از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

نقشه داعش برای حمله به مکه

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۷ ق.ظ | ۰ نظر

اجرای وحیدحیدری در وصف داعش : جماعتیست که افعی به سر بپیچیدند- عبای زهدریا روی دوش پوشیدند- حسین جنس طلا با فساد میجنگد - یزید جنس ضعیف است باز میزنگد : بیا به حرمت جان رضا قسم بخوریم –زاختلاس گران و زمین خوران ببریم -رضا حکایت سم همان جماعت بود- که راه دزدیشان دزدى ولایت بود- که جای حضرت مولا علی امام شدند - شکمبه های پر از انگل وحرام شدند  - جماعتی که رضا کشته اند اینهایند - که دزد هاى سرگردنه همین جایند- قضات مفسدفی الارض بر علیه خدا- زدند تیغ به فرق علی همین اینها -   قیام را زتمام عموم دزدیدند - به ریش حضرت مهدى به نیش خندیدند- حسین مثل طلابافسادمیجنگد- یزید جنس ضعیف است باز میزنگد

 

داعش نقشه حمله به مکه، در روز عید قربان دارد. براساس گزارش خبرنگار ماهین نیوز، آنان به کمک بندر بن سلطان، سلاح های خود را در نزدیک مکه، مخفی کرده اند و در روز عید قربان، به یاران خود تحویل می دهند، تا در درون مکه به زائران، حمله کنند و خانه خدا را از بین ببرند.

موضوع از انجا شروع شد که: بن سلطان را عزل کردند. ولی او آنقدر قوی بود که: بسیاری از افراد و سلاح ها را برای خود نگه داشت.

براساس گزارش منتشر نشده، بندر بن سلطان چند بار مخفیانه، به موصل رفته و با سران قبایل صحبت کرده. و در ظاهر آن ها را به حج دعوت نموده، اما در عمل قرار است: نیروهای زبده به عنوان زائر به مکه اعزام شوند، و در ساعت س در اوج شلوغی مکه، تظاهرات مسلحانه به راه بیاندازند.

البته تعداد زیادی هم ، در مرز عرعر مستقر هستند که: دارای سلاح های سنگین تری هستند. ماموریت آنان این است که : بعد از تظاهرات مسلحانه وارد میشوند و : تا خانه خدا را خمپاره و موشک باران کنند. و در مسجد النبی هم نبش قبر کنند، و جسد پیامبر را به بقیع منتقل کنند، تا بتوانند همه را تخریب نمایند.

برخی از این نقشه ،از قول ابوبکر البغدادی منتشر شده است، ولی برخی دیگر منتشر نشده .

به گزارش ماهین نیوز ، در آخرین ملاقات بندر بن سلطان با ابوبکر بغدادی، به وی توصیه کرد خود را خلیفه مسلمین بخواند! و به وی قول داد برای انتقام از آل سعود، تا آخرین گام با آن ها همراه خواهد بود.

به نوشته تحلیل گر ماهین نیوز، این اولین اقدام بر علیه خاندان سعودی نیست، بلکه اغلب شاهزاده ها مایل هستند: برعلیه سعودی مبارزه کنند . اما موضوع مهم این است که این شاهزاده ها، نیت خود را در ابتدا علنی نمی کنند. لذا با کمک سعودی ها تجهیز می شوند، ولی وقتی قدرت پیدا می کنند، نیت واقعی خود را بیان می کنند! و از آن به بعد سعودی ها، به آمریکایی ها دستور می دهند که: این مهره های سوخته را نابود کنند.

چه در قضیه بن لادن و صدام، و چه القاعده و جبهه النصره و: دیگر دست نشاندگان عربستان، این سرنوشت را دیده ایم.اما این بار بندر بن سلطان تجربه دیگری دارد. ولی او هم  با اینکه مشاور شد، ولی شاه سعودی به او شک کرد.

به گزارش ماهین نیوز از آمریکا ، تماس های مکرر شاه سعودی با اوباما، و دستورات صریح او برای ازبین بردن داعش، چندان مورد قبول آمریکا نبود. زیرا آن ها بندر بن سلطان را می شناختند. اما با وساطت رئیس جمهور جدید مصر، این موضوع مورد قبول واقع شد. مصر وعده داد که این بار آمریکا، تنها نخواهد ماند و: شش کشور شورای همکاری و نیز ترکیه و انگلیس و فرانسه ، اسرائیل و مصر در کنار آن ها خواهند بود. به همین دلیل اتحاد علیه داعش شکل گرفت.

دلیل اینکه ایران به این اتحادیه دعوت نشد، در ابتدا به امتناع ایران نسبت داده می شد، ولی بعدا متوجه شدند که ایران این بازی را بلد نیست! یا نمی خواهد در میدان آن ها بازی کند.

地图×伊斯兰政府的攻击麦加。 


瓦希德Heydari描述了一个伊斯兰国家的实现:在ASP的虔诚和虚伪Pyjyd ND-众的外衣穿在反腐败像黄金ND-H D战争的肩膀上 - D耶齐德性较弱开盘:进来荣誉由约翰·R·吃 - 从游说者和地面喷洒众,故事礼Khvran把他们的盗窃盗窃省份,是哈兹拉特伊玛目阿里教长的路 - 捷运充满了寄生虫被禁止 - 这些都是社区杀河 - 强盗谁从腐败的法官抢断在地上×认识论因此对上帝,它们是相同的叶片在不同的阿里 - 所有人民的起义被偷走 - 哈兹拉特·迈赫迪·侯赛因ND-的胡子笑如金咬腐败和战争-D耶齐德取得了微弱的开市钟 


冲刺计划攻击×麦加,在宰牲节的日子。据新闻报道×马欣,他们帮助班达尔·本·苏丹,他的武器近×麦加,他们在宰牲节的日子藏,他的同伴都交付给×麦加朝圣者,攻击神的殿。消除。 


由于本·苏丹年初被废黜。但他是如此强烈,许多这些武器都保存自己。 


未发表的报告,班达尔·本·苏丹暗中数次,×摩苏尔和交谈,部落首领。显然它已邀请朝圣,但在实践中是:部署为朝圣的精锐部队,以×麦加,并在×麦加的高峰期,武装抗议吧。 


不过,也有不少位于​​天堂是重型武器的边界。他们的任务是:进入后,武装抗议:迫击炮和火箭他们×神的殿。和先知清真寺挖掘出来,他的尸体被转移到霸气“,摧毁他们所有。 


其中一些地图,艾卜·伯克尔AL-Baghdadis的话发表,但也有一些未公布。 


马欣新闻与阿布·贝克尔巴格达迪班达尔·本·苏丹的最后一次会议报道,穆斯林的哈里发,他劝她看!他发誓要报仇的人,沙特,最后一步将与他们相关联。 


据分析师马欣新闻,对沙特王朝的第一个动作,但大多数王子想:对阿拉伯斗争。但重要的是,这些王子,他的意图是最初没有公开。它配备了沙特的帮助,但是当他们得到力量,他们表达了他们的真实意图!然后,沙特,美国下令:它烧毁了脊椎。 


什么拉登和萨达姆和基地组织前,Alnsrh的故事:另一个沙特木偶,我们已经看到了这种命运。但是,这一次它是一个不同的体验班达尔·本·苏丹。但是,即使他是顾问,但他怀疑沙特国王。 


在马欣新闻来自美国,沙特国王多次被奥巴马和他的明确命令调用删除短跑,所以这是不能接受的美国。因为他们知道,班达尔·本·苏丹。但通过新的埃及总统,这是公认的。埃及承诺,这一次,美国不仅将六国合作理事会和土耳其,英国,法国,以色列和埃及,其中会。因此,他们形成对伊斯兰国家的联盟。 


该协会因为没有被邀请,起初是由于伊朗拒绝,但后来发现它不知道这个游戏的!或不会在现场播放。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی