از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

شهر موشها یا شهر آدم ها؟

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳ ق.ظ | ۰ نظر


انسان ها، آدم های عجیبی هستند! همدیگر را می کشند، ولی دلشان برای موش ها تنگ می شود. و می خواهند بدون خون ریزی، شهرشان را تسلیم موش ها بکنند.

شهرداری تهران 2میلیارد ریال خرج: مبارزه با موش می کند و: شهردار بوشهر به ازای هر موش تحویلی 15000ریال می پردازد، ولی خانم برومند با صد میلیارد ریال،چهره های دوست داشتنی و عروسک های زیبای آن ها، می خواهد شهر را تحویل آن ها بدهد. وبعد شهر دار تهران را شهردار موش ها می کند! و کلید طلایی شهر را به دکتر قالیباف می دهد.

البته اینکه از صاحبان اصلی شهر موش های اجازه نگرفته، و به قول کار گردان قبلی آن حتی یک پیامک هم نزده، نباید به سادگی گذشت. اما این وظیفه شاکی  و متشاکی و: مواد استنادی و قوانین موضوعه است. ولیکن موضوع مهمتر این که، موش  موجودی دو زیست است. هم می تواند در زیر زمین و: د رتاریکی زندگی کند. و هم میتواند در هوای ازاد زندگی نماید. هم برای مظلوم نمایی! بسیار موجود مناسبی است.

موش کثیف را شستن و: یک موش دوست داشتنی درست کردن، کاری است که فقط از یک انسان بر می آید! و این موضوع تراژدی عصر ما است. که البته گناه هیچکس نیست، بلکه گناه زمانه است که دروغ کثیف را، یک پولیتیک زیبا و هنرمندانه میداند. حقوق بشر را یک: تبعیض آشکار بین مردم اسرائیل و فلسطین می بیند.

   عصر ما پر شده از: قشنگ جلوه دادن تمام کثافت ها، و کثیف جلوه دادن تمام  زیبایی ها. پشم آلو بودن برای انسان زشت است! و باید با تیغ به جان او افتاد. ولی برای سگ زیبا است!باید آن را شست و عطر زد و بعد هم، بوسید و در بغل گرفت و: بجای بچه از آن بهره برداری کرد.

گربه که بی چشم و رو است، و هرچه بدهی بخورد باز هم چنگ می اندازد، دیگر نباید او را دور کرد! بلکه باید گرفت حمام برد و: لیف و صابون زد و بعد بالای طاقچه گذاشت، و بهترین قسمت گوشت را که آدم ها، دستشان نمی رسد به او داد. حتی برای او لباس های گرانقیمت خرید و: در مسابقات شرکت داد.

  بیماری آنقدر اپیدمی دارد که : هر کشوری یکی از این ها را نماد گرفته است. و این یعنی اینکه از: انسان بودن خود پشیمان است! و دوست دارد حیوان باشد، و بجای تکامل، به عقب برگردد. مردم انگلستان با انتخاب شیر درنده و: وحشی به عنوان نماد، پادشاه خود را شیر یا سلطان جنگل نامیدند! جنگل که به واسطه قانون جنگل آن، همیشه مورد بغض بشر بود. بشر از جنگل می ترسید، و از آن فرار می کرد و: در میان دشت و کوه برای خود خانه می ساخت. ولی حالا برعکس شده بود، باید به جنگل برمی گشت  و از: بدگویی های خود توبه می کرد!

خر یا الاغ که تا دیروز یک فحش بود، حالا نماد یک حزب در آمریکا می شود. و باعث افتخار که چنین حیوانی را، طلا  باران کنند و در میان مردم با احترام ببرند . احترامی که برای انسان ها هم قایل نیستند. کرکس و لاشخور! هم نماد حزب رقیب می شود تا درنده خویی و آپار تاید هرگز فراموش نشود. خوک کثیف که از مدفوع خود تغذیه می کند، حیوان زیبا و دوست داشتنی شود که حتی باید آن را خورد! و از مدفوع و فضولات او مایه پنیر ساخت.

و یا گاو که الهه جمعی شود، و در خیابان ها به جولان بپردازد. و هرکه را خواست زیر پا له کند، و هرجا را خواست مدفوع بریزد و: کسی جرات نکند چیزی بگوید. چراکه این گاو مقدس است. و این حیوانیت عصر ما است

在动物或人体​​中的? 

人,人是奇怪!杀死对方,但它们可以被缩小到小鼠。他们想不出血,全市投降动物做。 

德黑兰市的两家十亿花了战斗小鼠,每鼠市长布什尔交付15000里亚尔的交易,但女性在伊朗与亿美元,面对喜爱和娃娃是美丽的,它希望这个城市能够提供的我会的。市小鼠德黑兰当时的市长!与城市的医生地毯的金钥匙。 

动物原业主所不允许的,因为以前的装卸它甚至不是一个文本消息应该很容易通过。但它是原告的责任和Mtshaky材料引用和法律。但更重要的问题是,老鼠是活的库存。还可地下:生活在黑暗之中。它可以住在露天。被压迫的力量!有非常好的。 

清洗肮脏的老鼠:鼠标,做爱,而这只是出来一个人!这是我们这个时代的悲剧。当然,任何人的错,而是错在于,肮脏的时代,一个美丽和艺术Pvlytyk知道。人权和暴露了以色列和巴勒斯坦面之间的歧视。 

   我们今晚充满了俗气显示所有的污垢,脏展示所有的美丽。梅花羊毛是人类是丑陋的!他倒在了刀片的使用寿命。但狗是美丽的!要洗和香水,然后跑了,拥抱和亲吻而是剥削儿童。 

这是猫的眼睛,债务仍然抓着罚全中,他不再是了!这是洗澡:纤维和皂了,然后去了窗台,和肉的人的最好的部分,他们无法联系到他。即使他和买昂贵的衣服在比赛的参与者。 

  疾病流行,使得每个国家都有的标志之一。这意味着,人是要悔改!和喜欢的动物,而不是进化,回去吧。在英国,牛奶掠夺者的选择人物:野生的象征,狮子国王或丛林之王叫她!森林的丛林法则,它总是对人声。人类恐惧的森林,然后跑开了,而在平原和山区建立自己的家园。但它是相反的,它应该回到森林中,和他的滥用会后悔! 

驴驴或者,谁昨天是一个诅咒,美国现在的标志是一个一方。并且,这样的动物,黄金雨,人民尊重他们的骄傲。不考虑尊重人了。秃鹫和秃鹰!该图标将争夺党的凶猛和设备汰渍永远不会被遗忘。脏饲喂动物的粪便应该偶吧是可爱!凝乳酶使他的粪便和粪便。 

奶牛女神和集体,并在街头炫耀他们。和他谁践踏的意志,并在粪便掉落,问:谁也不敢多说什么。因为牛是神圣的。而我们这个时代的兽性。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی