از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

عذر خواهی هزار میلیارد دلاری

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

 

حق ابر قدرتی ایران باید به رسمیت شناخته شود

آمریکا هیچ کاری نمی تواند بکند، یعنی نه میتواند پول ایران را پس بدهد! و نه میتواند با هزار میلیارد دلار بدهی، تحریم علیه ایران را، بردارد یا کم کند و یا حتی متوقف کند! فقط یک راه برای حل مسئله باقی می ماند: و آن اینکه امریکا عذر خواهی کند، و قول بدهد بعد از این، رفتار مناسبی داشته باشد. عذر خواهی ای که، عقب افتادن آن برای آمریکا، بیش از هزار میلیارد دلار، هزینه داشته و اگر، سی و پنج سال پیش این کار را می کرد، چنان هزینه ای را نمی پرداخت!

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا از همه دنیا کمک مالی گرفت تا: با ایران مبارزه کند و رژیم جمهوری اسلامی نوپا را، ساقط کند و تا کنون، همه بدهیهای هزار میلیارد دلاری ان، برای همین است. در حالیکه می توانست در کنار ایران باشد و: اینهمه ضرر نکند ، و مالیات مردم خود و اروپا یا: دیگر کشورها را نفله نکند.

وقتی که در سی و پنج سال پیش، امام خمینی در مقابل تهدیدات آمریکا ، فرمود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، همه ما باید می فهمیدیم که: ابر قدرت جدیدی در حال ظهور است، که آمریکا در مقابل آن ناتوان است! ولی خود را به نفهمی زدیم و: فکر کردیم فقط یک شعار است، تا روحیه ایرانی ها حفظ شود. هنوز هم خیلی ها حاضر نیستند، ایران را  ابر قدرت بدانند! آن ها حاضرند قدرت های نوظهور را، به چین، روسیه ، ژاپن ، کره و حتی  مالزی نسبت دهند، ولی ایران را نا دیده بگیرند!.

 اکنون هم دیر نشده، به قول ضرب المثل فارسی «ماهی را هروقت از آب بگیری تازه است ! آمریکا اگر می خواهد، بیش از این ضرر نکند و: بدهی های ان، از هزار میلیارد دلار بالا نزند، بیاید و عذر خواهی کند که: اگر واقعا این کار را بکند، ایران دیگر دنبال گرفتن خسارت، یا مطالبات نمی رود. زیرا باز یک ضرب المثل فارسی می گوید: المفلس فی امان الله! امریکا با هزار میلیارد بدهکاری، دیگر توان پرداخت صدهزار میلیارد دلار، بدهی های بلوکه شده ایران را ندارد.

مگر در قضیه جنگ تحمیلی عراق، علیه ایران ندیدیم؟ طبق قطعنامه 598 عراق محکوم به: آغاز گری جنگ شد و: بخاطر آن باید تمام خسارات وارده به ایران را پرداخت کند، ولی وقتی صدام رفت، عراق و ایران عضو یک خانواده شدند. و تا کنون از غرامت ها، نه چیزی عراق پرداخت کرده؛ و نه ایران خواسته است.

بلکه برعکس، با اعزام گردشگران ثروتمند ایرانی، به عنوان زائر، سالانه چند هزار میلیارد کمک مالی هم می کند. و این غیر از آن است که: طرح های عمرانی را در آنجا اجرا می کند. تا جاییکه هرکدام از شهر های عراق، نشانی از حضور پر رنگ ایرانی ها دارد.

الان هم حزب جمهوریخواه و: دموکرات که بیش از نیم درصد! مردم آمریکا هم نیستند، اگر بروند همه چیز درست می شود! البته رفتن آن ها الزاما رفتن فیزیکی نیست، بلکه همان توبه کردن یا: عذر خواهی کردن واقعی است، که به تغییر رفتار آمریکا بیانجامد. تغییر رفتار آمریکا هم در این است که: حق ابر قدرتی ایران را به رسمیت بشناسد. و سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی را، مو به مو اجرا کند 

道歉一万亿美元

伊朗必须承认超级大国的权利

美国可以做任何事情,任何国家都不能还钱!也可以在万亿美元的债务,对伊朗实施制裁,消除或减少甚至停止!只有一个办法来解决这个问题仍然存在,而美国道歉,并承诺放弃治疗后为宜。歉意的是,它会回到美国,超过一万亿美元,其成本,如果这是35年以前,这些费用不交!

革命后,美国成为世界上经济援助:伊朗伊斯兰共和国和争取新的,过时的,到目前为止,美元的债务全部万亿,是一样的。而伊朗是除,没有那么多的损失,税收公民和欧洲,或者在其他国家是不花哨。

当35年前,伊玛目对美国的威胁霍梅尼说,美国不会有错,我们所要弄清楚:一个新兴的超级大国,美国是无能为力的反对!但是,我们不得不关闭,并认为我们只是一个口号,保持伊朗的精神。许多人仍然存在,云的力量就知道了!他们愿意新兴大国,中国,俄罗斯,日本,韩国,马来西亚,甚至更多,他们破坏自己的国家!这是不是太晚了,根据波斯谚语“新鲜渔获鱼当水!如果美国想要的,做更多的伤害:其债务,万亿美元的填补,来道歉,你真的这样做,伊朗正在寻求损害赔偿,索赔或不是。它揭开了波斯谚语说:上帝幸免穷光蛋!万亿美元美国国债,可以不再支付债务one hundred十亿美元没有被阻塞。

除了在案件伊拉克战争,伊朗没有?按照598号决议谴责伊拉克开始做战争,因为它必须赔偿损失给伊朗,但在萨达姆走了,伊拉克和伊朗是一个家庭成员。到目前为止,补偿不支付任何伊拉克,不是伊朗,是必需的。

相反,丰富游客的部署伊朗作为一个朝圣者,这是一个每年数万亿的资金。另一种是在作品的开发项目。其中每个伊拉克城市,拥有在伊朗强大的存在。

现在共和党:民主党人超过半美分!美国人民都没有,如果他们都没事!当然,这将一定体力,但无论是忏悔:一个真正的道歉,美国导致行为的改变。美国的行为是一种权利公认的超级大国。和伊斯兰革命,头发,跑的伟大领袖的话。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی