ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

تخریب بقیع، آغاز تروریسم در جهان است.

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

خیانت های سازمان ملل، در این زمینه باید محکوم شود.

اکنون که هیات ایرانی عازم نیویورک هست، تا در مجمع عمومی سازمان ملل شرکت کند، باید از حقوق ایران بزرگ دفاع کند و: خیانت های سازمان ملل به این ملت را، یاد آوری و محکوم نماید. خیانت های سازمان ملل به ایران، به بیش از هزار مورد می رسد که: در سه دسته قابل بررسی است:

تغییر جغرافیای جهانی بر علیه منافع ایران بزرگ: موقعی که سازمان ملل تاسیس شد، ابتدا از دانش ایران استفاده کردند، از جمله شعر سعدی را بر تارک سازمان ملل نوشتند، تا بگویند تابع تمدن ایرانی هستند. و همه دستاورد های آن را قبول دارند. ولی بعدا با تحریک قومیت ها و ملت ها، آن ها را به جدایی از ایران تشویق کردند. تا جاییکه از حوزه بزرگ تمدنی ایران، حدود 60کشور متولد شد.

 در تمام  داوری های مرزی، حق را به همسایه دادند تا آن ها، بیشترین ضربه را به ایران بزنند و:ایران  را کوچک و کوچکتر کنند.

آخرین این خیانت، جدایی بحرین از ایران است.  زیرا بحرین استان چهاردهم ایران بود. و در کتب درسی آن زمان موجود و مکتوب است. ولی سازمان ملل به عنوان رای گیری، با تقلب  و دروغ، ملت فارس زیان و شیعه بحرین را، از ایران جدا کرده و تحویل: یک خاندان کثیف و وهابی داد.

البته بعد از انقلاب اسلامی هم، دست از تجزیه ایران نکشید! و هرگروه را که پیدامی کردند، وعده میدادند اگر قیام کنند! نام کشوری را برای آن ها ثبت خواهد کرد! مانند کردستان یا عربستان و.. حتی در تمام جنگها برعلیه ایران، شرکت داشته و دشمنان را، تجهیز می کرده است.

 در آن هنگام که دیگر قادر نبود از راه قومیت ها، فشار وارد کند به سراغ: صدور بیانیه های حقوق بشری و غیره می رفت! تا دولت را در دفاع از یکپارچگی ایران، دچار تردید کند .بنابر این بحث هایی از قبیل سلاح کشتار جمعی یا: تولید بمب اتم توسط ایران، و یا نقض حقوق بشر، راه سیاسی یا راه دوم تجزیه ایران بوده است. که همیشه سازمان ملل، آن را دنبال می کرده است.

همه دنیا شاهد هستند: در مورد  نقض حقوق بشر در عربستان، یا کشورهایی که حتی یکبار: انتخابات در آن صورت نگرفته، سازمان ملل هیچ اقدامی نکرده است. در موضع گیری های مقابل: کشتار مردم غزه ، سوریه و لبنان این کینه ورزی آن ها، کاملا آشکار بود ولی عده ای نمی خواستند: این علایم را درک کنند.

راه سوم عملیات سازمان ملل، شناسایی مراکز اسلامی و شیعی ، دانشمندان و اندیشمندان آن، و ارائه لیست آن ها برای: تخریب و ترور بوده است. همه کسانی که در ایران ترور شدند، ، طرج ترور آن ها  در سازمان ملل  تدوین شده بود. زیرا ایران از نظر امنیتی،فقط  به سازمان ملل خوشبین بود، و خواسته های اطلاعاتی آنان را ارائه می داد. و می بینیم بلافاصله بعد از اعلام ایران، این اشخاص ترور می شدند یا: آن اماکن تخریب می شد.

تخریب اماکن و انفجارات در سراسر دنیا، فقط به قصد منابع و اثار شیعی ایرانی بود. والا هیچ مکان دیگری تخریب نشده است. اگر هم اشتباهی تخریب شده، بلافاصله بازسازی شده یا: عذر خواهی صورت گرفته .ولی تخریب های صورت گرفته در اماکن شیعی، کاملا علمی و حساب شده بود. معمولا از طریق نقطه مرگ ساختمان بوده است. همان طور که ترور های انجام شده نیز، اینطور بوده است. دانشمندان هسته ای ایران را هیچکس نمی شناخت! و لیست آن ها فقط به سازمان ملل داده شده بود.

آغاز همه این تخریب ها و ترور ها هم، از تخریب بقیع شروع شد. زیرا ایران تمامی مکان ها را، بازسازی می کند ولی، این نقطه را قادر نیست! حتی کوچکترین حرکتی نمی تواند بکند. در حالیکه مقبره چهار امام معصوم، در آن است. و اگر روزی این جا باز سازی شود، مسلما همان روز پایان: یک قرن تخریب و ترور است. 

霸气拆除恐怖主义开始在世界上。 

联合国在这一领域的背叛应该受到谴责。 

现在,伊朗代表团前往纽约参加联合国大会应维护大型系统的权利:联合国背叛了国家,并判处记住。联合国伊朗的背叛似乎多了,可以在三类进行研究万余例: 

世界地理变化对大利益:当联合国成立后,我们使用的知识,包括诗人萨迪写在联合国的顶点,说伊朗的文明。和所有同意其成就。但随后刺激民族和国家,他们被鼓励从伊朗分离。对区域大的伊朗文明,出生约60个国家。 

 在所有的仲裁边境进入邻接权,以最高刑罚打伊朗:伊朗采取小。 

最后的背叛,巴林从伊朗分离。巴林是伊朗的第十四个省。教科书都写在有限的时间。但是,联合国的投票,通过欺诈或欺骗,损失和伊朗的孤立和交付巴林的什叶派海湾国家:房子很脏,瓦哈比。 

但是伊斯兰革命后,伊朗分解千万不要错过!并且已经找到了我团,他们承诺,如果他们反抗!他们将记录他们的国家的名字!像库尔德..即使是在对伊朗和沙特所有的战争,该公司拥有的敌人,已经具备。 

 当种族不再能够设定压力来:对人权的声明,所以它是!为了捍卫国家的完整,因此不愿讨论诸如大规模毁灭性武器或生产核武器的伊朗或侵犯人权,政治路或双路伊朗分析武器。国始终,它一直跟着。 

被视为全国各地侵犯人权的沙特阿拉伯,或者世界各国甚至一度:选举已经发生,联合国没有采取行动。在相反的方向:杀了人在加沙,叙利亚和黎巴嫩,这仇,这是显而易见的,但有些人不希望这是感知症状。 

第三组的联合国行动,识别和什叶派伊斯兰中心的科学家和思想家,并提出他们的名单的破坏和恐怖了。所有那些谁被谋杀伊朗,联合国正准备暗杀他们。因为安全,正如联合国是乐观的,并要求他们提供这些信息。我们立即看到这些人的消息公布后遭到杀害,或者被毁坏的房屋。 

破坏和世界各地的爆炸,并仅适用于什叶派伊朗的目的。否则,没有其他位置不被破坏。如果是错误的,损坏,或立即恢复:但是伤害已经造成的地方表示歉意,什叶派穆斯林,被认为是科学的。通常由建筑物的死亡。暗杀进行为好,它是。伊朗的核科学家,没有人知道!它只是提供给联合国。 

所有的破坏和恐怖的开始,也开始Jannat人,霸气的拆迁。因为所有的地方重建,不过这点做不到!即使是轻微的动作都能做到。虽然四伊玛目之墓,它是地方,如果有一天,当然,以后的日子:破坏和恐怖的世纪。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی