از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

در آستانه بازگشایی دانشگاه

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

دانشگاه یا اتاق جنگ؟

تولد دانشگاه در ایران، برای نابودی نظامیه ها بود. همانطور که تولد دبستان در ایران، برای ازبین بردن مکتب خانه ها بود. لذا از ابتدا دانشگاه یک اتاق جنگ، علیه اسلام وشیعه بود. گرچه، مغولها و امثال آن ها آمدند و: کتاب ها را سوزاندند و : کتابخانه ها را آتش زدند، تا مراکز علمی ایران را نابود کنند، و مانع پیشرفت ایرانیان شوند.اما غربی ها به نوع دیگری، اسلام و قران را آتش زدند. مغول ها آمدند کشتند و سوزاندند و رفتند! ولی غربی ها آمدند کشتند و سوزاندند و ماندند!

هنوز پس از گذشت سی و چند سال از انقلاب اسلامی، که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ برانگلیس، بالاترین فریاد آنان بوده می بینیم: تعداد آموزشگاه های زبان انگلیسی، به مراتب بیش از اموزشگاه زبان فارسی است! یا بهتر بگوییم کسی به فکر: آموزشگاه زبان فارسی  نیست! زیرا بلد نبودن زبان فارسی، یا غلط نوشتن و غلط خواندن آن، مهم نیست! بلکه مهم این است که کسی زبان انگلیسی نداند!

در واقع زبان و رسم الخط انگلیسی، مانده است تا فارسی را نابود کند. و این جنگ اعلام شده است. چرا که در ترکیه و آذربایجان و: حتی پاکستان این فاجعه اتفاق افتاده است. زیرا ما شاهد خواندن شعر های شهریار و مولوی، به رسم الخط انگلیسی هستیم! و در کشور اقبال لاهوری، دیگر کسی از عجم سخن نمی گوید، همه به زبان انگلیسی صحبت می کنند و: یاد داشت برمی دارند.

در اوایل انقلاب اسلامی هم، شاهد بودیم که در دانشگاه تهران، اتاق جنگ درست کرده بودند. همه گروهک های ضد انقلاب، در این اتاق ها حضور محترمانه داشتند! ولی جمهوری اسلامی در آن جایی نداشت. شهید رجایی و دکتر بهشتی و دیگران، توسط همین دانشحویان دانشگاه تهران شهید شدند. فخاری ،کشمیری  کلاهی همه، از دانشجویان دانشگاه تهران بودند. از ان بدتر تمام یاوران و خط دهندگان عزالدین حسینی، فرمانده ضدانقلاب کردستان هم،همین دانشجویان بودند.

 دستور امام خمینی ره  برای انقلاب فرهنگی، به همین دلیل بود و تمامی دانشگاه ها، تعطیل شدند تا از نو برنامه ریزی شوند. اما کسانی که از در بیرون رانده شده بودند، از پنجره وارد شدند! این بار به نام اسلام و انقلاب اسلامی، مثلا دانشگاه تربیت مدرس درست شد! دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور ایجاد شد تا: جلوی این نفوذی ها گرفته شود! ولی همه اینها شدند سنگر ضد انقلاب!

یادم نمی رود در دوران دانشجویی فوق لیسانس، از دانشگاه تربیت مدرس به جبهه اعزام شدیم. اما چه اعزامی؟! بچه ها فقط منتظر ساعت یازده بودند که: رجوی از رادیو عراق سخنرانی کند! تا دسته جمعی به آن گوش کنند!و بعد آن را تحلیل کنند. اگر یک بسیجی می خواست در بلند گواذان بگوید، جلوی اورا می گرفتند و اگر ساعت دو، می خواست اخبار جمهوری اسلامی را بگوید، بلند گو را سنگ باران می کردند.

همین ها، فرماندهان بسیجی را ترور کردند. اکثر شهدای بسیجی در جبهه، از پشت تیر خوردند. فرماندهان دیگر با گراهای دقیق، از سوی همین ها جلوی پایشان خمپاره ترکید. همین ها بعدا وزیر و کیل شدند.و فتنه سال 1388را به وجود آوردند.

    با اینکه روز نهم دی، طومار آن ها پیچیده شد، ولی این بار هم از طریق فرجی دانا، وزیر علوم مستعفی در شریان دانشگاه تزریق شدند. آن ها این بار نه به عنوان کمونیست، برای ضدیت با اسلام، بلکه به عنوان مبارزه با افراطی گری، یعنی از بین بردن پایه های ولایت فقیه، وارد کار شده اند.و ستاد آنان دانشکده فنی دانشگاه تهران است.

اما اینها بدانند با تمام : کشت و کشتار هایی که به راه انداخته اند، از  داعش قوی تر نیستند. و ما با تاکید بر نیروی لایزال الهی، بقیع را باز سازی خواهیم کرد و: این ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

 大学或战情室? 

在开幕前夕 

快乐的大学在伊朗是要摧毁Nizamiyah。作为学校生于伊朗摧毁的学校。在对伊斯兰教什叶派和战争的第一个房间。然而,蒙古人等来了,烧书和图书馆烧摧毁伊朗的中心,伊朗人障碍。但其他西方类型,可兰经的火。蒙古人来了又走,杀,烧!西方人死亡,烧毁,但住! 

不过,经过三十多年的伊斯兰革命的口号“打倒美国,打倒英国,他们尖叫着,我们看到最多的课程,英语,波斯语语言课程以及更多!或者不如说,有人认为:没有波斯语语言课程!因为不会说波斯语,还是假的写或读错了,没关系!重要的是,人谁不知道英语! 

事实上,英语的语言和正字法,已经摧毁了波斯。这场战争被宣布。为什么在土耳其和阿塞拜疆:即使巴基斯坦的灾难发生了。因为我们看到了王子,鲁米的诗歌朗诵会在我们的英文拼写!和伊克巴尔在拉合尔,另外一个不说话的波斯人,他们都讲英语,学会删除。 

在伊斯兰革命,它见证了德黑兰大学的开始,取得了作战室。所有的反革命集团,有一个体面的出现在房间里!但是,它在伊斯兰共和国的地方。贝赫什提沙希德拉贾伊,和其他人,是由德黑兰大学学生殉国。 Fakhari,克什米尔KOLAHI所有,德黑兰大学的学生。更糟糕的是,所有的支持者和选民EZZ侯赛尼,反革命的库尔德司令,同样的学生。霍梅尼下令文化大革命这个原因,所有的大学都关闭,直到重新编程。但是,这些谁被赶出窗口来临了!这次在伊斯兰教和伊斯兰革命的名义,大学是对的!伊斯兰阿萨德大学,Payam努尔大学创建:为防止这些入侵取!但被他们一切反革命的大本营! 

在从大学毕业的学生被派往前线,我不会忘记。什么派?孩子们只是在等待十一点钟了拉贾维伊拉克广播地址!要听他们的集体,然后进行分析。如果你想动员致电扬声器的说,如果你在他面前的两个,他想告诉伊斯兰共和国,说话的是下雨的石头的消息。 

同样,巴斯基司令遇刺身亡。战争动员的大部分受害者,被从后面开枪。外向的其他指挥员提供准确,这些都是一阵迫击炮的脚。基尔后来并取得了部长,于1388年创建的阴谋。由一月的第九天,他们的请愿书是复杂的,但这次由Faraji,达纳,部长辞职科学在大学动脉注射。这一次,它不是一个共产党,反伊斯兰,但反对极端主义,即消除文书职系的斗争中,都做了。和德黑兰大学工程学院的工作人员。 

但他们都知道文化和已经推出的杀戮,比短跑更强。我们的重点是上帝的永恒动力,我们将重建霸气:他们不会有错。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی