ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

نظام یکپارچه تامین اجتماعی،

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

 

امروز در حالی جشن بیمه سلامت را، برگزار می کنیم که از یکپارچکی: سیستم تامین اجتماعی خبری نیست.  اگر وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  هم همتی بکند، این موضوع هم فیصله پیدا می کند، زیرا ایشان بیشتر سیاسی، فکر می کند تا رفاهی!

آمار ها نشان می دهد که: دفاتر تامین اجتماعی، بیش از جمعیت ایران دفترچه بیمه صادر کرده اند! در حالیکه ادعا می شود 21 درصد نیروی فعال جامعه، بیکار و نیمی از آنان را زنان تشکیل می دهند! و از هرکس هم می پرسید، مشکل بیمه دارد و دفترچه بیمه هم، ارزشی ندارد!

با تنظیم نظام یکپارچه برای تامین اجتماعی، نه تنها از موازی کاری که جلو گیری می شود،بلکه بسیاری از هزینه ها نیز کاسته می شود. بزرگترین مشکل سازمان تامین اجتماعی، پرداخت هزینه های درمان بود که: با همت وزیر بهداشت و طرح بیمه سلامت همگانی، به حل کامل خود نزدیک می شود. لذا بیش از 50درصد هزینه ها که: کمر تامین اجتماعی را خم می کرد، در مسیر حل خود قرار گرفته است.

مشکل دوم تامین احتماعی، بیمه بیکاری است که باید برای 21درصد جامعه، در آمد تعریف کند. این موضوع با همگانی کردن بیمه حل می شود. چرا که دیگر کسی نمی تواند: ادعای بیکاری بکند. 68درصد اعلام بیکاری ها برای بیمه است. یعنی فردی که بیمه نیست، خود را بیکار می داند! لذا به اداره کار یا شرکت های کار یابی، مراجعه و نام خود را ثیت می کند.

تحقیقات میدانی ثابت کرده که: اغلب مدعیان بیکاری از این دست، معمولا دو یا سه شغل دارند! فقط چون بیمه نیستند مدعی باقی می مانند.  و برای 23درصد حق کار فرمایی، به دنبال جایی هستند که آن را پرداخت کند، و چه کسی بهتر از وزارت کار که، خود را حامی بیکاران می داند.

اصل مهم در بیمه هم افزایی است، یعنی وقتی تعداد بیمه شده ها به حد نهایی میل کند، هزینه های بیمه شدگان کاهش می یابد. مثلا کسانی که به عراق می روند با پرداخت 300هزار ریال، در مقابل ترور بیمه می شوند! و تا به حال هیچ شرکت بیمه، از بابت اینهمه دریافتی مبلغی هزینه نکرده است! و این سود خالص آن ها است. در حالیکه اگر همه بیمه باشند، این نوع بیمه ها در دل بیمه های تامین اجتماعی است. کسی که بیمه تامین اجتماعی است، بیمه عمر و بازنشستگی وحوادث را با خود دارد.

 دیدگاه دیگر که باعث کاهش هزینه ها می شود، ادغام عنوان های من در اوردی بیمه گذاران است. یعنی کار اصلی را بیمه تامین اجتماعی می کند، و بیمه های دیگر فقط پول پارو می کنند. تا بحال دیده نشده که بیمه ها نسبت به: آتش سوزی یا عمر و حوادث، خود را مسئول بدانند، چون بالاخره تبصره ای هست که: بیمه شده را مقصر نشان دهد. اما تامین اجتماعی چنین نمی کند.

در اداره کار، حتی کسانی که بیمه نیستند، محکوم به دریافت حق بیمه بیکاری می شوند! چه رسد به آن هایی که حداقل دوسال سابقه بیمه داشته باشند.  اما در بیمه های غیر تامین اجتماعی، اداره کار یا مدعی العمومی وجود ندارد، تا از حق بیمه شده حمایت کند. حتی اگر بیمه شده به مراجع قضایی هم مراجعه کند، نمی تواند حریف وکیل مدافع های قدر! بیمه ها شود و همیشه محکوم است.

بیمه های خصوصی غیر تامین اجتماعی، فقط در یک صورت هزینه پرداخت می کنند: که درصدی به عاملین یا رابطین پرداخت شود!  در این صورت هم، صحنه سازی و مدارک جعلی است که: حق بیمه می گیرد نه بیمه شونده!

لذا یکپارچگی بیمه هم اعتماد مردم را، به بیمه باز می گرداند و هم؛ باعث کاهش هزینه ها می شود. و به علت وسعت بیمه شوندگان، از قاعدگی سازمان تامین احتماعی! هم جلو گیری می کند. و مجلس و کمسیونهای مجلس می توانند، آن را در ماده 19و20مقررات مالی، در شرف تصویب، منظور نمایند.

社会保障的综合系统,

而健康保险今天的庆典,认为社会保障的体系的完整性是不是新闻。如果合作社部长,劳工和社会福利,如果你尝试,这一次决定,因为他们的政治,社会福利是这样认为的!

统计显示,社保办事处,超过保险的人口已发出!虽然自称是活动人口失业的21%,其中一半是女性!每个人都在问,保险和保险的难度也值得!

通过设置社会保障的综合系统,不仅从并行工作的前部,但许多成本得以降低。社会保障最大的问题,支付处理,与卫生部的努力和公共健康保险计划,全面解决方案的方法。这样会向后弯社会保障费用,在他的地址,当然50%的位置。

其次,社会保障,失业保险,这应该是人口的21%,没有定义。此问题是由公共保险解决。为什么不能在其他人:申请失业救济人数下降。 68%的失业保险金。是指一个人没有投保,其失业!劳动局或雇佣公司,请提交你的名字。

实地研究表明这种大多数索赔,通常是两个或三个工作!只是因为他们没有保险理赔存在。而对于雇主,谁是寻找一个地方支付谁比他的赞助人的工作做得更好,失业率23%,。

保险是协同作用的一个重要原则,即当被保险欲望的数量限制为受保人降低成本。例如,那些谁去伊拉克支付30万美元,以反恐投保!而没有保险的公司,为收费目前还没有接到!净利润为他们。但是,如果所有的保险,这类保险是社会保险的心脏。谁是社会保险,人寿保险和退休,他的意见。

 另一种方法是降低成本,和投保人的整合创造。原来的工作中,社会保险和其他保险的钱只是负载。人们看到,对保险:火灾或生活事件,你有责任知道,因为这是值得注意的是,被保险人的过错。然而,社会保障没有做到这一点。

在办公室里,即使是那些谁不投保,都注定要失业保险费!更别说那些谁拥有至少两年的保险经验。但是,非保险的社会保障,公共检察官办公室或工作在那里,以保护被保险人的权利。即使被保险人是指司法机关,它不能供电对方律师!保险总是谴责。

私人保险或社会保障,以防万一他们支付,比例支付给代理人或志愿者!在这种情况下,虚报和假证件是保费没有投保!

公众信托,保险,以及保险的完整性,恢复,以减少成本。由于这些保险的大小,月经社会保障组织!他们继续在一起。与议会和议会众议院可能,第19条和金融监管的20,对审批的边缘,订购。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی