از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

کمپین ضد پلیس آمریکا

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶ ق.ظ | ۰ نظر

آن هایی که دلشان برای: کمپین درست کردن و: داد و بیداد  حقوق بشر سر دادن، تنگ شده بیایند یکبار هم شده، کلاه خود را قاضی کنند و:  ببینند میتوانند کاری برای خود! و مردم ستم دیده آمریکا انجام دهند؟

افشای برخی صحنه ها از  زد و خورد مردم با پلیس، کافی نیست باید کمپین سراسری بوجود آید، تا تمام جنایات پلیس بر علیه ملت مظلوم آمریکا،  افشا شود باید به مردم اطمینان داده شود: اگر خاطرات خود از زندان ها و شکنجه ها، و رفتار پلیس را بیان کنند، کسی آن ها را آزار  نخواهد داد.

و باید مردمی هم که نمی دانند، پلیس آمریکا چه می کند به آن آگاهی پیدا کنند، تا اینهمه سنگ حقوق بشر دیگران را  به سینه نزنند، و بدانند که: چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است!  مردم خود آمریکا که: تحت شکنجه ها و آزار و اذیت و تروریسم پلیسی، زندگی می کنند بیشتر نیاز به حقوق بشر دارند تا جاهای دیگر.

بنابر این هرکسی در هرکجا، رسانه ای دارد وظیفه ملی و میهنی خود را، در افشا رفتار پلیس و: مزدوران کثیف ساز مان اف بی آی منتشر کند. حتی میتوان سازمانی با: آرمان ضد پلیسی درست کرد تا: مردم به عضویت آن در آیند.

اولین وظیفه این سازمان بدون مرز بودن است یعنی همه مستضعفین جهان بتوانند دادخواهی کنند. دومین وظیفه  افشا حقایق و: حمایت مالی و بین المللی از افشا کنندگان است. سومین وظیفه آنان گرد اوری خاطرات و صحنه های زشت، و کثیف این جانیان بالفطره، و شناساندن آن ها به افکار عمومی است.

چهارمین وظیفه، پیگیری حقوقی و احقاق حق آزار دیدگان از: رفتار پلیس است تا اینگونه پلیس های آمریکایی، به راحتی مردم را نکشند. سازماندهی قربانیان این جنایت ها، میتواند روحیه آنان را بالا برده، و اعتماد به نفس بیشتری به آن ها بدهد. و اطمینان بدهند همانطور که رئیس جمهور ایران می گوید، دبگر دوران میلیتاریستی و: حکومت پلیسی و امنیتی گذشته است.

این سازمان ضد پلیس می تواند افراد خاطی را، ابتدا به مقامات قضایی معرفی کند! در صورتیکه آنان را تبرئه نمودند، راسا نسبت ایجاد پروند و : محاکمه آنان با حضور: قضات مردمی، دلایل ، براهین و مستندات را تنظیم و : رای عادلانه صادر و به اطلاع مردم برسانند. 

وظیفه مردم در اینجا کاملا مشخص است: آن ها می توانند از استراتژی، صرف نظر استفاده کنند! و از نظر و رای قضات پلیسی و دولتی، صرف نظر کنند. و اصلا دولت را بایکوت کنند. و به رای قضات مردمی، مجرمین را به دار مجازات انداخته، یا در زندان های خود زندانی کنند یا به دستور اسلامی، از آنان روی برگردانند تا: به اشتباه خود پی ببرند و توبه کنند..

  محاکمه صحرایی، عنوان دیگر این قضاوت ها است  یعنی مردم باید افرادی را در: این کمپین ها شناسایی و انتخاب کنند، تا آن ها اراده مردم علیه پلیس را، به اجرا در آورند و: حقوق مردم را از بیدادگاه های آمریکا، پس بگیرند. و بدانند که خون امام حسین ع، که این روزها بر سر زبان ها است، برای همین موارد به زمین ریخته شد. 

对警察的美国竞选

谁想要:创建活动和:在Vbydad人权,再次错过,法官和他的帽子:他们可以看到你的作品!和美国压迫人民呢?

形容警察,谁也不会伤害他们的行为。

和人谁不知道美国的警察都知道这一点,没有那么多的摇滚人的胸部的人权,并且知道在屋里的灯光似乎清真寺是被禁止的!美国人,折磨和骚扰和恐怖主义的警察,需要别处居住人权。

所以每个人无处不在,和国内媒体在做自己的祖国,警方披露,FBI特工脏组织发布。即使作为一个组织:反警察只是为了引起人们对加入它的未来。

它是世界上所有被压迫人民的无国界的诉讼的第一职责。揭示真相的第二个任务和国际金融和揭露用户的支持。收集记忆和丑陋,肮脏这些潜在的犯罪分子的场景,并把它们介绍给公众的第三项任务。

第四个任务是追求警察的行为合法权益侵犯的受害者那些美国警察,轻易的杀死人。组织的受害者,可以提高他们的精神,给他们更多的信心。并保证,因为伊朗总统说,漂亮的和军国主义时代:国家安全警察和过往。

它可以是对警察的罪犯,第一司法机关!如果他们被宣告无罪,倡议创建文件,他们参加的人,理由,论据和文档集的审判法官,并为刚刚发出,并告知公众。

这里的任务是明确的:它可以是一种策略,不管用!法官,警察和政府和选举,不管他们。甚至抵制状态。和民众投票的评委,把罪犯的惩罚,或在其监狱关押的伊斯兰,转离他们认识到自己的错误,并悔改......鼓面军事法庭,因为这个判断是这意味着,人们需要的人在这场运动中被识别和选择,要与警方人民的意志,它们运行:美国试验的人的权利,收回。并且知道伊玛目侯赛因AS,这些天在舌头上,它被磨的鲜血。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی