از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

تئوری هایی که اصلا ارزش ندارد

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷ ق.ظ | ۰ نظر

40کشور در مقابل یک گروهک

در سال های دهه 60دنیای تئوری ها، دچار تحول عظیمی شد. و تئوریسین های اقتصادی و روانشناسی جدید، پا به عرصه وجود گذاشتند و: دنیای جدیدی را برای ما به تصویر کشیدند. آن ها علوم مدیریت را اختراع کردند، و بر  طبل روانشناسی کوبیدند، و جامعه شناسی را به رخ ما کشیدند! در زیست شناسی دم از : تکامل طبیعی زدند و در تاریخ، تکامل دیالکتیک را چون پتک بر سر ما کوبیدند!

اما اکنون همه را بالا آورده اند! و قربانی دنیای بدهی های کلان خود کرده اند!

دنیای بازار یابی که عمق افتخارات آن ها بود،  امروز با تحریم ایران در هم ریخته است. و کسانی که سال ها کوشیدند، بازار های جهانی را بدست گیرند، امروز در حال تحریم  و یا تخریب، همان بازار ها هستند ! ایران و روسیه را تحریم می کنند، تا کالاهای آمریکایی و اروپایی  نخرند! و چین را و کره را تحریم می کنند، تا کالا به آمریکا و اروپا نفروشند!

دنیای تجارت آزاد آن ها، تبدیل به دنیای گمرک و انحصار شده است . جامعه شناختی و روانشاسی ، تبلیغات و اطلاع رسانی آنان، به پرورش داعش و  القاعده کمک می رساند، و در اختیار هرچه بزرگتر، نشان دادن تروریست ها است.

تئوری کیفیت و: ارتقا نسبت داه ها به ستاده ها، اکنون تبدیل به داده های بدون ستاده شده ! همانقدر که در زمان ارائه تئوری کیفیت و  بازدهی، شاد بودند الان هم، به داده های بدون ستاده شاد هستند!زیرا  با ظهور انقلاب اسلامی، غرب با تمام توان خود فقط به: افزایش داده های خود معطوف کرده ، بدون اینکه ستاده ای داشته باشد!

پول و لشکر به تمام دنیا می فرستد، بدون اینکه ریالی باز گشت داشته باشد!

ما می بینیم چه در هنگام: ایجاد داعش و القاعده، آن ها هزینه کردند و چه در زمانی که: می خواستند آن ها را نابود کنند، باز هم هزینه کردند! که نتیجه آن بدهی های نجومی دولت های: آمریکایی و اروپایی است.

از این ها بدبخت تر کسانی هستند که: در فضای انقلاب اسلامی، و در ایران اسلامی به دنبال: تئوری های نابود شده آن ها هستند! سمینار پشت سمینار، ویینار پشت ویینار که: بیایید بازار یابی یاد بگیرید، بیایید بورس را گسترش دهید، و بیایید بانک ها را توسعه دهید. که چه شود؟ به بدهی های کلان آن ها دچار شویم! .مانند مرغ پرکنده، دانشگاهها برای خود تئوری ببافند، و مردان سیاست کار خود را انجام دهند!

البته ضرب المثل ایرانی همیشه کار ساز است ! چوب خدا صدا ندارد، اگر بزند دوا ندارد! و این چوب خدا هست که: دولتمردان آمریکا و اروپا ، هرچه پول در می اورند ، در خاورمیانه خرج می کنند و: دست خالی هم برمی گردند. و بالاتر از این، برای دست خالی برگشتن هم،  باید پول بدهند! 40کشور جمع شدند، پول و سلاح دادند، داعش را درست کردند، حالا هم باید پول و سلاخ بدهند، تا از شر او راحت شوند! ولی آن ها دیگر ، حتی  قدرت از بین بردن یک گروهک را هم ندارند

理论不重视!

在一组的前40

60款在全球,已经有很大的变化。经济理论和现代心理学,亦考虑了存在,一个新的世界,我们要描绘。他们发明了管理科学,鼓坠毁心理学和社会学,我们拉进的地方!生物在正常发育的尾巴的推移,不断发展的辩证的大锤坠毁,机上我们!

但现在所有的都高!而其巨额债务已经牺牲了的世界!

他们自豪的是市场营销的今天,世界是与制裁伊朗。和那些谁已经尝试了多年,已经获得了全球市场,今天抵制或破坏,市场是!伊朗和俄罗斯的制裁,购买美国货和欧洲!韩国和中国都禁止出售的商品到美国和欧洲!

自由贸易的世界里,它已经被改造成海关与垄断的世界。社会学和心理学,广告和通知他们,将有助于促进短跑和基地组织,以及更大的显示恐怖分子。

质量与理论:输出大新的发展,现在转换成无输出数据!就像在介绍理论的质量和效率,很高兴,现在,该数据没有快乐结局,因为与伊斯兰革命,其所有的权力,西方的出现,已引起越来越多的数据,这是没有输出!

和世界各地的分部寄钱不里亚尔已经回来了!

我们所看到的创造短跑和基地组织的时候,他们是昂贵的,在他们想要消灭他们的时候,他们还是成本!天文数字的政府债务的结果:美国和欧洲。

他们比那些谁更悲惨,在伊朗伊斯兰革命和伊斯兰共和国的空间求:被摧毁的理论!研讨会研讨会上,他说:让我们学会营销,让我们不要扩大外汇,银行,让他们发展。那是什么?他们已经成为一个巨大的债务! 。如弹拨鸡毛,它的大学建立一个理论,政治的人做他们的工作!

伊朗谚语,收益!木材是上帝的声音,如果不服用药物!木头是上帝谁政治家美国和欧洲,带来了更多的钱,花中东:将空手而归。以上这一点,回去空手,也必须付出代价! 40个国家聚集,资金和武器,短跑是对的,我应该把钱和屠夫,干掉他!但话又说回来,即使你没有摧毁一组电源。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی