از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

جشنواره ها نباید: سکوی فرار مغزها شوند.

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر


در جشنواره بازی های رایانه ای، یکی از برندگان به صراحت گفت: از دولت ایران نا امید هستم !آنهم درست در مقابل وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ! و بدون اینکه حاضر شود نیم نگاهی هم بکند! و گفت که فلان دوست ما دیگر نیست و به آمریکا رفته!تحلیل گر ماهین نیوز می گوید: مطمئن باشید برای پاسپورت اقدام کرده، و این جایزه را هم گرفته تا راحت تر برود!

تقریبا  کار کرد جشنواره  ها، اغلب به فرار مغزها گره خورده است. یعنی  هرکسی از جشنواره ها جایزه ای می گیرد، گویا ویزای خود را برای رفتن به آمریکا، اکی کرده است. البته این فقط نخبگان علمی نیستند، بلکه  سینما گران در ردیف اول هستند، بعد ورزشکار ها ! و..بعد دانشجویان قبولی در: جشنواره ها و بعد هم همه!

ریشه تمام این ها هم، در آموزش زبان انگلیسی است. اگر سری به آموزشگاه های زبان انگلیسی، چه در تهران و چه در شهرستان ها، بزنید همه  تمرین فرار مغزها می کنند.  وخودشان را یک نسل سوخته می دانند که: بخاطر ماندن در ایران، همه استعداد هایشان نابود شده است!

این ها البته زرنگ هم هستند! زیرا می دانند  نه آنطرف خبری هست، و نه خودشان آش دهن سوزی هستند! بلکه می خواهند آب را گل آلود کنند، و ماهی بگیرند. والا اگر استعداد دارند، چرا قبل از جشنواره یا قبولی در کنکور نمی روند ؟ و اگر بروند، چه چیزی نصیب آن ها خواهد شد .

آن ها در واقع می خواهند: با کت و شلوار دولتی داماد شوند! یعنی دولت خرج کند، آن ها تحصیل کنند و: مدارج ترقی را طی کنند، بعد هم یک آش پشت پا، به نام جشنواره برایشان بگیرند! تا این ها بتوانند رزومه بدهند، و پناهندگی بگیرند و: چند صباحی پلوی انگلیس و: پیتزای آمریکا را بخورند.

علاوه بر زرنگ بودن، پرتوقع هم هستند! همین دیروز بود که: کفاشیان به وزیر ورزش گفت: پول بدهید ولی دخالت نکنید! و این حرف دل تمام آن هایی است که: می خواهند با پول دیگران، صاحب منصب شوند. می گویند پول را به ما بدهید تا: هرطور که دلمان خواست هزینه کنیم، و حق هم نداشته باشید سوالی کنید.

خانه سینما هم همین حرف را می زد، تمام هزینه های دولتی را، به نام خودش به هنرمندان قالب می کرد، و بعد هم می گفت: دولت نباید در کار ما دخالت کند. اگر آن ها نمی دانند، ما می گوییم تا بدانند: دولت نماینده ملت است و، پول دولت بیت المال است. مالیات مردم کوچه و بازار است.

  اگر قرار باشد به کسی بدهند و: باز خواست نکنند، خود مالیات دهنده ها واجب ترند ! چرا پس دولت زحمت می کشد، آبروی خود را خرج می کند، و مالیات می گیرد؟ چون ملت از او می خواهد: اعمال حاکمیت بکند، نظارت بکند و حافظ منافع ملت باشد.

اگر هنرمندان فکر می کنند، بهتر از مردم بلد هستند، پول را حیف و میل کنند، یا ورزشکاران یا نخبگان ، اینطور نیست و: مردم پول خود را بهتر می توانند خرج کنند. اگر به اینها می دهند برای این است که: انتظا ر دارند.

اگر حتی دولت هم کوتاه بیاید، مجلس از او باز خواست می کند، نهاد های نظارتی هم ، بازخواست می کنند. مگر پول علف خرس است که: خرج نخبگان و هنرمندان و: ورزشکاران شود و آن ها هم، به دنبال خواسته های خود بروند.

البته هنرمندان متعهد، ورزشکاران باغیرت و: نخبگان وطن پرست هم داریم،  که آن ها وظیفه خود را می شناسند. در درجه اول بار بر دوش دولت و ملت نیستند، بلکه باری از دوش ملت و: دولت هم برمی دارند. مانند تختی که در تمام: کار های خیر پیشقدم بود.

节日应该是平台将是一个人才流失。 

在电脑游戏节上,清澈的获奖者之一表示,政府disappointed'm这样做是正确的文化和伊斯兰指导部的面前!现在是时候做没有一目了然!并说,我们的朋友,而另一种是赴美Mahyn资讯分析师表示,一定要:护照法,而这个奖项,另外,去更轻松! 

几乎工作节日往往与人才流失。任何人都需要这个节日奖,因为如果他的签证赴美,亚希了。当然,这不只是一个科学精英,但制片人是排在第一位,然后是运动员! V..bd合格的大学生电影节,然后一切! 

这一切的根源,也就是英文的。如果一系列的英语课程,无论是在德黑兰和城市,勾选所有锻炼人才流失。他们知道,一个烧焦的一代:留在伊朗,摧毁了他们所有的人才! 

这是明智的!任何一方,因为他们知道没有别的,而不是火山灰本身是火嘴!他们想搅浑了水,其中的鱼。否则,如果天赋,为什么不节,或通过考试才去了?如果你去了,会是怎样的命运。 

他们其实想要的:一个国家的诉讼是!这意味着政府支出,他们得到的教育体系:进步通过他们的学位,然后锅回来了,把他们的节日!这样他们就可以恢复,并获得庇护和:一会儿Plvy英格兰:美国人吃比萨饼。 

除了是聪明的,他们要求!这是昨天才Kafashian体育部长说,你的钱,但勿扰!而所有这些字符的心中,他们希望与其他人的钱,是官方的。他们说,钱给我们任何钱,因为我们想,我们没有要问的权利。 

家庭影院回到了同样的事情,政府的全部费用,被评为艺术家去世之后,然后他说,政府不应该对我们的工作产生干扰。如果他们不这样做,我们说要知道:国家和民族的代表,国家的钱是公款。税人在街道和市场。如果你给某人:欲望不把纳税人需要!为何要如此轻松的状态,花了他的眉毛,和税?因为他要的国家:主权办,监察国家的利益。 

如果艺术家们认为他们知道比人更好,贪污的钱,还是运动员或精英,而不是让人们可以花自己的钱更好。如果你是为事实,他们正在等待。 

如果即使从短期来看,因为他想要的房子,监管机构也有责任。熊草是不是钱的花费精英和艺术家:运动员,他们也跟着自己的欲望。 

艺术家致力于,热心的运动员和精英爱国我们,他们知道自己的工作。当时主要是在国家和民族,而且还负担了民族和国家也回来了。像床都:没有工作的开拓。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی