亚和名字出名,人们可能不相信这甚至可能削减麦加西班牙的征服,和所有的祸害,穆斯林,他们发现自己的穆斯林做到这一点!

现在,经过了10世纪所有的证据,铝沙特在麦加和麦地那产生,并有机会驱逐来自沙特阿拉伯的穆斯林提供!所有沙特人都如此腐败,那是侮辱伊斯兰教先知,没有听到它的声音。石头和木材是合理的,但麦加和麦地那的人,永远不会!这些年来,他的面包吃,但他们不尊重他传球!

沙特已经完全阉割了。如果哪一天,先知在麦加的孙子追逐死亡,至少他并没有用它做任何事情。但今天,他想要的!并应准备处罚。我把电话纳赛尔·侯赛因,今天他出来喉。因为时间越久,越来越少的人会嫉妒。

如果有一天,萨尔曼·拉什迪,今天被判权利要求和接班人:无能,侮辱先知的爱,声称麦加和我的儿子!更糟的是,一个与友谊之手,并在谈判桌上坐下,号称库姆和德黑兰的儿子!他们都经过消毒,这样没有做一皱眉,甚至离开谈判桌,并与他们的双手抗议!

开始时主题:霸气在麦地那遭到袭击并拆除了,谁没有说什么昂贵的损害。然后,他们去麦加的穆斯林圣地耶路撒冷打死!相反,一个新的建筑,第一朝拜介绍。的所罗门圣殿,慈姑他们的攻击,症状走进祈祷。但是,过热或过冷武器,但随着武器温暖的裙子!

卖淫和腐败·沙特。卫星不道德,在从沙特阿拉伯其所有的资金都诞生了!所有捕捉海:嬉戏阿拉伯人是唯一的荣誉居民要问! !波罗的海到:红海,从芝加哥到南极所有被转换成被买卖只是腐败中心,就像大海的安达卢西亚风格,穆斯林走上大海!

今天,他们不再需要在十字军,还是回来做远征!另一种荣誉的穆斯林!踩踏留下!穆斯林,根和所有的董事会内部的腐败,十字军沉积。十字军,问:谁做我们的斗争?正如一个人离开!

如果角落,那些谁没有自己的声音,锋利的短剑政府回应,它可以把你的左手!杀害穆斯林在突尼斯,埃及和巴基斯坦等,都表明伊斯兰国家的,而不是中世纪骑士:不要打扰他们!所以它在德黑兰和库姆!用来问人家是:谁打?和吟诵针对谁的口号?

如果法国的死亡说,指责反对派法律程序!如果说美国去死,担负着保卫制裁!死亡说,如果英国指责,居住在伦敦侮辱阿加扎德,作为他们的父亲。

我们再一次看到阿里人!也许只有唯一的一次,因为先知在麦地那和阿里这件事。它必须打破大门进入的城市。而阿里砸了,所以能够:更容易进入城市。并引进伊斯兰教的阅读!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی