از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

راه برای نابودی: اسرائیل باز شد

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۸ ق.ظ | ۰ نظر

!

قبله اول و دوم مسلمانان، به طور سحر آمیزی به هم وابسته هستند. زمانی که تخریب مکه و مدینه آغاز شد، سلفی ها به صهیونیست ها هم، برای تخریب مسجد الاقصی هم کمک کردند. امروز ما می بینیم در حالیکه  تخریب: هرنوع آثار تاریخی و حتی یک درخت، جرم محسوب می شود. ولی تخریب مکه و مسجد الاقصی، از این قانون مستثنی است!

سلفی ها یا همان تکفیری ها در عربستان، هر روز نقطه ای از تاریخ پیامبر  اسلام را، تخریب و بجای آن جاده و هتل می سازند! و صهیونیست ها، یا همان سلفی های یهودی! هم در یک مسابقه مشمئز کننده،  قبله اول مسلمین را تخریب می کنند. و سازمان خیانت کار یونیسف هم، کاملا این کار ها را تایید می کند.

البته یک جنبه این کار خوب است! چرا که چهره خیانت کاران را آشکار تر کرد. امروز همه میدانند که اسرائیل و آْل سعود یک ریشه دارند! و هردو از قوم یهود نژاد پرست هستند. صهیونیست ها در اسلام، وهابیت یا سلفی و تکفیری ها را دارند، و در مسیحیت هم نژاد پرست ها را،  و اکنون هرسه این گروه، درگیر نفرت مردم هستند!

در عربستان آل سعود در حال نابودی است، و می خواهد با تخریب مکه و مدینه، اسلام را هم با خود نابود کند. در اسرائیل هم صهیونیست ها، پس از جنگ 52 روزه غزه، دیوانه شده و به سیم آخر زده اند! و در آمریکا هم نژاد پرست ها، پلیس آدمکش را تبرئه کرده اند، تا گور خود را بکنند!

کار مستضعفین دنیا، از یکطرف مشکل است که: باید در چند جبهه مبارزه کنند، و از طرف دیگر شادی بخش است، چون دیگر فریب نمی خورند! شاید ظاهرا شکست بخورند، ولی فریب نمی خورند.

البته همه این فساد ها ریشه واحد دارد! که اغلب مردم فریب می خوردند. به همین دلیل  تاکنون، مبارزات به نتیجه نمی رسید. ریشه صهیونیسم و امپریالیزم، در ارتجاع عرب است. و اگر تا کنون مبارزات مردم فلسطین و آمریکا، به نتیجه نرسیده برای اینکه فکر می کردند، ریشه در آمریکا و اسرائیل است! و هرچه آن را قطع می کردند، به نتیجه نمی رسیدند.  زیرا آن ها شاخه یودند و: بدون قطع ریشه، شاخه دوباره بوجود می اید.

آمریکا هرچه بدهکار تر می شد، چون پشتش به دلار های نفتی عربستان! گرم بود همیشه در میدان مبارزه بود! اسرائیل هم با تمام شکست هایی که می خورد، روزانه 89 میلیون دلار کمک مالی آمریکا را، در پشت سر خود داشت. لذا هیچوقت کوتاه نمی آمد ! ولی امروز همه چهره عربستان را شناخته اند، و گول دلار های نفتی را نمی خورند.

در آئین رزمی اسلام ، امام علی و پیامبر اسلام می فرمودند: اگر در جنگ کسی فرار کرد، او را دنبال نکنید! مگر اینکه عقبه داشته باشد. یعنی کسی باشد که این فراری ها را، دوباره سازمان دهی کند و: به جنگ با اسلام بفرستد. اکنون هم فروپاشی آل سعود، فروپاشی آمریکا و اسرائیل هم هست. زیرا تا دیروز آن ها به سعودی ها، دلگرم بودند ولی امروز سعودی ها هم، در حال نابودی هستند.

زمانی بود که تا آمریکا کمک مالی می خواست، سعودی ها بدون پرسش، قرارداد های میلیاردی: خرید از آمریکا را می بستند، و قبل از تحویل! دلار ها را می پرداختند. یا اگر آمریکایی ها در بورس کم می آوردند، بلافاصله بن لادن ها، همه سهام های ورشکسته را، با بالاترین قیمت می خریدند! اما امروز دیگر القاعده، خودش در گیر است و: بن لادن را از دست داده است و« از آن بخشش های میلیاردی خبری نیست. الان آمریکا و اسرائیل و: حتی سعودی ها پول ندارند: حقوق پلیس و گارد محافظ را بپردازند! و همین روز ها است که پلیس خودشان، آن ها دست بسته تحویل مردم دهند! زیرا طولی نخواهد کشید که: خواهند فهمید نه تنها پاداش، بلکه اصلا حقوق هم درکار نیست

的方式来摧毁以色列已经打开!

穆斯林朝拜第一,魔术是相互依存的。由于麦加和麦地那毁灭的开始,Salafists是犹太复国主义,也有助于破坏阿克萨清真寺。而我们今天所看到的破坏:任何纪念碑,甚至一棵树,是一种犯罪行为。麦加和阿克萨清真寺的破坏,是不受此限制。

或Takfir Salafists在沙特阿拉伯伊斯兰教,破坏先知的任何一天,而是修建公路和酒店!和犹太复国主义和犹太教的未来!在一个令人厌恶的种族,穆斯林朝拜首次失败。和叛逆的组织联合国儿童基金会,充分印证了这些东西。

然而,这项工作的一个方面就是好!为什么保守派谁背叛了他的脸上露出了。今天,每个人都知道,以色列和沙特有根!无论是犹太人民是种族主义者。犹太复国主义伊斯兰教,瓦哈比主义或感性和驱逐他们,在基督教中的种族主义,现在参与的人恨这三个群体的!

沙特阿拉伯正在减弱,并希望破坏麦加和麦地那,伊斯兰教的自我毁灭。犹太复国主义在以色列,之后对加沙的52天的战争是疯狂的发疯了!而在美国是种族主义者,凶手无罪释放,警方必须做他们的坟墓!

失去工作的世界,一方面问题是,我们必须在多条战线作战,另一个是快乐的,因为其他人不上当!看来要失败,但不要上当受骗。

当然,这一切腐败现象是根本!大多数人都被欺骗。到目前为止,该运动还没有定论。犹太复国主义和帝国主义,阿拉伯反动派的根源。如果你曾经奋斗的巴勒斯坦人民和美国,并没有认为是植根于美国和以色列!而且,因为它被切断,结果并非如此。因为它有分支机构无切削的树根,树枝再出现。

随着越来越多的美国国债,是因为沙特的石油回美元!这场斗争一直热!以色列是一个失败的谁吃了一整天的8900万美元美国的资金,在他的后脑勺。它永远不会失败的到来吧!所有的数字都是已知的,但沙特阿拉伯和高卢人不吃石油美元。

在伊斯兰战斗的宗教,伊玛目阿里和先知说:如果一个人逃离战争,他不期待!除非他们有亚喀巴。即有人谁逃脱重新组织,并派战争与伊斯兰教。现在·沙特,美国和以色列的崩溃以及崩溃。因为在过去,它以沙特,沙特被鼓励,但今天,他们正遭到破坏。

在美国,要求财政援助,沙特毫无疑问十亿合同:订购美国关闭,分娩前!美元支付。或者,如果美国人的低库存,即时拉登,所有破产的股票,以最高的价格购买!今天,基地组织,他是参与:本·拉登被丢失,“这是什么原谅数十亿美元。现在美国和以色列,甚至沙特没有钱,支付警察和警卫的薪水!同一天,警察自己,他们是向公众开放发货!它不会需要很长时间,这将发现不仅奖励,但法律不工作!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی