از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

شرط باز سازی بقیع،

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ق.ظ | ۰ نظر

شرط باز سازی بقیع،

برای همکاری با ائتلاف ضد داعش.

اینطور که کشورهای ائتلاف ضد داعش، شیپور جنگ می نوازند بالاخره سعی آنان، در مورد ایران ممکن است حماقت هایی را به بار اورد. از جمله اینکه آن ها حملات سازمان یافته جدیدی را، از موضع سازمان ملل و آمانو، برعلیه ایران آغاز کرده اند تا دوباره، همان شعار های پوسیده حقوق بشر و: بمب هسته ای را نبش قبر کنند.

آن ها برای حفظ عربستان از حمله احتمالی داعش، به این ائتلاف دست زده اند.  البته کل عربستان برای آن ها مهم نیست. چرا که همین اکنون داعش در: مرزهای عراق با عربستان حضور دارد. و خود را آماده حمله می کند و: ارتش عربستان هنوز دستوری برای مبارزه با: آنان دریافت نکرده است.

آن ها حتی مخالف نابود کردن: مزار شریف پیامبر هم نیستند، و بلکه از آن حمایت می کنند! ولی دراین بازی مهم حفظ سلطنت: پیر مرد های دربار سعودی است. زیرا آن ها می ترسند آل سعود نابود شود. البته مردم دنیا و مخصوصا ایران، در مورد آل سعود دارای سه گرایش هستند. اول اینکه هرچه آل سعود و حکام وهابی بگویند، می پذیرند و آن را عین دستور و فرمان خدا می دانند . لذا اگر آن ها دستور به تخریب قبور ائمه دادند، هیچ اشکالی ندارد و باید تخریب شود . اگر حتی گفتند زیارت فبر پیامبر، شرک است باید قبول کنند.

دسته دوم کسانی هستند که آن ها را دوست دارند، ولی برخی کار هایشان را اشتباه میدانند و: معتقدند با بحث و مذاکره، موضوعات حل می شود. مثلا اگر دلیل محکمی بیاوریم که: زیارت اهل قبور شرک نیست، آن ها اجازه می دهند دوباره  بقیع را بسازیم!

درست همین برخوردی که: با سازمان ملل و ادعاهای دروغین : نقض حقوق بشر در ایران می شود! ایتها از مقاومت لبنان یا غزه، هیچگاه درس نمی گیرند و: همیشه مانند محمود عباس  دنبال سازش یا اسرائیل هستند. متاسفانه عباس یک اسم کاملا شیعی، و برخاسته از شجاعت قهرمان کربلا است. ولی اینطور خراب می شود . مادر حضرت عباس هم، همینطور مورد بی مهری قرار گرفت. او که لقب ام البنین داشت، حالا به هر زن بی سواد می گویند: امل! یا به هر مرد بیسواد می گویند عبدل!عبدالله  نام پدر پیامبر است، ولی هرکس می خواهد بگوید: من احمق نیستم می گوید: مگر من عبدالله هستم؟

گروه سوم کسانی هستند که همه چیز را می دانند! و سعودی ها را یک خائن بالفطره می شناسند. و خواستار نابودی او هستند. تکلیف گروه اول وسوم معلوم است، دوست و دشمن هستند، اما بالاترین ضربه از سوی گروه دوم زده می شود. آن ها از هر راهی کمک می کنند تا: آل سعود محبوب بماند .

اما امروز دیگر آخر خط است و همه، همه چیز را دیده اند. و میدانند که گروه القاعده را، عربستان و آل سعود ساخت. ولی بعد پشیمان شد. الان هم از ساختن داعش پشیمان شده! و می خواهد آن را از بین ببرد. اگر کسی به این ملعون ها کمک کند، به کل تاریخ خیانت کرده است.  ایران از ابتدا با آمریکا، برای مبارزه با داعش همکاری نکرد. و آن را یک خدعه میداند . اما اگر روزی دوستداران سعودی، خواستند برای نجات ایشان قدمی بردارند، باید بدانند که شرط اصلی همان است که: با باز سازی بقیع موافقت کنند.

آل سعود بهتر از هرکس دیگر می داند، صد تا لشکر آمریکا یا اروپا، حریف داعش نمی شوند! و داعش روز موعود، کار آل سعود را یکسره خواهد کرد! لذا دست از التماس به ایران بر نخواهد داشت. و ما ارزومندیم که  مسئولین،  به همین سیاست دوری از ائتلاف، ادامه دهند

条件Jannat人,霸气的重建, 

短跑与联盟合作。 

这是反联军的国家破折号,他们试图对伊朗可能会带来一些愚蠢之后扮演的小号。这种新的组织的袭击,联合国的地位,而天野,针对伊朗已开始回升,人权同样的老口号:核弹被挖掘出来。 

它可以保护王国攻击短跑,纷纷使出了联盟。然而,它是整个王国重要。为什么时间是短跑在伊拉克的边界与目前沙特官员。并准备攻击,他的军队对抗阿拉伯还是规范:他们收到。 

他们甚至不同意销毁:先知的马扎都没有,并且也支持!但这场比赛是很重要的,保持君主制,老人法院阿拉伯。因为他们担心会破坏·沙特。世界,特别是在伊朗的人,沙特的房子有三个趋势。首先,沙特的众议院和瓦哈比统治者说,承认这一点,但要知道,上帝命令。所以,如果他们被命令毁掉伊玛目陵墓,没有什么错误的,应当予以销毁。如果他甚至说,锤子朝圣,崇拜偶像,应该被接受。 

第二类是那些谁爱他们,但他们的一些工作,知道错了:那问题的辩论和讨论来解决。例如,如果你把一个非常强大的情况下,市民参观坟墓是不是偶像崇拜,他们允许重新霸气打造! 

这是正确的态度:联合国虚假声称:伊朗侵犯人权行为!在黎巴嫩和加沙的抵抗最终用户的网站,没有学过,总是在寻找妥协,如阿巴斯和以色列。不幸的是阿巴斯,什叶派的全名,而英雄的勇气上升,从卡尔巴拉。但是它可以被分解。哈兹拉特阿巴斯的母亲,是如此的不受欢迎。他的绰号是Omolbanin,无论识字的女人说彻底! !或任何识字的人叫阿卜杜勒·阿卜杜拉,先知的父亲的名字,但每个人都想说:我不傻说:除非我阿卜杜拉? 

第三类是那些谁知道的一切!和阿拉伯识别潜在的叛徒。并试图摧毁他。的第一和第三匝,朋友和敌人,但影响最大的启用,通过该组被拒绝。他们以任何方式向Al沙特有助于保持流行。 

但今天是一切的结束,看到了一切。你知道,基地组织,沙特阿拉伯和构建。但后来后悔。眼下,他正在忏悔冲刺!并希望它摧毁。如果这些该死的帮助之一,整个历史是背叛。伊朗开始与美国对抗短跑没有合作。他知道这是一个阴谋。但如果有一天,阿拉伯恋人要采取的步骤来拯救他们,你知道,主要的要求是,他们与Jannat人,霸气的重建同意。 

沙特的业主都知道,比别人更好美国或欧洲,而不是相反短跑的军队,!短跑和最后一天,沙特的整个房子将工作!所以走出去乞讨伊朗。我们希望当局,这样就避免了联盟政治继续。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی