از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ترس بیخودی از:پروژه های اسلام هراسی !

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

در بحث خبرنگاری می گویند جمله:  سگی پای مردی را گاز گرفت! یک خبر حساب نمی شود، ولی اگر مردی پای سگی را گاز گرفت، خبر است! مطابق صریج قران هم، کار سگ پارس کردن است، چه با او کاری داشته یا نداشته باشید ! (فمثله کمثل الکلب إن تحمل علیه یلهث أو تترکه یلهث) مهم این است که به آن توجه نکنی، زیرا سگ ها باهوش هستند و: اگر بفهمند کسی از آن ها ترسیده، حمله می کنند و لذت می برند. و اگر کسی نترسد و از کنار آن ها، بدون ترس گذر کند آن ها ، از خجالت آب می شوند و: دم خود را روی کول می گذارند و می روند.

پرو‍ژه اسلام هراسی هم همینطور است. امپریالیسم خبری و رسانه های صهیونیستی، کارشان تبلیغ اسلام هراسی است. ولی این کار نباید واقعا ترسی در: دل کسی ایجاد کند، زیرا ترسیدن همان و گاز گرفته شدن همان ! یعنی ترسیدن یا عصبی شدن از: پروژه های اسلام هراسی، براورده کردن اهداف پلید اسلام هراسان است. زیرا آن ها عمدا این کار را می کنند تا: مسلمانان را به عکس العمل وادار کنند. و بعد بگویند چوب را که برداشتیم، گربه دزد ها فرار کردند!

بنابر این نشان دادن حساسیت نسبت به: اسلام هراسی نباید بگونه ای باشد که: مهر تایید حرف های آنان باشد. زیرا آب دریا با دهان سگ نجس نمی شود! در حالیکه اگر یک کاسه توسط سگ، لیس زده شود باید هفت مرتبه آن را، با خاک بسابند تا میکرب های آن کشته شده و پاک گردد. یعنی اسلام آنقدر ظرفیت دارد که: با دهان صد ها سگ هار صهیونیستی، نجس نمی شود ولی با ترسیدن اسلام گرایان، ممکن است این اتفاق بیافتد!

از سوی دیگر تبلیغ اسلام هراسی، مردم را به حقیقت بیشتر نزدیک می کند. وقتی همه مردم ببینند که بی دلیل، هر عمل تروریستی به اسلام نسبت داده می شود، ممکن است در کوتاه مدت، از نزدیک شدن به اسلام واهمه داشته باشند، ولی در دراز مدت، بر ترس و واهمه خود غلبه می کنند. و می بینند که همه این ها دروغ بوده است .در جریان توهین به پیامبر اسلام و قران، دیدیم که بیشترین توهین ها در دانمارک صورت گرفت، ولی در همان سال، آمار فروش قران کریم در دانمارک رکورد زد.

این علاوه بر آن است که خداوند، دشمنان اسلام را به همان مرضی دچار می کند که: برای مسلمانان ارزو داشتند. و می بینیم که داعشIsis)) که قرار بود: باعث وحشت مسلمانان شود، اکنون باعث وحشت حامیان آن ها شده است. و این امری طبیعی است. زیرا کسانی که به داعش پیوستند، براساس تبلیغات عوامفریبانه آنان بوده،  و وقتی متوجه این تبلیغات می شوند، تصمیم به جبران اشتباهات خود می گیرند و: کمترین توبه، از بین بردن کسانی است که از: سادگی آن ها سوء استفاده کردند.

البته باعث بیداری مسلمانان: ساده اندیش هم می شود. زیرا که عاملین اصلی  داعش پرور، هیچگاه مورد اتهام نیستند! مهمترین حامی این گروه های تروریستی، آل سعود هستند که اساسا با همین روش، به حکومت رسیده و: به خیانت های خود به اسلام ادامه می دهند. ولی کسی آن را باور نمی کند! همین ها هستند که با قرار دادن شمشیر، در پرچم خود دین اسلام را دین شمشیر! معرفی می کنند. عملکرد آن ها همین بوده است.

از روزی که آنان از بصره و کویت، به قصد تخریب مکه و مدینه حرکت کردند، بیشتر از 80 سال نمی گذرد! ولی  در این هشتاد سال همه آثار تاریخی: مکه و مدینه را تا آنجا که توانستند، از بین بردند و به بهانه: اتوبان و پل و سازه های دیگر، آن را تخریب کردند. سازمان مزدور یونسکو هم، که برای یک ترک در حریم بودا در بامیان، دنیا را بهم ریخته بود هیچ کاری نکرد. تخریب بقیع ابتدای آن بود، و تخریب مسجدالاقصی آخرین آن.

به حول و قوه الهی، چهره این هرزه های زالو صفت، هر روز بهتر شناخته می شود. و روزی خواهد رسید تا همه بدانند که: اسلام هراسی واقعی، ریشه در این خاندان کثیف داشته، آن ها از یکسو تمام جنایت ها را انجام می دهند! و از تروریست ها حمایت مالی و انسانی می کنند، و از سوی دیگر با آدرس غلط،  و با همکاری رسانه های مزدور،  کسان دیگر را در مظان این اتهام قرار می دهند.

恐惧伊斯兰恐惧症的项目!

记者们说,辩论,其中包括一名男子走了狗咬伤!一个帐户已经不是什么新闻,但如果一个人咬狗的腿是怎么回事! Sryj根据古兰经,一个狂吠的狗是做什么用的人,你的工作或不!)要注意你是很重要的,因为狗是聪明的,如果你知道谁是害怕它,并攻击的乐趣品牌。如果有人不怕他们,通过他们毫不畏惧,羞耻,并把他的尾巴,去科尔。

伊斯兰恐惧症的项目了。新闻与犹太复国主义的帝国主义,他正在推动伊斯兰恐惧症。但是,这是不是一个真正的恐惧,在场的每个人,心中害怕被咬伤一样!从恐惧或紧张:企业仇视伊斯兰教,伊斯兰恐惧症是会议恶人的目标。他们这样做是故意的,因为穆斯林被迫做出反应。然后坚持它说,我们选择了一个飞贼跑!

从而显示出灵敏度:伊斯兰恐惧症应使得它们的字符被确认。因为它不污染与狗的嘴海!但是,如果狗碗,舔它击中7次,用土争议,推翻并杀死细菌,并删除它。伊斯兰教有这样的嘴疯狂的犹太复国主义数百名狗,但伊斯兰的恐惧不是碰不得的,可能发生的能力!

在另一方面仇视伊斯兰教的宣传,人们都更接近真相。当所有的人都看不出有任何理由,任何恐怖行为归咎于伊斯兰教,可能会在短期内,他们都不敢亲近伊斯兰教,但是从长远来看,要克服自己的恐惧。

这除了是上帝,伊斯兰教与曾希望穆斯林同样弊病的敌人。而且我们看到,短跑伊希斯)),它警告穆斯林,现在是造成恐怖的赞助商。这是很自然的。对于那些谁参加短跑,根据他们的欺骗宣传,而当他们看到这些广告,他们决定来弥补自己的错误和最不悔改,摧毁那些谁只是滥用它。

爆震穆斯林:他们是笨笨的。由于主要演员P.短跑,没费!这些恐怖团伙的发起人,众议院沙特,这是基本相同的方式,将政府达成:伊斯兰的背叛继续。但谁相信!这些都是把宝剑,伊斯兰教的旗帜为剑的宗教!介绍。它具有相同的功能。

由于一天他们巴士拉和科威特,与破坏的意图麦加和麦地那移动80多岁了!但八十年历史著作:麦加和麦地那,据他们可以,并带走了借口:公路,桥梁和其他建筑物,它被摧毁。教科文组织是一个佣兵组织,在佛像巴米扬附近的裂缝,世界是一片混乱,什么都没有。霸气是毁灭的开始,和岩石圆顶的破坏最后。

各地和水蛭淫荡性状的神面前,每天都是好着称。这一天会到来,而且都知道,伊斯兰教的真正的恐惧在于肮脏的家族,一方面是所有的罪行,他们在做什么!与人类和恐怖分子的资金支持,而另一边错误的地址,在与媒体合作的佣兵,别人把负责视为可能的。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی