از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

خستگی ناپذیر  در انتظار پیاده روی به سوی مدینه هستیم.

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

هنوز جهان از بهت پیاده روی به سوی: حرم امام حسین ع خارج نشده، که مردم خستگی ناپذیر ایران اسلامی، راهپیمایی به سوی حرم امام رضا ع در: مشهد را آغاز کردند. هدف این راهپیمایان، برگزاری سالگرد شهادت امام هشتم شیعیان، در مرقد و محل شهادت ایشان است . وحالا آن هاییکه 20میلیون زائر امام حسین ع، را باور نکردند بیایند : زائران امام رضا را احصا کنند.

البته خانه اصلی امام رضا، در مدینه بود ولی به زور مامون الرشید، ایشان را به مرو در شمالی ترین نقطه خراسان آن روز، که اکنون جزو تاجیکستان است آوردند. اما جاذبه امام رضا حتی در این: نقطه دور افتاده نیز مردم را بسوی خود جلب کرد. و مامون به فکر دسیسه افتاد و: ایشان را از مرو بیرون و به طوس برد. و در آنجا با انگور مسموم ایشان را شهید کرد.  در واقع مشهد یعنی« محل شهادت نه محل زندگی.

البته تعداد زائران امام رضا ع، به کثرت زائران امام حسین نخواهد رسید، زیرا ایران

سخت گیری های شدیدی، برعلیه زائران در دستور کار خود دارد. حق ویزا های سنگین و: ندادن حق ورود، از آن جمله است. والا اگر مرز آزاد شود، فقط افغانی ها و پاکستانیها، بیش از 20میلیون خواهند شد! و این سختگیری ها را، از عربستان فرا گرفته است، زیرا  درعربستان، ورود زائر خانه خدا، محدود به دستور است نه محدود به زائر، یعنی اگر دولت عربستان، اجازه حج ابراهیمی می داد، مسلما تعدا زائران خانه خدا، بیش از دو میلیون نفر می شدند! همین سیاست عربستان، در سازمان حج ایران و به تبع، در اداره امور عتبات هم داخل شده، و به بهانه ثبت نام و حرکت کاروانی! و پرداخت هزینه های سنگین اقامتی، مانع از جوشش مردمی می شوند. و این ارثیه نامبارکی است که: از مامون برای اینان باقی مانده،! زیرا امام رضا خود، پابرهنه به استقبال مردم میرفت، ولی مامون با اسب و تجهیزات، مانع می شد. 

باید به سازمان حج هشدار داد که: از سیاست مامون پیروی نکند!  و خود را مقلد وهابیون عربستان نکند. و همانطور که مسئولان ادعا می کنند، پیرو سیاست های امام رضایی باشد. و از کثرت زائران نه تنها وحشت زده نشود، بلکه خوشحال هم باشد.

ما نمی گوییم که مسئولان، امام رضایی ادعا می کنند، ولی مامون وار عمل می کنند! ولی می گوییم که: زائر ترس ندارد، نباید از اینکه جمعیت زیادی، از آن سوی مرزها برای زیارت می آیند، جلویشان را بگیرند و: از آنها گذرنامه و ویزا طلب کنند! تجربه در مراسم اربعین، نشان داد که زائر هیچ خطری برای: امنیت کشور ندارد. بلکه مفید برای آن هم هست.

جمعیت مانند آب کر است، نجاست ضد امنیتی، در این اب کر پاک می شود. یعنی حضور میلیونی جمعیت، خود عامل ترس برای دشمنان است، و مانع اقدام آن ها می شود. و مردم با هوشیاری خود، همه توطئه ها را خنثی می سازند. درصد بالایی از حنثی سازی: ماموریت های ضد امنیتی، به دست خود و با اطلاع رسانی مردم، بوده که سازمان های اطلاعاتی، از اعتراف به آن باکی ندارند.

حتی اگر اینها را، و حمایت و هدایت های عالی ائمه را هم، قبول نداشته باشند، باید بودجه و ریال و: دلار و نفت را که قبول کنند! در شرایطی که در آمد نفت کاهش یافته،  بهترین منبع ارز آوری، گردشگری است و: بهترین نوع گردشگری در ایران هم، زیارت است.  بجای خرج تراشی برای مردم، و عدم کنترل قیمت ها، فقط کافی است مثلا : حق ویزا از عراقی ها گرفته نشود، اگر همه ان ها با پای پیاده نیامدند زیارت امام رضا؟

ما امیدواریم در آینده همین راهپیمایی را، برای پیامبر اسلام داشته باشیم. و مردم پیاده از سراسر جهان، به سوی مدینه حرکت کنند. و در سالروز رحلت آن پیامبر گرامی، در مدینه باشد

等待不懈行走对我们的城市。

然而,你走世界:伊玛目侯赛因的靖国神社越位,伊斯兰伊朗的不懈人,行军伊玛目礼萨在马什哈德的神殿开始。这次游行,庆祝他们的殉难第八什叶派神殿和地点的殉难的纪念日。现在20万朝圣者的伊玛目侯赛因AS,不信来朝圣的伊玛目礼萨的注册。

伊玛目礼萨,在麦地那的房子,但强迫马蒙拉希德,北方大部点呼罗珊梅尔夫他们的那一天,现在变成了塔吉克斯坦。但伊玛目礼萨的吸引力,即使在这一点上,人们被吸引了。和马蒙忽然想到阴谋:它们的范围从土族外梅尔夫。并有以身殉国,他中毒的葡萄。马什哈德,其实就是“殉难的地方,而不是你住的地方。

伊玛目礼萨的朝圣者的数量,大量的朝圣者会来的伊玛目侯赛因,因为伊朗

严重狭窄针对其议程上的朝圣者。 Visa和权重:不给进入的权利,在他们中间。否则,如果边界是开放的,只有阿富汗人和巴基斯坦人,他们将超过2000万!和它的严重程度,由沙特阿拉伯,在那里沙特阿拉伯,朝圣者之家神,不局限于圣殿骑士了解到,也就是说,如果沙特政府,使亚伯拉罕的,当然,在麦加朝圣的人数超过200万朝圣人!沙特阿拉伯,伊朗的这一政策,因而在朝觐,在网站的管理,以及为借口登记大篷车移动!并支付住宿费用,防止沸腾的人。这个传统是不吉利:Mamoon这些剩余!伊玛目礼萨因其热情的人去赤脚,但马蒙马匹装备,可以预防的。

朝觐应该被警告,该政策不符合Mamoon!沙特瓦哈比自己不遵守。而作为官员声称,根据伊玛目礼萨的政策。和众多的朝圣者不仅受到惊吓,但也很开心。

我们不收,伊玛目礼萨说法,但像Mamoon!但是说,朝圣者不害怕,不是人口众多,边框前来参观,并得到他们的护照和签证祈祷的面前!在Arbaeen经验,没有表现出风险的游客,没有国家安全。但它是有用的。

聋人群体,比如水,杂质,防爆安全,水是干净的聋子。一亿人的存在,他的敌人的恐惧,防止动作。而人们的意识,所有的阴谋进行中和。撤消任务防爆安全的高比例,并告知市民,情报部门,不怕承认这一点。

即使他们这样做,和优秀的阿訇的支持和指导,不被接受,预算和美元,美元和石油价格是可以接受的!而下跌的石油收入,信息交流的最佳来源,旅游是旅游业在伊朗的最好形式,是一种朝圣。而不是削减开支的人,而不是调控房价,只是举例:伊拉克人没有资格获得签证,如果所有的人都来了伊玛目礼萨神殿的脚呢?

我们希望在这个演示的未来,我们的先知穆罕默德。人们走在世界各地,走向麦地那。和先知在麦地那的逝世周年。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی