از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

تجارت با روسیه نباید به حرام آلوده باشد

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

روسیه 40میلیارد از تجارت با اروپا، به خاطر تحریم ها، ضرر کرده است. و این ضرر را می خواهد، از ایران جبران کند. از اینکه در طول انقلاب اسلامی و: حتی قبل از آن روسیه و شوروی سابق، از ایران سود برده اند، اصلا شکی نیست. تراز تجاری همیشه به سود روس ها بوده است. ولی مردم ایران به دودلیل، به روس ها خوشبین هستند.

دلیل اول این است که بعد از: انقلاب اکتبر 1917 نرمش بیشتری نسبت به: راسپوتین و دیگران احساس کردند. و حتی لنین ابتدا اعلام کرد: قرارداد های ترکمانچای و: گلستان چای را یکطرفه باطل می کند. و ایران می تواند: مناطق از دست داده خود را، زیر بال و پر بگیرد. اما ضعف دربار ایران، این را نشنیده گرفت .

همین موضوع عینا بعد از: فروپاشی شوروی سابق، از سوی حیدر علی اف و ادوراد شوارد نادزه، پیشنهاد شد و در زمان هاشمی،  باز هم نشنید گرفته شد. بناچار ضد ایرانی ها در آنجا قدرت پیدا کردند. و بلا هایی بر سر ایرانی های: بی حمایت مرکزی آوردند که: باید سالها بر آن گریست. استالین که خود گرجی بود و: باید گرحستان را به ایران تحویل می داد، در دور اول، این کشتار را به راه انداخت.

در دور دوم هم همان: ادوارد شوارد نازه گرجستانی، و حیدر علی اف نخجوانی،  از بی توجهی ایران چنان عصبانی شدند که: دین را بطور کلی در: کشور خود ممنوع کرده، و خط ایرانی وزبان فارسی را از: تمام آثار حذف کردند و: تاریخ مشترک را نابود نمودند.

همین امروز اعلام شد: در یک رای گیری   در مسکو 82 درصد مردم، برخلاف مدودف، به ایران رای دادند. یعنی دوستی ایرانیان نه فقط در سرزمین های: رها شده از ایران موج می زند، بلکه حتی در دل مسکو هم عشق به ایران هست. ولی وای به روزی که با نشنیده گرفتن این صدا، عشق به نفرت تبدیل شود.

اما دلیل دوم، نزدیکی فرهنگ ها و موضع گیری های سیاسی، مخصوصا در موضوع هسته ای ایران است. مسکو در واقع همان مسجد است! و کنگره های کاخ کرملین و: میدان سرخ مسکو هم این را ثابت می کند . حتی در دل حکومت کمونیستی هم، تحقیقات اسلامی، از ایران و عربستان بیشتر انجام می شد! و جالب است بدانید که: مائو رهبر چین کمونیست، رشته حقوق اسلامی را در: دانشگاه کوتو روسیه خوانده است.

حتی اولین جمهوری اسلامی، قبل از ایران و پاکستان، در ترکستان شرقی ایجاد شد. و همین قضیه تاریخی، تبدیل عشق به نفرت را نمایان ساخت . جمهوری اسلامی ترکستان شرقی، متلاشی شد و از آن دو کشور کمونیست بزرگ: چین و روسیه به وجود آمد. آن ها به قدری در ابتدا به اسلام آگاه بودند که: خود را دو برادر خطاب می کردند! بعدا که عشق آنها به نفرت تبدیل شد، برادر را حذف و تاواریش یا: رفیق را جایگزین کردند.

درست در زمان ما هم چنین اتفای افتاد! مردم چچن و اینگوش بعد از فروپاشی شوروی سایق، برای ایجاد جمهوری اسلامی  قیام کردند. اما مورد بی مهری قرار گرفتند. و حالا می بینیم بیشترین عناصر: داعش از همین جا ها است.

حالا زمان آن رسیده که: به این بی مهری ها خاتمه داده شود. و روسیه را عضوی از خانواده بزرگ: شیعه و اسلام حساب کرد. و گرنه همین تجارت بین ایران و روسیه، ممکن است همان سرنوشت را پیدا کند.         بیشترین خواست مردم روسیه، کالاهای حلال است. و اگر ایرانی ها کلک بزنند و: با آرم حلال خرچنگ قورباغه؛ به خورد آن ها بدهند.گران بفروشند یا به جای شهد، به زنبوران ساخارین بدهند! معلوم نیست بتوان آن را جبران کرد.

اگر تجار ایرانی، سود های کلان می خواهند، نباید با نام اسلام و یا احیانا تجارت حلال، وارد شوند. بروند خودشان گورشان را بکنند.همین امروز شاهد بودیم که در جلسه، برخی از همین زنان تجار، کشف حجاب کرده بودند! و از ان بدتر جلسات را دروقت نماز گذاشتند! تا کسی به نماز نرسد!درست مثل زمان فروپاشی آن ها از ما مهر و تسبیح می خواستند ایران از آن ها ودکا و مشروب! 

禁止在对俄贸易 

俄罗斯因为制裁40与欧洲的贸易十亿,这使亏损。这些损失将来自伊朗进行补偿。伊斯兰革命期间:即使在俄罗斯和前苏联,受益于伊朗,毫无疑问。贸易收支一直赞成俄国人。但伊朗人民有两个原因,俄罗斯是乐观的。 

第一个原因是,十月革命后,1917年,超过运动:拉斯普京和其他人的感受。即使是列宁最初宣布Turkmanchay合同和戈勒斯坦茶抵消的方式。伊朗可以:地区失去了他们的羽毛在它下面。但在伊朗法庭上的弱点,它会被忽略。 

苏联的海达尔·阿利耶夫和爱德华·谢瓦尔德纳泽崩溃后一模一样的问题,提出的哈希米,他们听到了。 Perforce的反伊朗的力量在其中发现。和贝拉是伊朗人:没有中央的支持,他们需要哭了多年。斯大林,谁是格鲁吉亚:Grhstan必须在第一轮设置谋杀交付给伊朗。 

在第二轮相同:爱德华Shvardnaz·H格鲁吉亚和盖达尔阿利耶夫Nakhjavani,非常生气,宗教一般的忽视你的国家被禁止,而在伊朗波斯语:所有参赛作品进行了删除:共同的历史被摧毁。 

这是今天在莫斯科的一个投票站,在人口的82%,尽管梅德韦杰夫伊朗投票。友谊不是伊朗只是领土:伊朗释放的有害浪涌,甚至在莫斯科的心脏地带,是伊朗的爱情。但是,祸哉,我可以听到声音的日子,爱变成仇恨。 

但第二个原因,密切的文化和政策立场,特别是在伊朗核问题。莫斯科实际上是在清真寺!国会和克里姆林宫:莫斯科红场,这证明了。即使在共产主义的时候,来自伊朗和沙特阿拉伯的伊斯兰研究,完成了!有趣的是,知道共产主义中国,伊斯兰法领导人毛泽东在大学Kvtv是俄罗斯人。 

即使伊朗和巴基斯坦伊斯兰共和国,是在东土耳其斯坦。和历史情况,请又爱又恨透露。东土耳其斯坦,两个最大的共产主义国家的崩溃伊斯兰共和国,中国和俄罗斯出现了。他们也都知道,在伊斯兰教的开始,他的两个哥哥都是!后来,爱到恨转过身来,兄弟,删除或Tavarysh同志替换它们。 

我们还刚刚发生的时候!车臣和印古什苏联驱动器的人民,站起身来创建一个伊斯兰共和国。但他们不受欢迎。而现在我们看到的元素:短跑是一样的。 

现在是时候结束了失宠。俄罗斯作为一个大家族的一员:他的帐户什叶派伊斯兰教。否则,伊朗和俄罗斯之间的贸易,可能找不到同样的命运。俄罗斯人,清真产品。如果伊朗人欺骗和清真标志蛙蟹,吸吮他们Bdhnd.v卖的贵,或者更确切地说,花蜜,蜜蜂会糖精!目前还不清楚它是否可以得到补偿。 

如果伊朗,暴利不会是合法的企业在伊斯兰的名义,或可能进入。他们失去了自己在他们的坟墓今天见证会上,一些女商人,揭幕了!更糟的是,他们的祷告会和流行!直到有人不祈祷!就像我们的爱情的破裂和赞扬伊朗希望他们伏特加和葡萄酒!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی