از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ایران، قلب نقشه جهان است.

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

سواد رسانه ای، امامزاده ای که  شفا نمی دهد!

امروز در اولین همایش سواد رسانه ای،  اساتید زیادی سخنرانی کردند.

یکی از این اساتید از دانشگاه های امریکا، آمده بود و آمار جالبی داد: مردم آمریکا بیش از 4ساعت در روز، تلویزیون تماشا می کنند ولی فقط 38دقیقه صرف: مطالعه نوشتاری می کنند. البته بازی رایانه ای بعد از: تلویزیون قراردارد و بعد از آن، اینترنت است لذا سواد رسانه ای، الان دیگر سواد نوشتار نیست، بلکه در انتهای آن و رو به زوال است.

مثلا ما می بینیم صدا و سیمای ایران، ناخواسته در افزایش تروریسم در جهان تاثیر دارد، که هیچ رسانه دیگری ندارد، چرا که هدف یک جریان تروریستی، مطرح شدن است. یعنی بالاترین تبلیغات، با کمترین هزینه! و این را صدا و سیما، برای آن ها انجام می دهد! چرا که کوچکترین و کورترین:  انفجار آن ها حتی در ده کوره ها را هم، پوشش می دهد و بزرگنمایی می کند.

مطلب دیگری که این استاد، ناخود آگاه آن را اثبات کرد، بی تاثیری مطالعات دانشگاهی، در روند شکل گیری این موضوع است. وی با اینکه استاد دانشگاه است، و به اصطلاح در جریان اطلاعات کامل! و شفاف قرار دارد گفت: قبل از ورود به ایران، از ایران می ترسیدم! دوستان می گفتند آنجا روستایی بیش نیست، و مردم آن همه تروریست هستند! وبعد هم صحنه هایی از فیلم رنگ خدا نشان داد که: زندگی ابتدایی و جنگلی ایرانیان را، به تصویر می کشید.

تصور غیر واقعی از ایران، به کمک هرکسی می تواند ایجاد شود، چه دشمنان که ایران هراسی را پیگیری می کنند، و چه دوستان فیلم ساز که سعی دارند: ایران را بیابان و ایرانی ها را وحشی، روستانشین و دروغگو معرفی کنند. اما تعجب در این است که این استاد، چرا باید اسیر این تصورات شود که ، با آنچه بعدا می بیند متضاد باشد!

 واین نشان آن است که: سواد رسانه ای هم فایده ای ندارد! البته تا هنگامی که در دست استادان بی تقوا، و بی دین است انتظاری جز این نمی رود. ولی میتوان امیدوار بود که اگر، در ایران پایه گذاری شود، به راه اصولی خود که دیدن حقایق است، برگردد زیرا ایرانی در علم راستگو است. و همه را مثل خود می پندارد. و تصور یک استاد دروغ گو برایش محال است.

   استاد دیگری که با ایشان درس میداد، نقشه جهان را نشان داد که در آن، ایران مانند قلب جهان دیده می شد! البته اگر ایالات متحده را، در نظر نگیریم، ایران دقیقا مرکز ثقل کل جهان، در روی نقشه است و: با منظور نمودن قاره آمریکا، ایران مانند قلب به سمت چپ، تمایل پیدا می کند. شکل نقشه ایران هم مانند: قلب دیده می شود و: دریای مازندران در شمال و: دریای عمان در حنوب، مانند شاهرگ های آن هستند و: خلیج همیشه فارس هم مانند: دریچه ائورت است.

یادم آمد: مدت شش ماهی برای آموزش زبان آلمانی، ما را به سفارت اتریش در تهران فرستادند. با اینکه اتریش نسبت به آلمان، مانند افغانستان نسبت به ایران است، ولی در سفارت، نقشه اروپا را به ما نشان می دادند و: به انگلیسی می گفتند: اتریش قلب اروپا است! ولی من در نقشه جهان دیدم که: ایران قلب جهان است. همه سمت و سوی جهان هم، نسبت به ایران سنجیده می شود:

شرق جهان همان شرق ایران است و: غرب جهان حتی برای غربی ها، غرب ایران است! جنوب و شمال هم باز نسبت به" ایران "حساب می شود!

البته اعراب خواستند، خود را داخل کنند! لذا خاورمیانه را مطرح کردند. و یا انگلیسی ها خواستند، خودشان را مرکز و: قلب جهان معرفی کنند، لذا گرینویچ را در میان گذاشتند. ولی مردم دنیا فقط ایران را، مرکز جهان می شناسند

伊朗是世界地图的心脏。 

媒介素养,他的神社没有痊愈! 

今天,在媒介素养的第一次国际会议,教师说得太多。 

一位来自美国大学的教授,来了,给了一些有趣的统计:美国人平均每天超过4小时看电视,但只花了38分钟:这是写的。电脑游戏电视合同后,之后,互联网是如此的媒介素养,文件读写不再是我,但是最后却在下降。 

我们看到,例如,伊朗国家电视台,增加恐怖主义在世界上,这是任何其他媒体,因为恐怖主义运动的目标,介绍了意想不到的效果。顶部的广告,用最低的成本!和媒体,因为他们做的!为什么是最小的,最可悲的:它们爆炸,即使在​​自己的村庄,盖和缩放。 

另一件事教授,事实证明无意识的,无效的大学学习中的主体的形成。他是任期内的教授,和完整的信息!是透明的,在进入伊朗伊朗兴奋之前说的!朋友说,没有比一个村庄多,和它的人民都是恐怖分子!然后,他们表现出从电影天堂的颜色场景:小学和森林生活伊朗人描绘。 

不切实际的想象,伊朗,可以使用下面谁试图制片人的敌人,还是朋友或者恐惧产生:伊朗伊朗沙漠和野外,农村和引进了骗子。但出人意料的是,这位教授,为什么囚犯认为,相反的是会看到! 

 这是一个迹象表明,媒介素养是无益的!然而,直到虔诚,宗教和无神论,但这种预期不会的老师。但是,我们只能希望,如果它是建立在自我即是真理的原则,在科学真理又回来了,因为伊朗。大家都认为这样的。这是不可能想象他作为主骗子。 

   谁教给他们另一位老师,地图显示,伊朗被视为世界的心脏!当然,如果美国,在人搭理,宇宙的正中心是上图:美洲的目的,如左侧的愿望的心脏。形如心脏的地图可以被看作是:里海北部和阿曼在南方海域,因为是它的生命线:波斯湾,如主动脉瓣。 

我记得:半年教德国,奥地利驻德黑兰大使馆给我们送来。虽然奥地利比德国,如阿富汗到伊朗,但使馆,他们向我们展示了欧洲地图:英说:欧洲的奥地利心!但我看到的世界地图:世界的心脏。所有走向世界,对伊朗进行测量: 

东方的世界是东方和西方,甚至到了西方世界,西方是伊朗!南与北再次以“伊朗”是帐号! 

阿拉伯人希望自己的家!在中东地区进行了讨论。英语,问自己是世界的中心和心脏都有介绍,所以共享格林威治。然而,伊朗是世界上唯一在世界中心会知道/

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی