از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

کارایی در گرو پیشرفت

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

مخالفان پیشرفت، بهانه تخریب محیط زیست را می آورند، و به همین دلیل هرنوع پیشرفتی را محکوم می کنند! و مایل هستند که انسان ها، در همان شکل بدوی، در جنگل ها زندگی کنند!تا فضای سبز داشته ، و هوای پاک کوهستانی را اسشتمام کنند! از شما چه پنهان، بنده هم مدتی گیر این قضیه بودم! از تهران بدم می آمد و: می خواستم به روستا برگردم!

این عقب گرد، همه ذهن مرا مشغول کرده بود! همینطور که الان حامیان حیات وحش، و حفاظت محیط زیستی ها اینطور هستند. نفس کشیدن در هوای آلوده تهران، سخت شده بود.  لذا تا پیشنهاد کار در شهرچالوس شد پذیرفتم، و از سال 1372تا 1374در آنجا زندگی کردم! بعد هم که کار آنجا تمام شد، باز تهران را که طلاق داده بودم، رفتم شهریار ودر آنجا روستانشین شدم ! فکر می کردم الان حامیان محیط زیست، به من جایزه می دهند..

اما همانجا متوجه شدم که: اگر چند سال پیش شاعری گفته بود: ده مرو، ده مرد را احمق می کند! راست است. زندگی هیچ پیشرفتی نداشت، چند سال دنبال آن بودیم که: آب آشامیدنی بیاریم و: از آب آلوده چاه نجات پیداکینم، زردی سراغ بچه ها آمد، پزشک نبود باید میرفتیم تهران! بعد مدتی دنبال آن بودیم، خط آن جا را راه بیاندازیم، و برای آن ها گاز کشی کنیم! چیزی که سال ها پیش، در تهران حل شده بود!

و این بیانی بود برای اینکه بدانیم: عقب گرد، عقب گرد است! چه از زبان غربی ها باشد و: چه از زبان شرقی ها! باز گشت به دوران جنگل  و غار نشینی، یعنی انکار تمام فعالیت های بشری،  و زحماتی که در راه پیشرفت کشیده، و دود چراغ هایی که: دانشمندان خورده اند. باید دانست که داشتن  هوای پاک، یا فضای سبزبه معنی برگشت نیست، و نباید اینطور تصور کنیم که مردم، نباید پیشرفت کنند تا مبادا هوا آلوده شود!       گرچه این حرف روشن است، ولی می بینیم مسئولین از: افزایش تولید خودرو ناراضی هستند، یا از تخریب جنگل ها می گویند. یا از عدم تغییر کاربری صحبت می کنند، همه به همین معنا است. زیرا جتگل را خدا آفریده که: بشر از آن استفاده کند، نه اینکه فقط تماشا کند! همین مسئله است که نمی گذارد: کوچ رو های ما ساکن شوند، و روستا های ما آباد شود. می گویند باید طبیعت بکر و: دست نخورده باقی بماند!  این ها ضعف مدیریت و: نا کار آمدی و نداشتن کارایی است. مدیران تنگ نظری که: قدرت توسعه مدیریت خود را ندارند. مجبورند زیر مجموعه خود را محدود کنند. کسی که قدرت اداره شهر یک میلیونی را ندارد، لذا رشد این شهر برای او سم است! و شب ها از کابوس آن رنج می برد.اما مدیر توسعه طلب، از اینکه شهر میلیونی او بتواند به: شهر چند میلیونی تبدیل شود لذت می برد.

درهمین قضیه پیاده روی اربعین، دیدیم  شهر کربلا که فقط 800هزار نفر ظرفیت دارد، چطور توانست 20 میلیون نفر زائر را، روزانه در خود جا دهد. تنگ نظران، صورت مسئله را پاک می کنند! و می گویند امکان ندارد 20میلیون عدد صحیحی باشد!اما دگر اندیشان و توسعه خواهان، و مدیران کارامد، خود را برای سال های اینده، با جمعیت بیشتر نیز آماده می کنند.  

نژاد پرستانی که خیال می کنند: دنیا فقط مال آن ها است، و دیگران حق زندگی ندارند! به درد مدیریت امروزی نمی خورند . امروزه باید جمعیت را با رشد آن پذیرفت، و مدیریت آینده را مبتنی بر: جمعیت های بیشتر اداره کرد. و نباید کار ها به دست کوته فکران، و تنگ نظران  باشد.

از دیدگاه تنگ نظران، یکی از معضلات جمعیت زیاد، یا مدیریت توده ای ممکن است: ضابعات بیش از حد ان عنوان شود، در حالیکه در مدیریت توسعه، این ضایعات خود یک ثروت است. زمانی شهرداری تهران، از زیاد بودن زباله های تهرانی ها انتقاد می کرد! و می گفت هر تهرانی، روزی یک کیلو زباله تولید می کند! و شهرداری نمی دانست باروزی، ده پانزده هزارتن زباله چه کند ؟ ولی امروز همین زباله، به طلای کثیف معروف شده و: خود منشا بسیاری از سنایع و: اشتغالات شده است.  

效率取决于进度

对手进步的借口,使环境恶化,因此谴责任何进展!并愿意人类原始形态,森林辜负绿地,干净的山间空气和气味!什么是隐藏你,我喜欢这种感觉太费时间!我来自德黑兰和:我想回村!

回滚,所有的脑海里忙!正如我保护主义者,环保是它。呼吸在德黑兰的空气污染,很难。拟议工作是沙吕,在那里他从1372年住到1374被接受!此后,这项工作已经完成,开放德黑兰谁离婚了,我是农村的,在那里嘘!我以为我动物保护主义者,将奖励给我..

但他意识到,几年前,一位诗人说马福十,十个人都傻了!正确的。目前已经在生活中没有进展,随后几年:说话和饮用水被污染的水井脱身,让孩子们为黄疸,医生正想德黑兰!过了一会儿,我们正在寻找,那里的起始行,和天然气管道,使之!然而,很多年前,溶解在德黑兰!

为了知道表达:回滚,回滚!什么是西方的语言和语言如何东方人!回到森林和洞穴,拒绝一切人类活动和工作进展进行了拉,和烟雾信号,科学家们吃。应该认识到,有清新的空气,绿树和回报是不,不应该认为人们应该发展得如此污浊的空气!虽然这种说法是明确的,但官员认为增加汽车生产的不满,或森林的破坏,他们说。或缺乏使用的变化可以说,所有的相同的含义。因为上帝创造了树林里,人类使用它,而不是仅仅看!不要紧认为:我们的移民生活,我们阿巴德村。维珍性质和必须说:完好!

这些薄弱环节的管理:效率和缺乏疗效是未知的。经理人心胸狭窄有自己的电源管理的发展。下面有自己的一套极限。他谁拥有一百万执政的权力,使城市的发展要毒死他!它遭受噩梦一夜。但导演扩张,城市数百万他到城里享受了数百万的转换。

在这种情况下四十走,我们看到了城市卡尔巴拉,只可容纳80万多人,怎么可能在一天的房屋20万朝圣者。评论家紧,如果是干净的!他们说,这是不可能的整数为20万美元,但持不同政见者和需求的发展,有效的管理者自己在未来几年,大部分人口都准备好了。

比赛崇拜者谁想到,这个世界只是对他们来说,和其他人没有任何生存的权利!疼痛管理不存在。今天,它是人口增长,和未来的管理基础上,更加机构的人口。不应该被用来缩小知识分子和专家紧。

从专家的角度狭窄,人口众多,还是管理的问题之一可能是肿块经量过多,而这些病变的发展本身就是一种财富。由于德黑兰,德黑兰市市长,大部分的批评是垃圾!它说,受害者,一天产生的垃圾一斤!和市政府不知道哪一天,十到十五吨垃圾是什么?但今天这种浪费,被称为肮脏黄金:其起源和许多行业,就业。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی