از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

مهمانی ها و لابی ها

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ | ۰ نظر

تحولات جهانی در حال حاضر، به سمت و سویی می رود که: بسیاری از تصمیم گیری ها، در لابی ها گرفته می شود و: معنی این حرف آن است که جلسات جدی، خاصیت خود را از دست داده و به: میهمانی هاتبدیل شده است. از میهمانی بزرگ ساز مان ملل تا: میهمانی های سازمان اقماری آن ، همگی خاصیت خود را از دست داده اند.

برای دقیق تر شدن موضوع باید بدانیم که: دستور جلسات رسمی در دنیا به: موضوعاتی بی سر و ته می رسد. و برعکس ، موضوعات مهم دنیا  سرپایی مطرح! و مانند پزشکی سرپایی هم عمل می شود. دلیل این امر هم آن است که: علم مدیریت جلسات و علم مذاکره، آن قدر پیشرفت کرده که هیچکس انتهای ان را نمی بیند. و نمی داند بالاخره چه کار کند.

اگر لباس شیک بپوشد می گویند: این خون مردم فقیر است که: با آن خود را بزک کرده اید. اگر لباس راحتی بپوشد می گویند: عر ف دیپلماتیک را رعایت نکرده  است. و هر صاحب نظر، یک راه را پیش پای ما می گذارد.

همه کتب فنون مذاکره و چانه زنی را که بخوانید، هیچکدام حرف یکدیگر را تایید نمی کنند! و هر نویسنده ای می گوید: همان که من نوشته ام. حتی اگر تمام آن فنون را هم حفظ کنند، باز هم موقع عمل یا فراموش می کنند. یا نتیجه برعکس می گیرند.لذا برای نتیجه گیری بهتر، معمولا مذاکره کنندگان، توصیه های فنون مذاکره را نادیده می گیرند.

اخیرا بحثی  در فنون مذاکره باز شده: بنام زبان بدن!یعنی هرچه شما با زبان سر حرف می زنید، زبان بدن آن را حنثی می کند. مثلا کسی که در همایش های جهانی، برعلیه دخانیات حرف می زند، معمولا برای رفع خستگی سخنرانی ها ی خود، بعد از هرسخنرانی یک سیگار روشن می کند. این یعنی نابود کردن: همه توصیه های ضد دخانیات.

در تمام کلینیک های مبارزه با مواد مخدر، معمولا افراد معتاد نفوذ بیشتری دارند. در سازمان های صلح طلب، اکثرا  فروشندگان سلاح صاحبان سهام اصلی هستند. و می بینیم کسانی که بیشتر شعار مبارزه با تروریسم می دهند، خودشان حامیان تروریسم هستند.

لذا این جا تفاوت بین لابی و: مهمانی یا جلسه رسمی معلوم می شود. که البته این تئوری  در قدیم، یا در علم مدیریت، بنام سازمان های رسمی و غیر رسمی مطرح می شده. سازمان رسمی سازمانی است که: به موجب قانون و اساسنامه خود، به وجود می آید ولی، در درون این سازمان رسمی، روابط جدیدی پیدا می شود که هدف اصلی و: مندرج در اساسنامه ها را تهدید می کند.

در بعد فلسفه هم، به عنوان تضاد دیالکتیکی مطرح می شود!این قانون می گوید: که هر شی در درون حود، ضد حود را پرورش می دهد. می گویند فرشته ای در جهان ندا می دهد: لدو للموت! بزائید برای مردن و بسازید برای خراب کردن. به همین جهت است که هیچکدام از مصوبات سازمان ملل اجرا نشده است ولی فرمان بوش یا  اوباما اجرا میشود.

اخیرا خود آگاهی هایی نسبت به این مسئله پیش آمده و منتقدان سازمان ملل به لابی جدیدی فکر می کنند. لابی جدید ضد آمریکا و اسرائیل است. یعنی ایران سعی دارد که بین مخالفان اسرائیل  و آمریکا اتحاد ایجاد کند . و این امر لازمه تاسیس یا سازماندهی لابی جداگانه است.

این لابی جداگانه برای این ضرورت دارد که: ایران بتواند حق هسته ای خود را اثبات کند.مثلا ما در مورد  دریای خزر، شاهد هستیم که سهم ایران از یک دوم، به یک ششم کاهش یافته و سال ها است که، در آستاراخان یا تهران جلسات: تعیین رژیم حقوقی برگزار می شود.  و بی نتیجه است! در حالیکه مذاکره کنندگان ایرانی، شاهد اجرای رژیم حقوقی به نفع همسایگان است. و کاری هم از دستشان برنمی آید .

各缔约方和说客 

全球的发展,现在很多决定是在大厅,和方向:这是否意味着严肃的会议,并失去了他的财产:一方Hatbdyl 。联合国已组织了一个大党:党及其附属组织,已经失去了所有的财产。 

为了更准确的主题应该知道,世界上的正式议程:问题出现赤裸上身和深不见底。相反,出引发了世界的重要问题!和门诊医疗实践是怎样的。其原因是,管理会议和谈判的科学,所以没有进展看不到它的尽头。终于知道该怎么做。 

如果你穿时髦的衣服说:穷人的血,他们有自己的饰物。如果你穿舒适的衣服说没有遵守阿拉伯国家的外交压力。和每一个专家,为我们提供了一种方法来脚。 

你读所有的书谈判和讨价还价技巧,不支持任何其它字符!每一个作家说,我写。即使你把所有的技巧,行为或忘记时也是如此。与此相反的结果Gyrnd.lza,以获得更好的效果,通常谈判,谈判技巧忽略了意见。 

最近开了一个讨论谈判技巧:即身体语言即你讲的语言越多,你不能撤消他们的身体语言!例如,国际会议之一,谈到对烟草,平时要打破他的讲话的单调,在Hrskhnrany点燃一支烟后。这是所有提供反吸烟的破坏。 

在打击毒品方面所有的诊所,吸毒者往往有更大的影响力。和平主义组织,大部分是军火贩子都是大股东。看看那些打击恐怖主义的人,他们是恐怖主义的赞助商。 

因此,这里的大堂和客人或正式的听证会之间的区别是明显的。当然,旧的理论,或管理科学,在正式和非正式组织讨论。非正式组织是法律和宪法本身,但,在正式的组织,新的关系,这是主要的目标之内:威胁中规定的章程。 

在同样的理念作为辩证冲突时,这个定律说,在国会中的每个对象,培养抗越大。他们说,世界上会叫天使:Llmvt进行指导! Bzayyd死,使一片废墟。这就是为什么他们还没有实现任何的联合国,布什还是奥巴马的决议,但执行该命令。 

最近,联合国和评论家面前的问题的认识思考一个新的大堂。新的游说,反对美国和以色列。指伊朗正在试图建立美国和以色列反对派之间的联盟。这需要建立或组织是一个独立的大堂。 

有必要分开大堂伊朗证明其核权利Knd.msla在里海,伊朗可以看到,第二个的贡献,第六年下降,而且在阿斯特拉罕或德黑兰会议将于确定的法律制度。并没有定论!虽然伊朗的谈判,法律制度的邻国的利益的实现。他们不是来自

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی