از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

تفرقه یک توهم است!

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۴۶ ق.ظ | ۰ نظر

وحدت وجود است و تفرقه معدوم، وحدت ذاتی است و تفرقه عارضی، وحدت وجوب است و تفرقه عرض، و بالاخره وحدت رحمانی است و تفرقه شیطانی! و شیطان کاری جز وسوسه نمی تواند بکند، وسوسه هم همان توهمات و خیالات پوچ است! کاری که شیطان با انسان می کند، واقعا یک توهم است، که مولوی گاه با بی ادبی می گوید: برخی از انسان ها سنگ استنجای شیطان هستند. یعنی شیطان، نجاسات خود را با آن پاک می کند و: بعد آن را دور می اندازد.

جدیدا، دستمال کاغذی این نقش را بازی می کند! از درختان سر به فلک کشیده، چوب و کاغذ درست می کنند: بسیار تمیز و پر هزینه ، و سفید که حتی: یک لکه هم روی آن ها نیست، درست مانند قلب یک کودک معصوم! سفید و بی عیب است ولی چه فایده؟ ابزار دست کسانی می شود که :با یکبار استفاده، کثیف و دور انداخته می شود!

وحدت مردمی هم گاهی همینطور است! مردم بی آلایش و ساده زندگی روزمره خود را، با پاکی و دوستی و مهربانی می گذرانند. ولی ناگهان بازیچه  کسانی می شوند که: آن ها را ددمنش و وحشی می کند، و به جان هم می اندازد و: این تفرقه است که چون آتش، همه را مانند هیزم می سوزاند.

خداوند که بشر راآفریده، و آن را بهترین صنعت خود معرفی کرده، قاعدتا به تخریب یا نابودی آن،  راضی نیست لذا حالت عمومی، و تعادل موجود در جامعه، نشان می دهد که همه باهم مهربان هستند، و در کنار هم زندگی می کنند، و این واقعیت را مخصوصا در ایران، که سر زمین اقوام گوناگون است می بینیم: سالیان سال مسلمانان و ارامنه ، یهودیان و زرتشتیان در کنار هم زندگی کرده اند.

از این بالاتر، بدون ترس از دست دادن مذهب خود، در مراسم یکدیگر هم شرکت نموده اند. یک مسلمان ترسی از رفتن به کلیسا ندارد، و گاهی دوست هم دارد که: در مراسم آن ها شرکت کند. و یک مسیحی هم ترس از آمدن به مسجد ندارد، و گاه حتی نذر امام حسین هم می کند. همینطور یهودی و زرتشتی ، یعنی همه ادیان از همه حرفهای یکدیگر، آگاهی کامل دارند و در کنار هم، به راحتی زندگی می کنند .

این نشان وحدت است که: در همه جا هست در لبنان و سوریه ، هندوستان و روسیه ، آمریکا و چین هیچ گروه و ملتی یکدست نیستند، ولی باهم متحد و در کنار هم هستند.  و سال هاست که زندگی می کنند. تفرقه هم فقط گاهگاهی بروز می کند، و آن هم به دلیل وجود شیاطینی از میان بشر است.

بدترین درگیریها و تفرقه ها، ابتدا از صهیونیزم است، که برداشت شیطانی از دین یهودیت دارد، و باعث چند جنگ و :کشتار تعدادی بیگناه شده است، در میان مسیحیان هم، فقط صلیبی ها هستند و نمیتوان همه مسیحیان را، صلیبی دانست چرا که دنیا، براساس همزیستی مسیحیان با: دیگران دوام دارد . در میان مسلمان هم گروه وهابیت بوده که: به کشتار و تخریب دست می زده، که در زمان ما به شکل: گروه القاعده یا طالبان در آمده است. درعراق و سوریه هم، داعش نام گرفته است.

اصالت وحدت چنان محکم و: مسلط است که حتی منادیان تفرقه، خودشان بهترین وحدت را دارند! آمریکا بعنوان مستکبر بزرگ، بر اساس وحدت 50کشور و: تخت نام ایالات متحده مشغول: ایجاد تفرقه و تکه پاره کردن خاورمیانه است. اتحاد جماهیر شوروی سابق، حتی روسیه فعلی از فدرالیزه کردن: چند کشور درست شده،  حتی اروپا تنها راه نجات خود را، در ایجاد اتحادیه اروپا می داند!

برای همین است که دعوت به وحدت، یک دعوت روشن و بدیهی و قابل فهم، و درک همه است و نیاز به: استدلال های سخت ندارد. مردم از تفرقه، تعجب می کنند!همین که می بینند در ایران، یک مسئولی برعلیه مسئول دیگر حرف می زند، متعجب می شوند! انتقاد از دولت های گذشته ، افراد معزول و منفک مردم را به تعجب وا می دارد. زیرا ساده ترین استدلال را: سعدی گفته: انکه عیب دیگران پیش تو آورد و شمرد، بیگمان عیب تو را نزد: دیگران خواهد برد!

مردم از اینکه همه دنیا در صلح و آرامش باشد، تعجب نمی کنند از این تعجب می کنند که: یک باره سر بریدن های داعش، شروع می شود و آن ها را فیلم می کنند، و با افتخار بینمردم توزیع می کنند، در اینجا است که مردم می پرسند: این ها دیگر کیستند؟ و از کجا آمده اند؟  

司是一种幻觉!

有团结和分裂,破坏,内在的统一和分裂形式,在强制性的团结,不团结和慈善团结,不团结的魔鬼!撒旦可以除了诱惑做任何事情,同样的诱惑想象力是荒谬的!撒旦正在与人,这是一种错觉,有时调皮鲁米说,有些人Astnja石撒旦。魔鬼,他们的污秽和清洁,然后丢弃。

近日,组织扮演这个角色!飞涨的树木,木材和纸张是:非常干净,昂贵的,甚至是白色的,而不是它的补丁,就像一个无辜的孩子的心脏!白色和一尘不染,但有什么关系?这些工具:单次使用的,肮脏和丢弃!

有时候,因为是人民的团结!单纯的人,他们的生活,纯洁,友谊和善良花。但是,一旦玩具是那些:这是一个卑鄙和野蛮,以及防盗的生活,这种划分是火会燃烧它们当柴烧。

上帝创造了人类,它已经推出了行业本身,它应该被损坏或破坏,所以公众并不满足,社会的平衡,这是很好的在一起,住在一起。 ,特别是一个事实,即地球的各个部落将看到:多年来,穆斯林和亚美尼亚人,犹太人和拜火教住在一起。

从上面的,而不必担心失去他们的信仰,他们都参加了仪式在一起。穆斯林没有害怕去教堂,有时这就像在他们参加这次活动。基督徒是不害怕来到清真寺,有时伊玛目侯赛因甚至誓言。同样地,犹太教和拜火教,来自所有其他专业人士所有的宗教,都知道一起,住得舒服。

这个节目的团结是无处不在黎巴嫩和叙利亚,印度和俄罗斯,美国和中国,没有任何团体或国家不统一,但团结在一起。活了许多年。发生师只是偶尔,然后只人类之间的鬼子,因为。

最糟糕的冲突和分裂,是犹太复国主义的开始,犹太人的宗教是邪恶的收获,引起战争和屠杀了许多无辜的基督徒,而不是所有的基督徒是唯一的讨伐,十字军东征视为世界的基础上,基督徒和其他人最后的共存。其中连接到了杀戮和破坏,它把我们带到了一批基地组织或塔利班的伊斯兰瓦哈比组。伊拉克和叙利亚,命名为短跑。

独创性和团结,扎实,即使那些谁主张主导部门,他们有最好的团结!伟大的美国傲慢的基础上,国家在美国的团结和50床:在中东的分裂和碎片。前苏联,包括俄罗斯联邦YZ·的少数国家h的制作,甚至他要拯救欧洲唯一的出路,创立欧洲联盟都知道!

这就是为什么调用统一,明确的邀请,清晰易懂,并了解是必要的:没有坚实的论据。人分,难怪!因为看到在伊朗的一位官员说对其他,是惊讶!批评政府,拆除和分离的人提出的是给人们带来惊喜。对于简单的原因:萨阿迪说:当你和计数别人的缺点,毫无疑问,你有别人会赢得缺点!

全世界的人民是和平,就不足为奇了惊喜:约斩首了几许,和电影开始,和骄傲,他们分布在这里的人们之中人们不禁要问:谁是这些人?从来吧?

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی