ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

صادر کنند گان : ناراضی یا خوشحال؟

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

روز ملی صادرات، در حالی برگزار شد که: مجری ادعا کرد همه صادر کنند گان در این دوره، بسیار خوشحال و پرجنب و جوش هستند. ولی همه صادر کنند گان که: پشت تریبون قرار می گرفتند از: کمبود وقت برای بیان مشکلات، گلایه داشتند و عاقبت حرفهای ناگفته بسیاری را با خود می بردند. مثلا یکی از آن ها گفت: داور که دولت باشد، اول اجازه می دهد چین، دو گل به ما بزند و بعد می گوید" بازی را شروع کنید.

البته رئیس جمهور نیامده بود، ولی معاون اول رئیس جمهور، قول داد جلسه بگذارد و: این حرف ها را بشنود.مهمترین مدعی در بین صادر کنندگان، خانم هاله حامدی فر بود که" مدیر عامل شرکت سینا ژن بود. وی به کمک همسرش: پرفسور بردیا فرزام فر، توانسته جایزه بهترین صادر کننده: دارو های کمیاب را داشته باشد.

وی از تولید نما ها (مانند تماشاگر نما!) و رقابت بخش دولتی و خصولتی، با بخش خصوصی گلایه داشت. اینطور که از بیان ایشان مستفاد می شد، دولت برای آرامش اقتصادی ادعایی خودش، به وارد کنندگان و: تولید کنندگان دست پایین، اجازه داده تا بازار را اشباع کنند.

این ارامش ادعایی دولت، آرامشی هست که: دوست از آن ضرر کرده ، دشمن دانا آن را تکذیب می کند، و دوست  نادان اصلا باور ندارد. و هنوز هم پس از 30سال از پایان جنگ، صلح می خواهد و شیپور صلح می نوازند...

 در ادامه شرکت کیسون آمد و: با اینکه دارای بانوی مدیر عامل بود، ولی شخص دیگری آمده بود، و می گفت من از طرف اتحادیه : صادر کنندگان خدمات فنی و مهندسی صحبت می کنم، البته آماری که ما داریم، شرکت کیسون به ایران علاقه ای ندارد! حتی سایت خود را فارسی ننوشته: و انگلیسی کامل است.

در سال 1372 نیز طرح گازرسانی" نور تا رامسر" را نیمه کاره رها کرده و: خواستار غرامت های زیادی شده بود. بطوریکه مدت 8 سال پروژه عقب افتاد.آن ها ادعا می کردند: لوله کشی اصلی گاز نور تا رامسر، به دلیل ساحلی بودن مسیر، امکان ندارد و تمام دستگاه هایشان، در گل و لای گیر کرده بود!

 اما مهندسی حسینی، از سازمان عمران مسکن آمد، و در پروژه سی اینچ نور تا رامسر،  با دو طرح ابتکاری، دوساله همه مسیر را لوله کشی نمود! و با تمام کار شکنی های: این شرکت نیز مقابله نمود.

  کراوات زدن سخنران نیز، حکایت از همین دارد که: فردی خود باخته برنده جایزه شده است! که دستاورد دیگران را برای رشد خودش، از بین برده است. او دراین سخنرانی ثابت کرد که: همسایه ها باید یاری کنند، تا او شوهر داری کند! یعنی دولت به حمایت صادر کنند گان، برخیزد نه اینکه صادر کنندگان، دولت را یاری دهند؟

او مشوق های صادراتی را برای: جبران ضرر های سوء مدیریتی می خواست!.و می گفت اگر دولت 8 درصد  به ما جایزه دهد، ما با دو درصد آن، زیر قیمت پیشنهاد می دهیم! و مناقصه های جهانی را برنده می شویم. بعد هم خودشان اجرا نمی کنند! بلکه درصدی را بعنوان برنده؟! بر می دارند و به پیمانکار های: دست دوم و سوم می دهند

发稿用户:幸福还是不幸? 

出口的国庆节,但认为行政机关的主张,这一时期的所有用户都非常快乐和充满活力。但是发给所有与会代表,登上领奖台是:缺乏时间表达关切,投诉,并最终带走了很多潜台词。由于其中一人说,政府正在让中国的前两个进球的判断,然后告诉她“开始播放。 

当然,有总统,第一副总统,但他发誓会议,并宣布这Bshnvd.mhmtryn谈出口国之一,海尔太太HAMEDI远“基因是新浪网的首席执行官,他的妻子:远楼拉姆教授,曾荣获最佳出口药物是罕见的。 

生产的立面(如NEMA观众!)和公共部门Khsvlty与私营部门的投诉展开竞争。这意味着,他表达了政府的索赔经济救济,进口商和制造商倒手,他们被允许在市场泛滥。 

政府指控安静,和平是它会损害唐娜否认它的敌人,就像一个傻瓜我不相信。仍然,经过30年的战争,和平,和平是喇叭播放... 

 以下公司为Kysvn:虽然这位女士经理,但别人来告诉我联盟:工程服务exporters'm说话,当然,是我们参与的兴趣Kysvn不!即使你的网站写在波斯:完整的英语。 

气体倡议1372年为“光拉姆萨尔”和过早跌落:大赎金要求。至于8年Aftad.n都声称回气照明工程管道拉姆萨尔湿地,由于沿海的道路,这是不可能的,他们所有的乐器,被陷在泥里! 

 但侯赛因先生是房屋发展组织和项目有30英寸轻拉姆萨尔主动与两个双管一路走好!并与所有侵犯该公司的解决了工作。 

  配合扬声器也具有同样的故事,个人奖项是输了!别人为自己的成长所取得的成就,被侵蚀。在这次讲话中,他证明了邻国应该帮助,所以他得到了他的妻子!给用户,纵容,也不是出口商授予国家支持,政府帮助? 

出口激励他:他想弥补管理不善的损失和他们说,如果我们赢得了国家8%,用2%的投标价将低于!和全球招标取胜。然后,他们不跑!但作为一个成功的百分比是多少?由承包商,在第二和第三的手

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی