ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

نظم نوین جهانی: در سایه امام حسین ع

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

 

راهپیمایی 50میلیونی: اربعین حسینی به سوی کربلا، نشان داد که نظم نوین جهانی، در حال شکل گرفتن است. و روشنفکران باید این پیام روشن را، درک کنند. ما به چند نمونه از ابعاد آن اشاره می کنیم، که با توجه به گسترش سریع آن، نمی توان از آن چشم پوشید. که هرکس این کار را بکند، در تداوم خیانت روشنفکران، این بار، در مقابل تاریخ جهانی است.

مدیریت نوین یا همان مدیریت حسینی، توانسته حتی بدون حضور فیزیکی امام حسین ع، 50میلیون انسان را در 5 میلیارد: نفر ساعت سازماندهی کند. بطوریکه بالاترین کارایی را، باکمترین هزینه ها  داشته باشد . در حالیکه در مدیریت غیر حسینی، حتی یک تجمع یا راهپیمایی ده نفره هم، بی نظمی و خسارت ببار می اورد، چه رسد به بیش از ده نفر!

در مدیریت حسینی، اقتصادکاملا تحریک شده و: فعال است و خود گران! یعنی در این فعالیت 5 میلیارد ساعتی، نه یک نفر گرسنه ماند و نه بی خانمان!هیچ بودجه دولتی یا: نفتی هم پشت سر آن نبود! حتی دولت ها از این همایش عظیم، سوء استفاده هم کرده اند. یعنی با گرفتن حق ویزا ، خروجی و حق گمرکی و غیره، بار مالی سنگینی را هم، به این جمعیت 50میلیونی وارد می کردند.

  این سوء استفاده دولت ها، دست بازار سیاه و باندهای تبهکار را هم، باز می گذاشت تا با فزایش کرایه هتل ها ، اجاره خودرو ها و بلیط ها و خوراکی ها، بیشترین فشار را بر اقتصاد این جمع، وارد کنند. ممانعت سیاسی برخی از کشورها هم، مانند باند های تبهکاری، محدود کننده ابعاد این راهپیمایی می شد. یعنی اگر این فشار ها علنی و: ممانعت های مخفی نبود، مسلما ما شاهد دهها برابر جمعیت فعلی بودیم.

دولت ها لازم نبود کمکی بکنند، آن ها فقط اگر مانع نمی شدند، و کارشکنی نمی کردند، مردم حتی از چین  و آمریکا هم، پیاده به راه می افتادند! و سیل  جمعیت همه نظامات را، بر هم می ریخت و: نظم جدید را معرفی می کرد. برخلاف ادعای آن ها،  راهپیمایان هیچ انتظاری از کسی نداشتند، و کاملا خود گردان بودند. طبیعی است که وجود چند نگهبان، آن هم بی انگیزه و خسته! نمی توانست امنیت آن ها را تامین کند.

    ازنظر فرهنگی و ورزشی، و تربیتی و  هنری هم، نظام خود را داشت. چه چیزی بهتر از راهپیمایی طولانی، برای مبارزه با چاقی است؟ و چه چیزی بهتر از فراوانی: نذورات و غذاهای مردمی، از بین برنده سوء تغذیه است؟ سال ها است که آمریکا و ابرقدرت ها، با منت فراوان تعداد، انگشت شماری نوانخانه درست کردند! تا مردم را حمایت غذایی بکنند. ولی به شهادت همه 50میلیون نفر حاضر در صحنه، نذورات به قدری زیاد و خوشمزه، و دارای ارزش غذایی بود که: معمولا هرکسی بیش از سه و عده معمولی، غذا می خورد که کمترین آن تناول خرما بود.

آموزش همیاری و همکاری ، به قدری بالا بود که کمترین جرم، در این 5 میلیارد نفر ساعت اتفاق افتاد. شاید اصلا خیلی از جرم ها اتفاق نیافتاد! هرکس لباس و کیف و ساک خود را، به یک میله یا ستون گره می زد، به زیارت می رفت! و برمی گشت و آن را بر می داشت! حتی موقعی که چیزی گم می شد، کسی به آن دست نمی زد، و همانجا می ماند! فقط فاجعه از آن جا شروع می شد که: ماموران دخالت می کردند! و معلوم نمیشد چه بلایی، بر سر گمشده می آوردند! 

世界新秩序:在伊玛目侯赛因AS的影子

三月50000000:40·侯赛尼卡尔巴拉,结果表明,新的世界秩序,正在形成。和知识分子有一个明确的信息,明白了。我们提到它的一些方面中,考虑到快速扩张它不能被忽略。每个人都这样做,知识分子的背叛持续的时间,在世界的历史。

侯赛尼新的管理或经营,管理的,即使没有伊玛目侯赛因AS的物理存在,5000万人在5十亿人安排时间。作为最高性能,最低成本。虽然非侯赛尼的管理,甚至是反弹或十三月也带来了混乱和伤害,更别说十多个!

侯赛尼管理学,经济学,刺激相当活跃,是昂贵的!的5十亿小时的活动,没有人挨饿和无家可归的任何公共资金或:油是不是落后了!这个伟大的会议甚至政府,都辱骂。这意味着,用正确的签证,出境,右风俗习惯等,均是对进口5000万人口一个沉重的经济负担。政府的滥用,黑市和犯罪团伙还留下开放,以增加租金酒店,租车和门票和食品,对总体经济的压力,进入。一些国家,如犯罪团伙的政治排斥,限制了反弹的大小。也就是说,如果市民和预防毫不掩饰的压力,当然,我们看到我们有目前的人口十倍。

政府并不需要帮助过,只要他们没有阻止,甚至还有人来自中国,美国,走在路上!和所有的军事密封性好,时间到了,他介绍了新的秩序。相反,他们的说法,行军,谁也不曾料到,并且是完全自主。当然,也有一些守卫,这是无心向学,累了!他们无法提供担保。在文化,体育,教育和艺术方面,有它自己的系统。有什么比长征更好,对抗肥胖?什么是比好了很多:谷歌和流行的食物,营养不良是赢家?多年来,美国的超级大国,拥有充足的宽限期,习艺只是少数!为人民做营养支持。但所有5000万人在现场的证词,谷歌已经变得如此美味,并具有营养价值,这通常是一个人超过三普通人,吃其中最重要的是完整的日期。

教育援助与合作,如此之高,发生在5十亿小时犯罪率最低。也许很多犯罪的发生!每个人都有自己的衣服和包包和手提袋,绑在梁或柱,去参观!只好回来做吧!即使缺了点什么,有人没有得到它,并呆在那里!只因为灾难开始,军官参与!不知道发生了什么事是,在失物招领!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی