از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

اخرین نفس های غرب

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

غرب برای زنده ماندن، دیگر وقتی ندارد  و باید، نفس های آخر را بکشد.

هرچه جمهوری اسلامی هشدار داد که: بیایند توافق کنند تا زنده بمانند، کسی گوشش بدهکار نبود. اکنون در این لحظات باقی مانده، باید گور خود را بکنند. زیرا چه توافق بکنند یا نکنند، دست خالی بر می گردند و: در مقابل ملت خود چیزی ندارند و: ناچار باید میدان را خالی کنند و، گور خود را گم کنند.

مصرف مواد مخدر،  در افراد رده بالای آمریکا و اروپا، باعث شده که در همه زمینه ها دچار توهم شوند! و واقعیت ها را نبینند. ادعای آن ها این است چون: اصل جنس را مصرف می کنند، کسی نمی فهمد و: اثری بر مشاعر و حافظه آن ها هم نمی گذارد. در واقع مانند کبک سر خود را، زیر برف کرده اند و: فکر می کردند برف نمی آید.

  به گزارش خبرنگار  ماهین نیوز، از محل مذاکرات، این بار مصرف مشروبات الکلی ، مخصوصا در بین مذاکرکنندگان  اخیر، بسیار بالا بود. زیرا آن ها می گفتند کار ما زیاد است! و باید مشروب بخوریم، تا بتوانیم سرپا بایستیم.  البته برای تمسخر طرف ایرانی، و پایین آوردن روحیه آنان، بسیاری از مواد دیگر را هم مصرف می کردند. و هرغذایی که ایرانی ها نمی خوردند، آن ها همان را سفارش می دادند، ولی نمی دانستند که: دارند گور خود را می کنند!

دیوانگی و بد مستی آن ها، برایشان بسیار  خوشحال کننده بود! و برای همین مذاکرات را طول می دهند. و هر روز یک بهانه درست می کنند. اما خودشان میدانند دیگر مهلتی ندارند. چون حتی مردم و هواداران: احزاب خودشان هم خسته شدند! لذا تمام راه ها بر روی آن ها بسته شد. و هیچ راهی جز فروپاشی برایشان باقی نماند. خبرنگار ما می گوید: خوشی بیش از حد آن ها هم برای همین است. زیرا میترسند دیگر فرصت خوشگذرانی، آن هم به هزینه ایرانی برایشان پیش نباشد.چون این اولین  بار بود که : طرف ایرانی زیاد سختگیری نمی کرد.

از حاشیه های دیگر مراسم، تعطیلی همه کار های جاری کشورهای5+1

بود. چرا که آنان کار دیگری نداشتند، همگی فقط به سفر فکر می کردند، و به هتل و غذاهایی که می خورند. این کار به دو دلیل انجام می شد.

دلیل اول این بود: توافق با ایران برایشان بسیار مهم بود، باید از فرصت بیشتر ین استفاده را می بردند. استراتژی آنان، کمترین امتیاز دادن به ایران، و بیشترین قرارداد بستن بود! البته خواسته های چین و روسیه، تفاوت اصولی داشت، چین خواستار سرکوب مسلمانان داخلی خود بود، و ایران باید تعهد می داد که حرفی نزند. روسیه هم برای  کاهش سهم ایران از دریای مازندران، و منابع گازی و نفتی  تلاش می کرد.

اما غربی ها بیشتر درپی آن بودند که: ایران دارایی های بلوکه شده خود را فراموش کند، و بجای آن قراردادهای میلیاردی، با خودرو سازان و تولید کنندگان اورانیوم، و صنایع دیگر اروپایی و آمریکایی تعهد شود.

  دلیل دوم تداوم جنگ سرد بود، لذاآن ها، خواسته هایی نیز برای گروه های  ضد انقلاب ایرانی داشتند. تا هم مردم خود را فریب بدهند، و هم منابع اطلاعاتی شان حفظ شود، زیرا تنها راه نفوذ شان آن ها بودند، و باید برای آنان هم کاری می کردند. که بیشترین این خواسته ها، در اعلامیه های حقوق بشری، همزمان طرح می شد.

خوشبختانه هم سران غربی مذاکره کننده، و هم سران ضد انقلاب در: مصرف دارو با هم؛ هم سلیقه بودند. لذا صدور حکم های اسلامی در مورد قاچاقچیان، به ضرر هر دو بود و: می بایست جلوی این کار را می گرفتند. اما مقاومت مردم ایران، همه دست های آن ها را خالی گذاشت، و ترفند های آنان از بین رفت. و الان یک راه بیشتر ندارند : پیمودن آخرین گام تا فروپاشی

西最后一口气

西生存,而有些则没有,而应该把你的最后一口气。

伊斯兰共和国已经警告说,该协议来维持生命,谁也不会听他的耳朵。它仍然在这个时刻,必须做自己的坟墓。无论他们是否同意,而空手而归,做一些对自己的人民,他们将空场,他们失去了他们的坟墓。

在高层次的美国和欧洲的药物使用,引起的幻觉,它们在所有方面!而看到的现实。他们声称这是像他们消耗的材料,也没有人理解,不会对大脑和记忆任何影响。事实上,他的头部像魁北克省,有雪:想过没有。

  卡里米记者,从诉讼程序,酒精的负担,尤其是在过去的谈判,是非常高的。他们说,这是因为我们的工作是伟大的!应该吃的喝的,才能够直立。嘲笑伊朗方面,并降低他们的士气,许多其他材料的消耗。伊朗人不要吃他们订购相同的任何食物,但不知道他们有他们自己的坟墓!

疯了,醉酒的不好,那是一种享受,让他们!因此,谈判已经结束。每一天都是一个很好的借口。但他们不知道的另一个喘息的机会。因为即使个人和政党的支持者自己累死了!因此,所有的道路都封闭在他们身上。接近,但没有办法对他们仍然存在。我们的记者说,这就是为什么他们是快乐。因为他们害怕其他有趣的机会,它不会花费伊朗人他们。由于这是第一次,伊朗方面并不高严格。

在仪式的边缘,关闭所有当前工作5+1国家

分别。为什么别人做他们都只是以为行程,酒店和他们所吃的食物。这是因为两个原因。

第一个原因:与伊朗的协议是对他们非常重要,已利用这个机会进一步。他们的策略,得分最低的国家,而合约!中国和俄罗斯的需求,是一个根本的区别,穆斯林抑制国内需求,在中国和伊朗应保证他不说话。俄罗斯是减少里海石油和天然气资源和挣扎的份额。

但西方人更关注的是,伊朗封锁的资产损失,而是合同十亿,与汽车制造商和铀生产商,以及欧洲和美国工业的承诺。

  第二个原因是冷战的延续,因此,在伊朗反革命集团的要求。欺骗自己的人,他们的信息资源被保留,因为这是唯一的办法自己的影响力,以及他们正在做他们的工作为他们。最高的要求,人权宣言,是同样的计划。

幸运的是,西方谈判的领导人,并在他们的药物使用抗革命领袖,被回避。伊斯兰判决的贩子,双方的损害,而且,是应该停止。但伊朗人民的抵抗,所有的人都留空,和技巧,他们消失了。现在我又多了一个途径:服用的最后一步崩溃。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی