از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

سینمای مقاومت، راه اروپا را مشخص کرد

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۱۱ ق.ظ | ۰ نظر

سینمای مقاومت، راه اروپا را مشخص کرد.

دکتر ایوبی در جملاتی کوتاه گفت که: سینمای ایران را، سینمای دفاع مقدس زنده کرد. و سینمای مقاومت هم، به جهانیان یاد داد که چگونه در مقابل: غول سینمای صهیونیستی آمریکایی مقاومت کنند.

این جملات هرچند کوتاه و دیر، ولی شجاعانه از زبان یکی از: مسئولین درجه یک سینمای ایران گفته شد. و نشان می دهد حاکمیت سینمای عفن، در ایران به پایان رسیده است. و اکنون آغاز یک راه برای: سینمای پاک و محجوب است.

شاید جمله ای که امام خمینی ره، سی چهل سال پیش گفت: آن موقع کسی آن را نفهمید و: شاید هم گفتند یک خوراک تبلیغاتی است! و یا خیلی ها گفتند این حرف، بی ربط و بدون مطالعه است.مخصوصا کسانی که در دامن آلوده غرب، بزرگ شده بودند، بزرگ بودن خودشان را در لیس زدن : واپسین قطرات سینمای خشن و سکسی آن می دیدند.

آن ها دوست داشتند سینما را، همان معنی کنند که خودشان بودند. یک فاحشه و یا یک زن باره . اصلا در سینما یک چیز را بر: همه واجب می دانستند: در سینما نمی شود و نباید وجود ندارد! یعنی اگر به شما گفتند لخت شو، باید لخت شوی نباید بگویی نمی شود! اگر به شما گفتند فقط وسط پاهایت، به درد سینما می خورد! نباید ناراحت شوی و قهر کنی. و محصول این تفکر هم، همین از هم پاشیدگی خانواده ها و: رسیدن آمار طلاق به بالای 50درصد ازدواج ها است.

نه فقط سینما که، همه هنر ها را اینگونه می خواستند. زیرا از نظر آنان نباید: ازدواجی صورت می گرفت! تا نسل ایرانی قطع می شد! از نظر آن ها، ایرانی خوب یک ایرانی مرده! و یا سقط شده بود. زیرا اربابانشان این طور می خواستند. و برای همین جنگ را تحمیل کردند. تا جمعیت ایرانی از بین برود . صدام برای کشتن ایرانی ها، آیه نازل می کرد و ایرانی ها را مجوس می خواند.

اما سینمای دفاع مقدس، مانند خود دفاع مقدس، در مقابل تمام این زیاده خواهی ها ایستاد. و اکنون در سیزدهمین جشنواره خود، برای جهان نیز پیام دارد. هرچند که بابک حمیدیان ها، از این حرف ها خوششان نیاید. یا فرزاد حسنی ها بگویند که: برزو ها پول لازم داشتند این نقش ها را قبول کردند! ولی با زبان سگ دریا نجس نمی شود . علاوه بر آنکه این حرف ها را، اربابان آن ها زودتر گفته اند و: گوش ما از آن ها پر است.  

آن ها حتی از یک مرگ بر آمریکای ساده، ناراحت هستند و می گویند: ما برای کسی مرگ نمی خواهیم! ولی دروغ می گویند،آن ها روزی هزار بار برای اسلام، مرگ را آرزو می کنند! اربابان آن ها هم دروغ می گویند: سیاهپوستان و سرخپوستان می دانند که: شعار آمریکایی های لاشخور و کرکس ماب، فقط مرگ نیست بلکه نابودی همه است. از نظر آن ها سیاهپوست خوب، یک سیاهپوست مرده است.

سینمای آمریکا هم همین است : سرتا پا آرزوی مرگ برای دیگران. همه هیرو ها و قهرمان ها ، شامپیون های آن ها، فقط برای این قهرمان هستند که: به تنهایی می توانند ملت الجزایر یا: مردم افغانستان را نابود کنند. ویرانگری در ذات آمریکایی ها است. آن وقت ما حق نداریم حتی یک شعار: مرگ بر آمریکا بگوییم؟

دیدیم به بهانه روز جهانی صلح، تمام عروسک های خانم برومند، ایران را جنگ طلب معرفی کردند! و  شادی را آرزو کردند ،و صلح را در جای دیگر جستجو کردند. درهفته دفاع مقدس به بهانه روزجهانی صلح، به کودکان نگفتند فهمیده ها را نقاشی کنند، بلکه به آنان گفتند: درنا بسازند تا: از جنگ در امان باشند! حتی یک بار نگفتند که: ایران اکنون 25سال است در: صلح و آرامش و امنیت است. و این آمریکا است که: هرجا می رود، جنگ به پا می کند و: مردم را می کشد.  

性电影,欧洲可以被指定的方式。 

阿尤博士在简短的句子,他说,伊朗的电影院,神圣防御的电影生活。和膜的电阻,世界了解如何:犹太复国主义巨头美国电影抗拒。 

虽然从短期和长期的句子,但大胆地之一:○一名伊朗官员说。并显示出不好的电影一统天下的局面,伊朗已经结束。一种方式开始了,现在电影是干净的,不显眼。 

也许包括霍梅尼,30中,四十年前,说那个时候并没有意识到是谁,可以说,这是一个宣传!或者很多人说这句话的,不相关和不研究。特别是在西方,被污染的燃料,增加大在自己的舔:最后一滴电影院看到了它的暴力和性。 

他们很喜欢这部电影,这意味着同样的自己。关于妓女的还是女的。这部电影确实有一件事情:每个人都必须知道:电影院是不是不应该存在!这就是说,如果你的裸体,你不能去赤裸裸的,不告诉!如果说只有中间的脚,疼痛袭来的电影!你不应该悲伤或愤怒。这一思想,家庭解体的产物:婚姻中实现超过50%的离婚率。 

不只是一部电影,所以他们希望所有的艺术。他们应该因为婚姻是完成了!伊代切!在他们看来,伊朗,伊朗的死了!或者被中止。这是因为他们的主人想要的。对于强加的战争。人口消失。萨达姆杀伊朗人和伊朗的诗句透露打电话给法师。 

但是,战争片,像打仗,她站在所有这些暴行面前。这个节日,现在在第十三届世界的消息。然而,巴巴克Hamidian,人物不是这样。或法扎德哈萨尼说:Borzoo需要这个角色的钱被接受!但语言不污染海洋的狗。此外,这些语句都是高手告诉他们更早:我们的耳朵都充斥其中。 

他们甚至有一个简单的美国去死,心烦,说我们不希望有人死了!没有谎言,这是一个每天一千倍穆斯林死亡的心愿!他们是骗人的主人:黑人和印第安人知道秃鹰和秃鹰是美国的座右铭为导向,只有死,但要消除所有。纯黑色的方面,一个黑衣人已经死了。 

美国电影是一样的:宽腿死的人。所有的英雄和女英雄,它只是为这些英雄能够单独或阿尔及利亚的民族立场:摧毁阿富汗人民。美国人是破坏性的性质。然后,我们有权利,甚至一个口号:打倒美国说什么? 

我们看到的世界和平日的名字,她在伊朗所有的娃娃,伊朗的好战介绍!并祝愿他们寻找幸福与和平的地方。和平的圣周借口世界日,孩子们听不懂绘画,也告诉他们:鹤建立战争,是安全的!甚至一度表示,伊朗现在是在和平与安全的25年。这就是美国:通向哪里,脚,和人在里面。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی