از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

لزوم صدور سینمای ایران.

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶ ق.ظ | ۰ نظر


عده ای ناتوان، سکان صدور فیلم های ایرانی را، به دست گرفتند و با ارسال قیلم های ضعیف و: مسئله دار حتی صدای وزیر ارشاد را هم در آوردند! از آنجایی که جناب وزیر محترم،  ایده ها نو و خوبی برای سینما دارند، لذا ما نیز پیشنهاد خود را در این راستا ارائه می دهیم.

باید دانست که سینما در ایران، برخلاف دگر اندیشان و گذشته نگران، بسیار فعال و پویا است. تا جایکه امروزه ما شاهد اشباع تولید سینمایی هستیم. در هر کوی و برزن، یک سالن سینما ساخته شده و: هر مدرسه و دانشگاه و بیمارستان و..در سالن خود فیلم سینمایی نشان می دهند. خانه ها پر است از سی دی فیلم های سینمایی؛ و عکس هنرمندان معروف.

مردم ایران نام رئیس جمهور یا وزیر ارشاد را، شاید بلد نباشند! ولی حتما ستاره های سینما را می شناسند. اخیرا نیز سریال های خانگی چندان فراوان شد که: کارگردان های نامی چون: میر باقری و کمال تبریزی را هم، به ورطه خود کشید. اکنون هیچ سوپری، در هیچ کوچه پس کوچه ای نیست که: فیلم ها و سریال هایش به روز نباشد!

حتی راننده اتوبوس ها، برای سرگرم کردن مسافران خود، از این سی دی ها استفاده می کنند.

سینمای ایران نجیب و اخلاقی است، هرچند آن ها که دگر اندیش هستند، کاری جز مسخره کردن ندارند، ولی سینما، مخاطب خود را پیدا کرده و میرود که کاملا مردمی شود .

ما می بینیم که حتی خانه سینما هم، از برج عاج نشینی خسته شده و: در جشن امسال سینما، آن را به میان مردم برده و: در شش شهر بزرگ نیز برنامه خواهد داشت.

خبرنگار ما در این جلسه، خواستار باز شدن جبهه خارج از کشور، برای خانه سینما شد.زیرا بسیاری از اعضا خانه سینما و: بازیکران و هنرمندان در خارج زندگی می کنند. و نمی توان همه آن ها لزوما غیر اخلاقی یا ضد اخلاق خواند. شاید برخی از آن ها در فضاسازی معاندین، ناچار از بروز برخی بداخلاقی ها باشند، تا جایزه ای بگیرند! ولی اگر روند رو به رشد سینمای ایران، جایگاه خود را در جهان پیدا کند، این چند نفر نیز ایزوله خواهند شد.

ما شاهد هستیم که وزیر محترم ارشاد: اقای علی جنتی که خود، از مبارزان خارج از کشور بوده اند، و قبل از انقلاب اسلامی بسیاری، از کشورها را رفته اند، از نفوذ سینمای ایران به خارج از مرزها، دفاع می کند. ایشان می گوید: چه اشکال دارد که فیلم های ایرانی ، در تمام سینماهای جهان به نمایش در اید؟

و این دور از ذهن نیست. زیرا سینمای ایران جای خود را در دنیا پیدا کرده، و سوژه های اخلاقی آن، نیاز جامعه جهانی امروز است. ممکن است استیلای ضد احلاقی هالیوود، کار ورود سینمای ایران را با مشکل روبرو کند. ولی این مهم نیست، زیرا آسمان سوراخ های فراوانی دارد(والسماء ذات الحبک) و: راه رسیدن به خدا به عدد خلایق است!

لازم نیست از همان راهی که، آن ها رفتند ماهم برویم، چرا که همیشه با لگد پرانی آن ها مواجه خواهیم شد! سینمای ایران هم مانند ملت ایران، باید حرکت جهشی را تجربه کند. و میانبر های حضور در جهان را پیدا کند. از نظر فیلمنامه و داستان هم هیچ کمبودی نداریم:

در جلسه بسیج محلاتی هم گفته شد: مثلا در زمان جنگ 29نفر پشت جبهه فعالیت می کردند: تا یک نفر بتواند تیر اندازی کند. نقش این 29نفر هنوز سینمایی نشده! و هنر سینما وظیفه دارد به: این نقش ها هم بپردازد که خود، گنجینه ای برای فیلمنامه نویسان ایرانی خواهد بود.

需要导出伊朗电影。 

文化部长在这两个有问题,甚至听到:有人残疾人,伊朗电影舵的问题,是由一个软弱和数字化得到!正如尊敬的部长,新的思路和一部好电影,所以我们可以提供这方面的建议。 

伊朗电影有要注意的是,相反的不同意见和担心,是非常活跃的。今天我们在哪里,我们看到了电影制作的饱和度。该商场拥有一家电影院和每一所学校和大学医院在电影院V..dr表演。满屋的光盘,电影和著名艺术家的照片。 

总统和文化部长的名字,也许他们不知道!但是,你知道的电影明星。近日,该系列是一个伟大的小家的名称,比如哈拉大不里士的热血巴盖里导演,把她带入深渊。无杂货,没有街道是不是他的电影和电视剧最新消息! 

即使是公交车司机,他的乘客,使用光盘的娱乐。 

伊朗高尚的道德,即使是那些谁是持不同政见者,但不可笑,但电影已经找到了它的观众,会很受欢迎。 

我们看到,电影甚至是房子,象牙塔被用尽,庆祝这部电影,它的人民,并在六大城市也有计划。 

我们在会议上记者,呼吁开上前线去国为家电影院和家庭影院Shd.zyra的许多成员:演员和艺术家居住在国外。也看不懂这一切一定是不道德的或不道德的。也许有些敌人在太空中,不可避免地存在一定的发脾气,以获得奖品!但是,如果越来越多的伊朗电影的过程中有其在世界上的地位,这将是一个少数孤例。 

我们看到,文化部长阿里Jannati先生他们的战士已经走出国门,伊斯兰革命许多国家都走了,伊朗的影响力超出了防卫的边界之前。她说:有什么不对的所有电影院的世界,伊朗电影显示的? 

这不是牵强附会。伊朗电影已经找到了自己的一片天地,与道德问题,需要国际社会的今天。反Ahlaqy好莱坞的统治地位可能工作在伊朗电影有问题。但是,这并不重要,因为天上有很多孔(Valsma体育Alhbk)和方式上帝是多少Khlayq! 

这是没有必要以同样的方式,我们会去他们去哪里了,因为我们总是会面临着畏缩!伊朗电影像伊朗,应该排出的运动体验。寻找世界上的快捷方式。还有就是剧本和故事不缺: 

动员各地提到的:例如,在战争期间,29人前背后的工作,所以一个人可以进行拍摄。 29人还没有电影的角色!和电影是这个角色的职责是从事你的财宝将是电影剧本作家。 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی