ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

آیا اختلاف را خدا گفته است؟

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴ ق.ظ | ۰ نظر

بودا بعنوان یک آیین 3هزار ساله، حداقل دارای دو گروه یا فرقه است! که با همدیگر اختلاف دارند. در دین یهودیت و مسیحیت و حتی اسلام نیز، این دوگانگی وجود دارد ، و گروه ها و فرقه ها با هم اختلاف دارند. اما سوال اساسی این است که آیا ،این اختلاف  را خدا گفته یا دستور داده یا ایجاد کرده؟ طبیعی است که خدا چنین منظوری نداشته، زیرا یک تورات و یک انجیل ، و یک قران نازل کرده است.

 حتی بین تورات و انجیل واقعی ، با قرآن هیچ اختلاف وجود ندارد. زیرا هرسه از سوی: یک خدای واحد نازل شده است .البته تفاوت اصلی آن ها، تفاوت زمانی است  در تورات، ده فرمان در واقع کلیات دین است، و انجیل شرح خلاصه دین ، و قران شرح تفصیلی می باشد و: بر حسب ترتیب نزول تکمیل تر شده است.

     می بینیم در یک طرف سر رشته دین،  که خداوند قراردارد، اختلافی نیست یعنی "یک"  واقعی است، وحدت اصیل است و: اختلافی وحود ندارد. اما در سر دیگر آن، با کثرت روبرو هستیم : میلیون ها نظر و عقیده و فکر ، کتاب و نوشته و گفتار! که گاهی این تفاوت و اختلاف و چند دستگی، به کشته شدن و مرگ دیگری می رسد . لذا باید دانست که وحدت، امری الهی و اختلاف، امری غیر الهی و شیطانی است .

   هدف شیطان از ایجاد اختلاف، از بین بردن نسل است، یعنی ازبین بردن محصول و مخلوق خداوند، به دست خود مخلوقات. زیرا وحدت، دوستی و یگانگی مردم، باعث رشد و تعالی و: ازدیاد نسل می شود، و این امر موجب رضایت خدا است. زیرا خداوند از دیدن خیل آدم هایی که: با صفا و صمیمیت با هم زندگی می کنند، و باعث افزایش عده و عده، یا نیروی انسانی و ثروت اقتصادی می شوند، خشنود می شود و رحمت خود را بر آنان نازل می کند . دیدن افزایش جمعیت انسان آن هم به عنوان: اشرف مخلوقات، باعث فخر خداوند به فرشتگان می شود .

و شیطان این را نمی پسندد! و به هر بهانه ای بین این گروه های بزرگ انسانی، اختلاف افکنی می کند تا: آن ها به جان هم بیافتند و: نسل و حرث را یعنی" انسان و ثروتش را نابود کنند. و گاه چنان تبلیغ می کنند که" گویا وجود اختلاف، امری لازم و نابودی تمام انسان ها، و جهانیان خواسته الهی است. مثلا می بینیم که گروه موسوم به داعش؛ یا اسلاف آنان مانند: طالبان و القاعده و وهابیت،  حتی قبل از آن ها سفیانیان و: فرزندان ابوسفیان ها با کشتن شیعیان، زندگی می کنند.

در فتنه 1388 در ایران هم، شعارهایی مانند نه غزه نه لبنان، گرچه بعد ها تکذیب شد، اساس آن را تشکیل می داد. زیرا خط صهیونیسم به مثابه: یهودیان دین ستیز این را می خواست. مسیحیان صهیونیستی و یا مسلمانان وهابی هم، آن را می خواستند. و بطور مکانیکی ، هر اختلاف کوچک و جزئی، که در ابتدا امری ساده و قابل اغماض است، در طول حرکت به سرعت، به جایگاه اصلی خود متصل می شود.

در ابتدا شعار حق طلبی است: بسیاری از مردم به عنوان دفاع از: مظلوم و کسی که حق او پایمال شده، به راهپیمایی جنبش سبز دعوت می شوند، ولی و قتی دلیلی ارائه نمی شود، کنار می کشند و لذا جای آنان را، همان دشمنان دیرینه پر می کنند. و به این ترتیب شعار "یا حسین میر حسین" فراموش شده ، نه غزه نه لبنان، جای آن را می گیرد!

شعار یا حسین میرحسین، یعنی اینکه موسوی پیرو خط امام حسن ع است، و به دستور امام حسین از او دفاع باید کرد، ولی بعد از جایگزینی نیروها، در روز عاشورای حسینی، به دفاع از میر حسین! عزاداران امام حسین، را آتش می زنند. و میر حسین که خود این را می داند، اما آن را توجیه می کند، زیرا که به حمایت آنان نیاز دارد! چرا که آن ها تنها کسانی هستند که، تا آخر با او  و من شیطانی او هستند. زیرا کسانی که او را بخاطر امام حسین، حمایت می کردند دیگر از او حمایت نمی کنند! و به دنبال افراد دیگری که: واقعا حسینی هستند رفته اند.

جهان معاصر هم شاهد است که: گروه های تکفیری و: اختلاف افکن همه مذاهب، چه اسمانی و چه زمینی، در ابتدا شعار حمایت از مردم می دهند، ولی در ادامه مسیر، ماهیت اصلی و خود محوری را بروز می دهند. و این بروز و ظهور خود محوری آن ها، براساس انهدام و تخریب و نابودی کامل است، نابودی و کشتار وحشیانه، که حتی به کودکان هم رحم نمی کدند، تا مبادا اثری از انسان باقی بماند. 

上帝说区别?

佛教作为3000年,至少有两个或教派宗教!它们是彼此不同的。在犹太教,基督教和伊斯兰教,有双重性,以及组织和教派的不同。但主要的问题是,这种差异是否是所谓的上帝或下令或创建的?这是很自然,这种秩序是不是上帝,因为律法和福音,和古兰经显露。即使是真正的律法和福音,和古兰经,没有任何区别。三个:一个上帝显露当然,主要的区别,按降序排列的圣经,十诫一般宗教,圣经,简要说明宗教,古兰经的详细说明和之间的区别已经完成。一方面,我们看到宗教领域,这是上帝,没有争议的“A”是真实的,真正的团结,差不解除梗阻。但在另一端,我们正面临着一个多重性:数以百万计的观点,思想,写书和演讲!有时,这些差异和分歧,被杀害,另有死亡。应该认识到,上帝和不同的东西,比神和魔鬼的其他东西的统一。发挥作用,消除了一代撒旦的目标,即摧毁上帝的创造,生物本身。因为团结,友谊和人民的团结,成长和发展:产生,传播,这是上帝的满意度。由于人谁看到神用真诚的数量,生活在一起,并增加了人,或者人力资源和经济财富的数量,他们会很乐意和怜悯会降临在他们身上。查看增加的人口,以及生物,天使是神的荣耀。

撒旦是不是高兴!和这些大集团人类理性的,被分割了,他们都属于死:这一代小时的“男人财富的破坏,当他们宣传的”差异的证据它要求所有人类的破坏,并呼吁上帝。例如,我们看到,所谓的冲刺,或者他们的前辈,比如塔利班和基地组织和瓦哈比主义,甚至在Sfyanyan和:阿布Suffian儿童杀害什叶派穆斯林居住。

在1388年伊朗的阴谋,标语无论加沙,黎巴嫩也没有,虽然后来否认,它服务的基础。对于犹太复国主义为:犹太人无神论想要它。基督教犹太复国主义瓦哈比教派或穆斯林也想让它。和机械,详细地说,这是非常简单的并且是可忽略的,在第一小的差异,沿着快速移动,其结合到原来的位置。

首先是正义的口号,很多人捍卫压迫,谁侵犯了他的权利,绿色运动被邀请游行,但没有提供证据时,从而孤立他们本身相反,填补了头号敌人。因而口号“雅侯赛因,米尔·侯赛因”被遗忘的,无论是以色列还是黎巴嫩,它在哪里!

口号侯赛因,穆萨维,按照行伊玛目哈桑AS,以及伊玛目侯赛因为了保卫他,但替换部队修罗,米尔·侯赛因的后防线!悼念伊玛目侯赛因,烧伤。和米尔·侯赛因·谁知道它,但它是有道理的,因为他们的支持需要,!因为他们是唯一的,我结束了他和他的邪恶。对于那些谁记得他,伊玛目侯赛因,支持别人不支持他!其次是其他人谁真的走了侯赛因。

当今世界是逐出教会团体:拆所有宗教,虽然天地,在保护他们的口号,但路径的主要特征和发展你的核心。和自己的轴的表现的基础上,破坏和彻底毁灭,破坏和残忍的谋杀,连孩子也不放过,所以没有人被排除在外。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی