ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

سازمان ملل، محل تخلیه اطلاعاتی

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶ ق.ظ | ۰ نظر

اگر عصر ما را عصر ارتباطات و اطلاعات نامیدند، باید گفت درست بوده است. زیرا در زمان ما، اطلاعات بیش از هر موضوع دیگری، ارزش پیدا کرده است. آن هم نه فقط ارزش معنوی که: شرقی ها از آن برداشت می کنند، بلکه ارزش مالی و پولی و دلاری! و همین دیدگاه های متفاوت شرق و غرب در مورد ارزش، خود عامل مهم ارزش یافتن اطلاعات است!

بنابر این می توان در این خصوص بحث کرد : اطلاعات ارزشی مهم است یا ارزش اطلاعاتی؟مانند همه بحث های فلسفی، تا در حوزه درس و مشق است، به هیچ کس ضرری نمی رساند! گرچه همان موقع هم، ممکن است سر یکی به خاطر کوبیدن کتاب بشکند! یا کتاب دیگری در اثر کوفتن به سر دیگری پاره شود! اما وقتی وارد دنیای واقعی می شود، فرق آن از شرق است تا غرب.

در یک طرف دین اسلام است که: دستور می دهد تا همه علم بیاموزند! و اطلاعات کسب کنند و در این راه، از هیچ کوششی فروگذار نکنند. نتیجه آن هم، برخاستن دانشمندان جهانی و: پر آوازه از عصر تمدن اسلامی است. که همه دانش آن ها برای: کم کردن الام مردم و ازبین بردن درد ها، و بیماری های آنان بود. که ابن سینا از همه معروف تر است.

اما درغرب از همان ابتدا، علم واطلاعات در خدمت کشتن بود! انواع سلاح های گرم از: کمری تا توپ و تانک در غرب ساخته شد. تا اینکه به کشتار فجیع مردم ژاپن، توسط بمب اتمی انجامید. قبل از آن در تاریخ ده هزار ساله شرق، چنین کشتاری نداشته ایم.

حتی پزشکی غرب، در ظاهر برای بهداشت ولی در عمل، برای تولید بیماری های جدید و: ویروس های جهش یافته یا : قاچاق اعضا بدن است همان طور که در مستند: فرشته های قصاب می بینیم . بنا براین علم واطلاعات در شرق، وسیله ای برای احیا و زنده کردن و: در  غرب وسیله ای برای کشتن بود.

منطق در غرب یعنی هرچه بیشتر دروغ گفتن! و در شرق یعنی ساده و یک رنگ بودن. به همین جهت ما می بینیم هرچه، ایران بیشتر منطق به کار می برد، بیشتر تحت فشار قرار می گیرد. زیرا وقتی از منطق و عقل صحبت می شود، شرق از ان یکرنگی صفا و صمیمیت برداشت می کند، ولی غرب آن را پرچانگی و حراف بودن  می بیند. طبیعی است جواب افراد پرحرف و پرچانه، سکوت است یا بی توجهی!

سکوت از ان جهت که جوابی برای گفتن نیست، و بی توجهی از ان جهت که نمی خواهند: همه هستی خود را در برابر چند کلمه حرف منطقی، به ایران پس بدهند!

سخنرانی ها و مصاحبه ها هم، از دیدگاه شرق و غرب متفاوت است. شرق و مسئولین ایرانی معتقدند با: حرف زدن و مصاحبه کردن وجدان انسان ها بیدار می شود، و به فطرت خود برمی گردد و: پاک و بی گناه می شود. چنانکه قران می فرماید: به همدیگر تذکر دهید که: تذکر برای مومنین مفید است.   اما غرب تصور می کند در حال: فریب خوردن با کلمات نامفهوم است!

  البته در سازمان های بین المللی، جریان دیگری هم حاکم است: و آن مصادره به مطلوب و: کسب اطلاعات محرمانه است. آن ها می بینند که شرق در خال عادی ،اطلاعات نمی دهد یا: سازمان های اطلاعاتی خودشان ، همیشه گزارش های اشتباه می اورند. لذا بهترین راه آن است که: آن ها را به میهمانی دعوت کنند، و تریبون به دست آن ها بدهند!  تازه ترین تئوری ها و یا اطلاعات را، در این سخنرانی ها میتوان دید و شنید!

 لذا همه سخنرانی ها ، حتی تند ترین آن ها دو ارزش مهم دارد: اول اینکه به رایگان به دست می آید، و کاملا صحیح و از منبع اصلی است! دوم اینکه میتوان آن ها در همانجا تبدیل کرد . یعنی بعد از هر سخنرانی یک گروه تحلیل گر متخصص ، آن را بررسی می کنند و: مواد خوب  و مفید آن را مصادره به مطلوب می کنند. یعنی به نام خودشان یا به نام: سازمان ملل منتشر می کنند.

بعد با سم پاشی برعلیه گوینده آن، مردم را از آن ها جدا می کنند، مثلا با معرفی انان به عنوان تروریست، مانع همراهی  افکار عمومی با آنان می شوند

联合国疏散位置信息
如果我们晚上的沟通和信息时代,应该说是正确的。我们花了比什么都重要价值已被发现它不仅是一种道德价值收获,也对美元的财政和货币的价值!和东,西信息的价值是最重要的因素不同的看法
因此,可以说,信息的价值是非常重要的有价值的信息像所有的哲学讨论学习和实践领域,以示不伤害任何人!然而在同一时间可以是一个打破击中书籍或者由脉冲结束镇压另一本书在现实世界中不同的,从东到西
伊斯兰教的一面,让说明,了解所有的科学并学会用这种方式不遗余力因此,全球科学家的崛起伊斯兰文明是有名的所有的学生是:减少人民的痛苦,杀死的痛苦,他们的疾病。伊本西纳是最有名的
但在西方从一开始被打死在科学和信息服务!枪械类型:背部清除油箱始建于西方因此,日本人,为首的原子弹屠杀。万年在该日期前我们还没有这样的屠杀。
医疗或西方,表面上是为了健康但在实践中,所生产的新病毒突变贩卖器官,如纪录片天使,看到了屠夫因此,在东方,手段信息科学振兴生活在西方是指杀死
逻辑在西方较为说谎!和东平原颜色。所以我们看到大部分的逻辑需要工作,更多的压力被放置当涉及到逻辑和理性,收获坦率真诚,西方认为的下巴和对话太多答案自然健谈健谈的人沉默或无知
因为沉默回答,我们不想忽略它,他对一些逻辑的话所有的生命,给伊朗
演讲和访谈在一起,东方和西方不同观点东与伊朗官员认为:说话,采访人的良知被唤醒并返回到他的本质:它是纯真无邪正如古兰经说点出每个信徒有益的提醒西方现在认为文字艰涩上当受骗!
  然而,国际组织其他流动的裁决是,乞讨和商业机密信息他们看到正常的信息或没有他们的智慧总是让不实报道所以最好的办法是,他们没有被邀请参加晚会,而论坛给他们最新的理论和数据,这些讲座可以听到
 因此所有的语音即使是最激进的两个值是很重要的首先,充电完毕,且主要来源是完全正确的第二可以转化在同一个地方即每个讲座专家分析,检查好材料在回避问题也就是说以自己的名义或以联合国EMIT的名字。
喷雾扬声器之后,它们被通过引入它们作为恐怖分子分离,例如它们防止了公共

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی