از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

حفره های امنیتی که: همسایه ها را اذیت می کند.

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷ ق.ظ | ۰ نظر

بعد از فاجعه 8شهریور 1360کشمیری ملعون، طی مصاحبه ای اعلام کرد: کیف سامسونت پر از مواد منفجره را، قرار بود در بیت امام کار بگذاریم! و کار را تمام کنیم ولی، پاسداری که آنجا بود گیر داده بود که: کیف را باید بگردد، هرچه به او گفتیم که ما از نخست وزیری هستیم! ونباید کیف ما را بگردید، قبول نکرد .ناچار قهر کردیم و ظاهرا رفتیم، ولی همان کیف را  زیر میز :شهید رجایی که با شهید باهنر جلسه داشت گذاشتم!

متاسفانه یا خوشبختانه، این حرکت ها و مشابه آن ادامه دارد . تروریست ها ی القاعده و داعش ،که همه از سوی آل سعود تجهیز می شوند، ،دوره های لازم را دیده و" انگیزه بمب گذاری در ایران را دارند ! ولی همان خارج از مرزکه توسط مامورین ایرانی ، شناسایی می شوند ناچار، بمب خود را هم همانجا به کار می گیرند.

 اعلام آمدن نخست وزیر عراق به ایران، به عنوان اولین سفر رسمی خارج از کشور دولت جدید، خبر مهمی بود که: شاخک های آل سعود را در هم پیچید.ابتدا وزیر خارجه شان ، سخنان سخیف خود علیه ایران را بیان کرد، بعد به امارات و قطر دستور داد: ادعاهای گذشته را تکرار کنند. سپس به گروه های تروریستی هم، فرمان داد تا نگذارند این سفر انجام شود.

 ولی با توافق ایران و عراق، و تحویل گرفتن بار امنیتی توسط: وزارت اطلاعات ایران ، مسیر اطلاعاتی برای عملیات: گرو ههای تروریستی بسته شد. و لذا آن ها در کمال نا امیدی، زهر خود را در کربلا و بغداد که، چتر  امنیتی ایران ضعیف تر شد ه بود، پیاده کردند. و در آستانه محرم، زائران را به خاک و خون کشیدند.

     این امر باید نشان داد که: درست است که ایران به راحتی می تواند: مسیر را بر تروریست ها ببتدد، اما آن ها هم بیکار ننشستند و : مسیر معکوس را طی می کنند. یعنی از حفره های امنیتی برای: ایجاد تشویش در منطقه استفاده می کنند. و آن به این شکل است که: ماموران ایرانی و مسافران و حتی خبرنگاران، در مورد اخبار محرمانه داخل ایران، رعایت نکات ایمنی را دارند.

یعنی چه آموزش دیده باشند، یا ندیده باشند با هوش ذاتی و: عرق میهنی سعی در حفظ اطلاعات: طبقه بندی شده را دارند . اما در مورد اخبار و اطلاعات کشورهای میزبان، یا کشورهای هدف چندان حساسیت ندارند.

لذا جاسوسان دشمن می توانند از: این موضوع استفاده های زیادی بکنند.

مثلا آن ها وقتی می خواهند، بمب گذاری کنند باید بدانند: در کجا این کار را انجام دهند، انعکاس بیشتری خواهد داشت، و اینگونه  اطلاعات را فقط ایرانی ها دارند. یعنی مثلا خود پاکستانی ها هم، شاید ندانند چه کسی یا چه محله ای، برایشان مهم است. و این ایرانی ها هستند که: با آن شخص یا آن محله ارتباط دارند.

بنابر این کلیه جاهایی که ایرانی ها، رفت و آمد می کنند حساسیت آن ها بر می انگیزد، و از صحبت های این ایرانی ها، که ممکن است خبرنگار ، مامور دولت و سفارت و یا: پزشک و  گروه های امدادی یا تاجر باشند،  می فهمند که ترور را در کجا و : چه زمانی  انجام دهند که مورد: توجه ایرانی ها باشد .

دلیل توجه آن ها به این موضوع هم، از دوجنبه مهم است یکی اینکه، اگر حساسیت ایرانی ها برانگیخته شود، صدا و سیما، مطبوعات  رسانه های ایران آن را بزرگ نمایی می کنند. و دیگر ینکه میتوان فهمید چه اندازه ایران، از این حرکت ها ضربه می بیند. روش صدا و سیما هرچند کارکرد داخلی دارد، ولی بزرگنمایی ترور های : کور و کوچک در محلات عراق و افعانستان، باعث می شود تا برد کاری آن ها بالاتر برود. و قیمت های بیشتری، برای عملیات خود درخواست کنند. تمام این هزینه ها را هم، آل سعود تقبل می کند و: از آن لذت می برد. 

安全漏洞,它困扰了邻居。 

经过克什米尔(绒)1360年9月8日被诅咒的悲剧,在接受采访时说:公文包装满炸药的,是摆在工作的伊玛目位!我们都做,但有是谁抓到的包必须寻找到任何我们告诉他,我们的总理后卫!我们应该寻找的袋子,没有同意。显然,她会发疯的,但在桌子底下的袋子:沙希德Rajaee和巴霍纳尔,谁我遇到了! 

不幸还是幸运的,同样的动作一直持续下去。基地组织恐怖分子和短跑,沙特所有的房子都配备,培训和必要的“动机轰炸伊朗!但只是伊朗官员境外,已经确定,他们的炸弹也有采用。 

 伊朗伊拉克总理,作为新政府的首次正式出国访问时表示,重要的是包裹在沙特的房子的尖头。他们的第一个外交大臣,他对伊朗的荒谬言论后表示,阿联酋和卡塔尔下令:重复以前的说法。该恐怖组织还下令旅程尚未完成。 

 与伊朗和伊拉克,并负责安全的伊朗情报的协议,数据路径操作:看到恐怖组织被关闭。因此,这是完美的绝望,他们在卡尔巴拉和巴格达的毒液是在降落较弱的安全保护伞。并在回历的前夕,朝圣者在地上画了血。 

     这必须证明它是真实的,伊朗可以轻松地:恐怖分子路死了,但他们并不活跃,且:通过这些反向路径。这意味着它们的安全漏洞来创建焦虑中使用。而正是这样,伊朗当局和乘客甚至对保密的内部新闻记者,保持其安全性。 

这就是他们的训练,或者是不是天生的智慧和:爱国汗水努力保持分类的所有信息。不过,新闻和东道国或目标国家的信息是非常敏感的。 

在敌人的间谍:多种用途那里。 

举例来说,当他们想要他们,而不是轰炸应该知道:他们在哪里会更反光,和伊朗人都只是这样的信息。巴基斯坦人即邻里可能不知道谁或什么,重要的是他们。和伊朗人是与个人或居委会联系。 

那么,所有的伊朗人,他们被认为易患上下班,并谈到了伊朗,这可能新闻记者,政府官员,以及大使馆或医生,商人和工作组一直是了解哪里和做什么时,焦点是伊朗的恐怖。 

由于这个原因,它也是从两个方面很重要,一个是,如果提高感光度伊朗人,广播电视,新闻,夸大他们的伊朗媒体。无意义的,可以理解伊朗是如何看待这些运动的影响。然而,媒体的内部工作,但放大的盲人和在伊拉克和阿富汗的小社区的暗杀,导致他们采取他们的工作继续走高。而对于它的操作要求更高的价格。所有这些费用,铝沙特的,并应当承诺:享有。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی