از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ترس از مردن نباید باشد

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

اگر مردم آمریکا بخواهند در: مبارزه با پلیس جنایتکار پیروز شوند، نباید از مرگ ترس داشته باشند! زیرا همین ترس است که: باعث شده تا اکنون پلیس آمریکا و اروپا، دست به جنایات وحشتناک علیه ملت خود بزند.

برای نترسیدن از مرگ، تنها راه تغییر ادبیات است. یعنی مردم آمریکا باید به کسانی که: در اثر شکنجه پلیس کشته شده اند، قربانی نگویند بلکه  آن ها را شهید بدانند . ما در ادبیات روز مره آمریکایی، شاهدیم که کشته شدگان توسط پلیس را، قربانیان خشونت پلیس نامگذاری می کنند! ولی آن ها در واقع زیر بار زور پلیس نرفتند، و کشته شدند و لذا برای اعتقاد خود کشته شدند، و شهید محسوب می شوند. آن ها در واقع این سخن امام حسین ع را، عمل کرده اند که فرمود: ان الحیات عقیده و جهاد، زندگی داشتن عقیده و جهاد در راه آن است.

ممکن است کسان زیادی باشند که: در اثر خشونت پلیس مقاومت کردند، و کشته نشدند ولی، علیل و مجروح شدند. به این افراد ما نباید معلول یا مجروح بگوییم! بلکه آن ها جانباز هستند،  جانبازانی سرافراز که در مقابله با ستم، گردن خود را خم نکردند! ولذا پلیس هم صورت آن ها را، یا دستان آن ها را شکست.در واقع آن ها مانند برادر امام حسین ع یعنی ابوالفضل العباس،  عاقلانه مقاومت کردند و از: شکسته شدن دست و بازوی خود، لحظه ای پشیمان نشدند.

ممکن است پلیس فاشیست آمریکا، حتی به خانواده های زندانیان رحم نکرده باشد! و آن ها راهم زندانی کرده ، و یا آزار داده باشد. آیا باید آن ها را سرافکنده بدانیم؟ نه اینطور نیست، حتی باید ازآن ها حمایت هم بکنیم،زیرا  ن ها حمایت مالی و معنوی  کسانی که برعلیه: ظلم وستم مبارزه می کنند، و در این راه خانواده آن ها هم اسیر می شوند، و یا مورد آزار و اذیت قرار می گیرند، باید بدانند که مانند خانواده امام حسین ع هستند. زیرا بخاطر مبارزه با ستم، این مشکلات برایشان پیش آمده! آگر آنان هم بدستور پلیس، مواد مخدر را از افغانستان می اوردند، و در بین جوانان آمریکایی پخش می کردند، هرگز شکنجه نمی شدند! ولی حالا که دست های آلوده آنان را، رو می کنند باید شکنجه شوند!

در واقع پلیس آمریکا، اکنون پلیس نیست، یک ارتش فاشیست و اشغالگر است، که تغییر ماهیت داده و به جای: مبارزه با مواد مخدر، خودش با همکاری سناتور ها و: ارتش آمریکا از افعانستان، مواد مخدر وارد و توزیع می کند! و در اثر همین همکاری آنان، تولید مواد مخدر در افعانستان، از زمان اشغال تا کنون، صدها برابر شده است و: همگی توسط هوابرد های آمریکایی، حمل می شوند و در کمال امنیت و آرامش، در قلب اروپا و آمریکا توزیع می شوند.

   آن ها مانند یزید هستند که: اصلا هیچ چیز را قبول ندارند، ولی در تبلیغات، خود را بهتر از پیامبران و امامان! معرفی می کنند. کار یزید بجایی رسیده بود که: تمام کارهای خلاف شرع را انجام می داد، یعنی مشروب خواری و سگ بازی و: زنبارگی را انجام می داد، ولی در مجلس سخنرانی می گفت: ما از پیغمبر اسلام بهتریم، و باید ما حکومت کنیم، نه نواده های پیامبرى!

لذا هماهنگ شدن قیام مردم: آمریکا و اروپا را با: اربعین حسینی به فال نیک می گیریم، و امیدواریم که این اربعین، آخرین روز ر‍ژیم فاشیستی، و پلیسی آمریکا باشد . رمزی که در این کار است، انشاءالله راهگشای مردم آمریکا هم بشود.

مردم ایران با زنده نگهداشتن: همین رسم راهپیمایی چهلم ها، به پیروزی دست یافتند و: مردم عراق هم با اربعین ها، صدام  و آمریکا را بیرون کردند. و حالا نوبت مردم آمریکا است، آن ها باید دراین مورد هم ادبیات خود را عوض کنند، و بجای رسومات خود، رسم اربعین را جایگزین کنند. زیرا رسومات آن ها، خاک را سرد معرفی می کند. یعنی اگر کسی مرد و به خاک سپرده شد، کار تمام است!! ولی خاک کربلا، برعکس است آن خاک گرم است. و خون ها را به جوشش می آورد. زیرا کسانی که براثر مبارزه کشته می شوند، به فرموده قران مرده نیستند.و از ما انتظار دارند کار: ناتمام  آن ها را تمام کنیم.   

不应该害怕死亡。

如果美国人民希望在打击犯罪的警察拿下,不要怕死!正是这种担心,导致警方在美国和欧洲,现已作出反对自己的人可怕的罪行。

死亡的勇气,改变语言的唯一途径。美国人民那些死于警察酷刑的受害者农村,但沙希德了解他们。我们每天美国文学中,我们看到,被警察打死的人,受害人在警方查明!但他们实际上做了警察部队,打死,然后杀害他们的信仰,并殉国。它实际上是伊玛目侯赛因AS的话,担任说生活报意见和圣战,圣战和是信仰的生活。

可能有很多人,警察猛烈地抗拒,但没有被杀,受伤,体弱多病。我们应该对他们说伤残或受伤!但他们是退伍军人,戈勒斯坦战争受害者自豪打压迫,不要弯曲你的脖子!因此,如果警方有它,或打破他们的手。事实上,它就像伊玛目侯赛因·阿里A.阿尔 - 阿巴斯,智慧和他的臂力破碎的兄弟,不后悔的时刻。

警方可法西斯美国,甚至子宫的家属是不是!和路监狱,或受到伤害。应该感到羞耻知道吗?它甚至不需要做的就是支持他们,因为那些谁是反对,斗争暴政,并以这种方式他们的家庭被捕获,或者受迫害,你知道,作为一个家庭伊玛目侯赛因AS的。由于反对压迫的斗争中,这个问题发生在他们身上!如果他们被警察下令,从阿富汗毒品,他们分布的美国青少年中,他并没有折磨!但现在,他们的脏手,因此他们应该被折磨!

美国警方,警方都没有占领法西斯军队,从而改变这个地方的性质:药物,和他的合作与参议员:美国军队从阿富汗,毒品和分发!而他们在生产的药品在阿富汗的合作,占领至今,数百次,并通过所有的美国空中,而且可以安全地与安宁欧美的心脏运分布。他们就像耶齐德:我不同意什么,但宣传,它比先知和伊玛目更好!介绍。耶齐德已经被用于执行的所有非法行为相反,即喝,玩狗:好色之徒同性恋一样,但众议院议长告诉我们,比我们更好的伊斯兰教先知,我们应该排除没有后裔的先知!

起义的协调员,美国和欧洲:40侯赛尼取个好兆头,希望法西斯政权这一四十最后一天,和美国警察。这是天意,这将铺平道路,美国人民的秘密。

伊朗人民保持活着:在示范区四十取得的成功和伊拉克人民与四十,美国和萨达姆驱逐。而现在是时候对美国人民,他们应该改变,而不是他们的传统,取而代之的习俗四十他们的文学在这种情况下,。因为他们的习俗,酷土壤现在。这意味着,如果有人死了,葬,就大功告成了!卡尔巴拉的土壤,相反,土壤是温暖的。血液煮滚。对于那些谁是杀害战斗结果,古兰经并没有死。并希望我们做的,我们完成了他们所有。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی