از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

سربازان آمریکایی، پادگان ها را تحویل مردم بدهند!

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸ ق.ظ | ۰ نظر

سربازان آمریکایی، پادگان ها را تحویل مردم بدهند!

ای سربازان و افسران، و ای فرماندهان آمریکایی، پادگان ها را هرچه زودتر به مردم تحویل دهید! و بدانید که این پادگان ها، از پول این مردم و مالیات آن ها درست شده، و نباید برعلیه آنان به کار گرفته شود. مراکز نظامی و امنیتی  و پلیس شهری، همه باید تسلیم شوند و، از کشتن مردم یا دستگیری و آزار آنان،  دست بردارند. این پیام انقلاب فرگوسن است.

در تئوری شورشگری علمی،  هر شورشگری شهری، باید به تصرف پادگان ها و : مراکز نظامی و پلیسی، تو سط انقلابیون بیانجامد. و گرنه این حرکت و نهضت مقدس مردم، جنبه خرابکاری و تبهکاری گرفته، و از سوی ان مراکز پلیسی،  دستگیری ها ادامه می یابد. البته در تصرف مراکز پلیسی و: مراکز امنیتی ضد مردمی در شهر های آمریکا، این کار کمی مشکل است، ولی باید هرچه سریعتر صورت گیرد.

مشکل کار از آنجا شروع می شود که: اساس حکومت مرکزی آمریکا، بر کشتار و  وحشت بنا شده است . کسانی که فله ای! انسان می کشتند، روی کار آمدند و حکومت مرکزی را، در ایالات متحده تشکیل دادند . کشتار گله ای آن ها، ابتدا از سرخپوستان شروع شد.

انگلیسی های خبیث و: فرانسوی ها و پرتقالیها و اسپانیای متجاوز، بجای تشکر از مردم بومی که، آن ها را هندی می پنداشتند، آن ها را کشتند! تشکر آن ها از افراد و صاحبان اصلی آمریکا، گلوله های سربی بود. آن ها بجای اینکه از مردم بومی آمریکا، که اجازه داده بودند فراری ها و: جنایتکاران اروپایی در آنجا زندگی راحتی داشته باشند، از آن ها تشکر کنند، آن ها را می کشتند!

و برای همین است که از دولت: استرالیا و کانادا و  اسرائیل هم، حمایت می کنند. چون آن ها هم سر زمین دیگران را، اشغال و مردم بومی را، قتل عام می کنند. حالا با چنین رژیم جنایتکاری که، بیش از دویست سال سابقه کشتار و خشونت، و تجاوز تحت عنوان سازمان ملل و: حقوق بشر دارد، مردمی با دست خالی چه میتوانند بکنند؟

البته دویست سال چه کنم؟ چه کنم! برای فکر کردن مردم آمریکا کافی بود. و دیگر نباید وقت را تلف کنند، و به چه باید کرد؟ زمان را از دست بدهند. مردم ایران به آن ها یاد دادند: که چه باید بکنند! مردم ایران هم تا سال 1356 از: خود می پرسید چه باید کرد؟ دکتر شریعتی و دیگر استاتید مبارز هم، همین را در کتاب های خود منعکس می کردند. ولی در سال 1357 فهمیدند چه کنند. آن ها به دستور امام خمینی ره ، با دست خالی به جنگ دشمن مسلح رفتند.

در حالیکه خیابان ها پر از تانک و تفنگ بود، با گل به خیابان ها آمدند! و به لوله های تفنگ سربازان، گل گذاشتند و: سربازان هم، فهمیدند چه باید بکنند! آن ها از پادگان ها فرار کردند، و پادگان ها خالی از سرباز شد. فرماندهان بدون سرباز هم، باز نمی دانستند چه باید کرد؟ ولی بالاخره فهمیدند و: خود را تسلیم مردم کردند! ماه بهمن سال 1357 پر است از: عکس های یادگاری پیوستن ارتش و پلیس به مردم، و دریافت حلقه های گل بجای گلوله!

و حالا همان علامت سوال »چه باید کرد بزرگ« بر سر مردم آمریکا سایه انداخته، و آن ها بدانند که دولت آمریکا، دیگر پولی ندارد به پلیس و ارتش بدهد و لذا بدون جیره و مواجب، مردم را کشتن یا دستگیر کردن، بهتر است یا پیوستن به مردم؟!

美国士兵,驻军投降的人!

士兵和军官,和美军指挥官,营房尽快提交的人!并知道军营,从人与税钱他们做,而不应被用来对付他们。军队,警察和保安在城市中心,都必须提交,通过杀死或逮捕和骚扰他们停下来。弗格森是革命的消息。

叛乱的科学理论,任何城市的叛乱,占领驻军和军事中心和警察,你最终的革命者。否则,运动和神圣破坏和犯罪人的运动,并通过警方,逮捕继续。警方查获的中心危害公共安全,在美国,这是一个有点困难,但必须尽快完成。

因为这个问题是,美国的中央政府,是基于破坏和恐怖。这些散装!男子杀死,以及中央政府上台后,美国参与。他们的羊群破坏,印度人开始。

邪恶和英语,法语和葡萄牙语和西班牙语侵略者,而不是感谢土著人民,印度人看见他们,杀了他们!作者感谢美国人民,被枪杀的领先优势。相反,美洲土著人民,谁被允许逃脱,并在欧洲,犯罪分子有一个舒适的生活,感谢他们,他们杀了他们!

这是澳大利亚,加拿大,以色列,支持政府的原因。其他的,因为他们是在球场上,职业和土著人民,他们的大屠杀。现在有了这样一个政权,超过200年破坏和暴力,以及联合国和人权侵犯,人们两手空空能做什么?

但二百年,什么?我应该怎么办?这是足以认为美国人民。我们不应该浪费时间,我该怎么办?浪费时间了。伊朗人民被教导:该怎么办!直到1356年,伊朗人民:我应该问她? Shariati和其他战斗机教师,这也反映在他们的书。但在1357年,他们已经学会了。他们下令霍梅尼,手持精光杀敌。

而街道充满了坦克和大炮,用鲜花在街头!士兵与枪和管,摆放鲜花和士兵也知道该怎么办!他们逃离军营,与军营是空部队。指挥官没有军队,仍然不知道该怎么办?但是,终于明白了,并交出自己的人! 1357年2月是充满了纪念照片的人加入军队和警察,并收到子弹的花戒指,而不是!

现在,问号“真是一个伟大的”蒙上了一层阴影,美国人民,他们知道,美国政府,因此不再有没有钱支付警察和军队口粮和工资,人们杀死或逮捕,这是或者加入的人?

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی