از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

جشنواره ای نه چندان جدی

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۱ ق.ظ | ۰ نظر

节日不是太严重
虽然封闭的油膜强度解决这个问题严重这部电影是膜电阻器大小和当今世界地位,主要竞争对手的好莱坞如此看来,现金指挥官正站在音乐节并在很长的声明到底其余不相信它没有试图证明这一点。
例如,影片王,考虑望着脚下而是通过恐怖主义或战争世界被曝光虽然这是很好的其他电影如电影,我们已经分开处理但由于表达甚至有些电影尽管它的正式名称是打破常态。和一些反战的主题一直为有帮助。
本片是一部浪漫人迹罕至我们看到,打破常态的潜力。大部分的场景都是在睡觉并坚持表示吸烟影片展示了一个地方的生活战斗退伍军人和烈士说他们都是吸烟者面纱并不看重男人和女人之间的接触成为可能,并远离审查背后通常腐败的剪刀。伊斯兰着装要求是荒谬的但要得到报酬敬意!
在这部影片中的明星光芒,虽然它涉及信仰问题,而是坚持这个问题,伴随着光幕,并公布了糟糕的表演。谁发现愈合通过法蒂玛扎赫拉信实认为这是正确的,他是一个基督徒,但穆斯林发挥其作用而最喜欢的电影合拍,这种想法表明逃避伊斯兰教,最好的方式走出国门义务。
国王因为没有的心理叙事电影电影,是不是均匀 ,当然是最重要的事情是天生的。被释放,就像在伊朗运气不好的电影伊朗外长会见了沙特因此即使在候选表无法接近。另一种是,许多场景审查。
该膜是由于压力有几个缺点。首先瓦哈比土耳其裂缝大不里士犹太人民沙阿伊斯梅尔出来他们改信伊斯兰教并采取报复。电影作为一个大使的英国穆斯林国家但他们是穆斯林犹太教和沙特瓦哈比不说
另一个错误所有历史学家沙特阿拉伯以色列英国门生是否知道英国人功率它可以是有害的。此案是完全相反的这意味着以色列创造了·沙特和脚本,定义了膜。
 英国人不敢驱逐巴勒斯坦人。沙特房子作为宗教权威权力给他们历史也表明,英国的财富和权力沙特可能不是相反
犯难了还有就是表现出共产党人的Flanzhyst观点的主要恶作剧,电影已经看了丑陋和错误行动归结为先知穆罕默德虽然他们不相信先知,血沐浴证明了这一点

جشنواره فیلم مقاومت در حالی اختتامیه گرفت، که چندان به موضوع جدی نپرداخت. زیرا فیلم مقاومت فیلمی است: به وسعت جهان امروز و از نظر جایگاه نیز، رقیب اصلی هالیوود است. لذا به نظر می رسد جز سردار نقدی که، در این جشنواره حضور دائمی داشت، و درپایان نیز بیاینه بلند بالایی را قرائت کرد، بقیه نه به آن اعتقاد داشتند و: نه در اثبات آن کوشش می کردند.

مثلا فیلم پادشاه شن ها، اصلا مورد توجه قرار نگر فت، در حالی که اساس تروریسم یا جنگ را، در جهان  افشا می کرد. فیلم های دیگر گرچه خوب بود، مانند فیلم چ که ما جداگانه به آن پرداخته ایم، اما معلول ها را بیان می کند. حتی بسیاری از فیلم ها، برخلاف عنوان رسمی آن، هنجار شکنی نیز می کند. و برخی نیز مضامین ضد جنگ را دستمایه خود قرار داده اند.

در فیلم دلتنگی های عاشقانه، می بینیم که پتانسیل زیادی برای هنجار شکنی است. و بیشتر صحنه در رختخواب می گذرد! و اصرار بر نشان دادن سیگاری بودن است. در واقع فیلم بجای نشان دادن زندگی یک: رزمنده : جانباز و شهید، خواسته بگوید که اینها همه سیگاری بودند! و برای حجاب هم ارزشی قائل نبودند. تماس بین زن و مرد تا حد امکان، و به دور از قیچی سانسور، نشان از فساد های معمول پشت صحنه است. که اسلام و حجاب را مسخره می کنند، ولی برای گرفتن دستمزد آن را رعایت می کنند!

در فیلم شهابی از جنس نور، با اینکه به یک مسئله اعتقادی پرداخته، ولی اصرا ر داشته این موضوع را، درکنار بد حجابی و بی حجابی نشان دهد. و کسی که از فاطمه زهرا س شفا در یافت کرده، در بعد اعتقادی اصلا درست فکر نمی کند، و با اینکه او یک مسیحی است، ولی نقش ان را یک مسلمان بازی می کند. و مانند اغلب فیلم های محصول مشترک، این فکر را القا می کند که: برای فرار از قید و بند های اسلامی، بهترین راه خروج از کشور است.

فیلم پادشاه شن ها روایت روانی از تاریخ ندارد، و فیلم نامه آن یک دست نیست. و این البته، زاییده مهم بودن خود مطلب است. و شانس بد فیلم آن بود که: درست زمانی در ایران اکران می شد که، وزیر امور خارجه ایران با سعودی ها دیدار کرده است. لذا حتی به میز کاندیدا ها هم نزدیک نمی شود. و این غیر از آن است که بسیاری از: صحنه های آن سانسور می شود.

از  فیلم نامه هم به دلیل فشار های وارده، دارای چند اشکال است. اولا اینکه وهابیون را از ترک های ترکیه نشان می دهد، در حالیکه آن ها از یهودی های اهل تبریز بودند. و شاه اسماعیل آن ها را بیرون کرد.و آن ها به اسلام گرویدند تا انتقام بگیرند. البته فیلم، مسلمان شدن ابزاری سفیر انگلیس را بیان می کند، ولی از مسلمان شدند آل سعود یهودی و: وهابیون حرفی نمی زند.

نکته دیگر که اشتباه همه تاریخ نویسان است، اینکه عربستان و اسرائیل را، دست پرورده انگلیس می دانند. در حالیکه انگلیس در آن زمان قدرتی نبوده: که بتواند تعیین کننده باشد . قضیه کاملا برعکس است. یعنی آل سعود بودند که اسرائیل را بوجود آوردند. و دستخط مربوطه در فیلم همین را بیان می کند.

 انگلیس جرات نداشت که فلسطینی ها را بیرون کند. اما آل سعود به عنوان مرجع دینی،  این قدرت را به آن ها داد. و تاریخ هم نشان میدهد که انگلیس، ثروت و قدرت خود را از: سعودی ها می گرفته نه برعکس!

البته فیلم نامه نویس، یک شیطنت اساسی هم دارد که: نشان می دهد با دیدگاه فالانژیستی یا کمونیستی، به فیلم نگاه می کرده. یعنی کارهای زشت و اشتباه آن ها را، به پیامبر اسلام نسبت می داد. در حالیکه آن ها اصلا اعتقادی به پیامبر نداشتند، و وضو گرفتن آن ها از خون، این موضوع را ثابت می کند.

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی