از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

همه سرمایه ها، برای انقلابیون فرگوسن.

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

 

این بار نباید کوتاه بیایند و عقب نشینی کنند، زیرا که همه سرمایه های آمریکا ، متعلق به آنان است و" نباید از بین برود. بزرگترین سرمایه هر کشور و: هرملتی سرمایه های انسانی آن است. که اکنون بحمدالله  این سرمایه ها، بدست آمده است. شورشگران خیابانی 170شهر در آمریکا، همگی سرمایه این انقلاب بزرگ هستند. که اگر خوب سازماندهی شوند، به سرنوشت 99درصدی ها، و دیگران مبتلا نمی شوند.

دومین یا مهمترین سرمایه، آموزش و تداوم تیروی انسانی است. که به آن استقامت یا مقاومت می گویند. یعنی باید که این افراد، آموزش ببینند و در مسیر واحدی هماهنگ شوند، و از پراکندگی نیرو جلوگیری شود. البته برای آموزش آنان، می توان از ایرانی تبارها کمک گرفت . اینان در آمریکا بسیار زیاد هستند، و هنوز هم می توانند بیشتر از این رشد کنند.

ایرانیان مقیم  بهتر از دیگران می توانند: دراین راه کمک کنند. چرا که  زبان فارسی و انگلیسی را، وارد هستند و میتوانند: منابع آموزشی را مستقیما از ایران تهیه نمایند. و یا از سایت ماهین نیوز و: دیگر سایت های ایرانی، بردارند و ترجمه کنند. البته تعدادی از ایرانیان هم، هستند که با نژاد پرست ها همکاری دارند. لذا باید مواظب بود که از آن ها استفاده نشود.

باید متوجه بود این افراد، معمولا به سازمان های ضدانقلاب، مانند مجاهدین خلق وابسته اند. و برای درآمد خود، اقدام به فروش اطلاعات نظامی و: هسته ای ایران به اسرائیل می کنند، در آمریکا هم اکثراین ها در: سازمان خیریه هستند و از مردم، گدایی می کنند تا امورات خود را بگذرانند.

سومین سرمایه یا: عامل محافظت از انقلاب فرگوسن، تامین مالی و اقتصادی نیروها است. آن ها برای ایستادگی در مقابل: غول ثروت و قدرت دنیا، نیاز به صرف وقت و انرژی، و حتی انجام هزینه های مالی دارند. و باید که این نیاز مالی و اقتصادی، و حتی رفاهی آنان تامین شود.

انقلابیون فرگوسن باید بدانند که: نماینده واقعی ملت آمریکا هستند، و لذا همه امکانات مالی شرکت ها، موسسات به آن ها تعلق دارد و: آن ها میتوانند به دو صورت، این اموال را هزینه کنند : یا مستقیما به مردم اجازه دهند تا: به انبار کالاها و مواد غذایی بروند، و آن را مصادره کنند و: برای خود و دوستان خود، به اندازه نیاز بردارند.  و یا اینکه از مدیران آن ها، بخواهند که به انقلاب پیوسته و: هزینه های مالی انقلابیون را بپردازند.

بنابر این، کلیه شرکت ها و کار خانجات آمریکایی، بر دو دسته می شوند: یا از انقلاب اطاعت کرده و: هزینه های انقلابیون را می پردازند، و یا با آن مخالفت می کنند. که در این صورت، مدیران آن فورا باید عزل شوند و: به خانه های خود بروند و: کار را به مدیران انقلابی بسپارند.

البته ممکن است گروه سومی هم باشند، که بخواهند با نژاد پرستان همکاری، و در مقابل انقلابیون کارشکنی کنند. این گروه باید در دادگاه صحرایی، محاکمه و اعدام شوند.  زیرا جرم آن ها اخلال در اقتصادمردم و: دزدیدن ثروت های عمومی، و اقدام به کلاهبرداری و: سوء استفاده شخصی است. آن ها سال هاست که اقتصاد آمریکا را، برای سود و منافع شخصی نابود کرده اند. و امروز، روز پس دادن همه آن چیزهایی است که: زیر لوای نژاد پرستان، از مردم دزدیده اند.

اگر این ستمگران نباشند، مردم آمریکا باهم مهربان خواهند بود، و در کنار هم،  زندگی مسالمت آمیزی خواهند داشت. همانطور که در ایران و عراق، می بینیم  در ایام محرم و اربعین، همه به هم کمک می کنند. و 19 میلیون زائر امام حسین ع در: حدود بیش از 40 روز، نه گرسنه می مانند و نه، بی خانمان می شوند. هرچقدر صف پیاده ها بیشتر می شود، صف اطعام و غذا دادن هم، بیشتر می شود و: در مسیر صدها کیلومتری این زائران، همه چیز رایگان و مهیا است. مردم آمریکا هم به انقلابیون، همه گونه کمک کنند تا: آن ها دغدغه دیگری نداشته باشند.  

所有的资金用于弗格森的革命者。

该行动的时候了,尤其是短期撤退,因为他们所有的美国资产属于他们,“应该被淘汰。每一个国家的每一个国家的首都,是它的人力资本。值得庆幸的是,现在的资本收益获得170起义者城市街道在美国,他们是伟大的革命的本钱,如果组织良好,99%的命运,和其他人都不会受到影响。

第二,也是最重要的投资,培训和继续人体甲状腺。他们说,耐力和力量。这意味着,这些人必须训练和被集成在相同的方向,并且可以防止功率的分布。然而,他们的训练,我们可以帮助伊朗血统。他们是巨大的,而且还能长得比这个更大。

伊朗人比别人更好:以这种方式提供帮助。波斯语和英语,可以导入,直接从伊朗准备培训材料。或者卡里米网站新闻:其他网站在伊朗,停止和翻译。伊朗人的数量,谁是种族主义者与合作。我们必须要小心,他们不使用。

必须意识到他们的,通常反革命组织,如MEK依赖。而他们的收入,销售军事信息:以色列是一个拥有核武器的伊朗,美国,大部分这些组织是慈善事业和人民,乞求他们拿自己的事务。

第三个资本:MF,金融和经济力量的保护。站在他们面前:巨型财富和权力在世界上,需要投入的时间和精力,而财务费用甚至做的事情。而到了经济和金融需求,甚至提供他们的福利。

弗格森革命者应该知道,美国人民的真正代表,因此所有的金融设施,机构和属于他们:他们可以这两种情况下,房地产的成本,直接让人们仓库和食物去了,他们没收了它自己和朋友,采取必要的措施。或者他们的经理,想加入革命谁,革命者财务费用来支付。

因此,所有的美国公司中,有两类:要么服从革命和革命者支付的费用,他们反对。在这种情况下,管理人员必须立即删除,去他们的家园,工作记忆的革命领袖。

你可能是第三组,这是他们共同的种族主义,以及对革命者的破坏。此字段必须在法庭上,审判和执行。因为人民群众,扰乱经济:窃取公共财富,并企图欺诈和滥用个人使用。它已经多年,美国经济对私人利益的利益已被销毁。和所有的名字种族主义者,人偷的东西后的第二天。

如果这不是压迫者,美国人民会善待对方,在一起,他们将有一个平静的生活。在伊拉克,看到穆哈兰和第四十天,所有的帮助。和19万朝圣者伊玛目侯赛因的AS在40天左右,不挨饿,不会成为无家可归。更多行人队列,队列既饲料和食品,多在数百香客公里的过程中,一切都是免费提供的。美国人民是革命者,都有助于物种:他们有其他的顾虑。 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی