از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

شورای مقاومت بحرین

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

خون مظلومان بحرین، جهان را بیدار کرد و: اکنون جهان می رود تا بساط پادشاهی، و لیبرالیزم را از میان بردارد. اما در همه این حوادث نباید دچار روزمرگی شد، و فقط به شعار یا اعتراض کفایت کرد. امروز در شرق تا غرب عالم، مردم در خیابان ها هستند و: با رسانه "کف خیابان" حرف های خود را می زنند.

اما متفکران و مسئولان این راهپیمایی ها، نباید فقط به افزایش تعداد این افراد دلخوش باشند، بلکه  لازم است گروه یا سازمانی را، برای تهیه طرح ها و تدوین: خط مشی های جدید تعیین کنند.

این گروه ها می توانند دو حرکت: دولت در دولت یا، دولت در تبعید را با هم دنبال کنند. کشورهایی مثل بحرین که: امکانات آزادی کمتری دارند، دولت خود را در بیرون ، تشکیل داده، برنامه های خود را تدوین نمایند . انها اغلب توانایی آن را دارند که: دولت در دولت تشکیل دهند .

آنها می توانند بدون توجه به: دستور العمل ها ی دولت حاکم، خودشان نخست وزیر یا رئیس جمهور، برای خودشان در نظر بگیرند. و مانند دولت مرکزی عمل نمایند. بدیهی است چون اکثریت مردم، با آن ها همراه هستند، در تمام مراحل اجرای برنامه ها، همکاری خواهند کرد. آن ها می توانند: کتب درسی مخصوص خود را چاپ کنند، و یا حتی برای خود پول جدیدی را، طراحی و به جریان بیاندازند.

در این روش میتوانند سنگر به سنگر،  در امور اجرایی جلو بروند، و دولت مرکزی را بی اثر کنند. منابع مالی خود را مستقل کنند. ارتش سری تشکیل دهند، و کم کم به همه مراکز دولتی نفوذ کنند، و افراد سابق را یا برکنار کنند، یا آن ها را به استعفا وادار کنند. گرچه امید زیادی است که: آن ها همکاری را، بهتر تشخیص دهند.

ما به عنوان نمونه با یکی از: اعضای شورای مقاومت بحرین بنام موسوی، مشورت کرده و: طرح زیر را ارائه می دهیم:

تشکیل شورای مقاومت، یا دولت در سایه، که می تواند اصل آن در داخل و: بدل آن در خارج یا برعکس، انجام شود. این دولت در سایه همانطور که تظاهرات را، سازماندهی و هر روز بر آمار آن می افزاید، گروهی را برای طرح و اجرای رفراندوم، معین می کند. این گروه با مکاتبه با تمام سازمان های بین المللی، می خواهد که دولت بحرین را، به قبول رفراندوم تشویق کند .

    گرچه این گروه، نیازی به همکاری دولت نخواهد داشت! بلکه خود با امکانات لازم و: در همان راهپیمایی ها، رای مردم را اخذ خواهد کرد. در حرکت مشابه بعدی، تعدادی را به عنوان کاندیدا های مجلس موسسان، معرفی خواهد کرد. ولی باز به این تعداد اکتفا نخواهد کرد. بلکه آن را پوشش قرار داده، تعداد دیگری را تعیین می کند تا: قانون اساسی جدید را بنویسند.

برای استحکام آن می تواند: راهپیمایی جدید اعلام و: از مردم برای قانون اساسی جدید رای بگیرد. مثلا مردم می توانند بجای نوشتن در کاغذ ، با دست دادن یا رژه رفتن، از جایی آن را تایید نمایند. بعد از آن نسبت به انتخاب رئیس جمهور و: اعضای کابینه انتقالی اقدام خواهد شد. مردم با راهپیمایی، کسی را انتخاب و از آن حمایت و پشتیبانی خواهند کرد مانند: سید حسن نصرالله، که نتوانسته اند دستگیرش کنند. مردم بحرین هم او را در زیر زمین یا، جایی دیگر پنهان خواهند کرد و: از او تبعیت خواهند نمود.

دولت انتقالی با حرکت حساب شده، پست های دولتی را از پایین ترین سطح، شروع به حمع آوری نموده، و به بالاترین سطح ارتقا می دهد. و درپایان با خلع ید کامل دولت قبلی، قدرت را در دست می گیرد

NCRI巴林 

血液压迫的巴林人民,唤醒了世界,世界将要结束君主制度和自由主义消除。但在所有这些事件应该发展任人唯亲,只是抗议的标语或充足。今天,在东方世界的西方,人们在街道上和与媒体的“街头”讲失败。 

但是,学者和官员在游行,不仅能增加人谁是快乐的数目,但它是一个团体或组织,设计和开发了新的目标的政策。 

双方都能够移动国家元首或政府的行政流亡共同追求的目标。像巴林国家允许之外的状态,形式较少,发展自己的项目。他们往往能够说明的形式。 

他们可以,不管政府的指令,总理自己或总裁为自己考虑。作为中央政府。很显然,大多数人一样都与他们有关,在该程序将工作的所有阶段。他们可以:打印自己的书,甚至金钱为你的新设计和连接处理。 

这种方法可以在其管理的前面沟槽和中央政府将是无效的。自己独立的财政资源。陆军系列的形式,并逐步渗透到所有国家的首都和前成员或删除,否则将被迫辞职。更大的希望是,他们将合作更好地识别。 

由于穆萨维的抵抗巴林议会的一个示例,请参阅并计划提供以下内容: 

抵抗委员会或内阁,在树荫下,这可能是它内部的:它被关闭,反之亦然,就完成了。由于政府的抗议之光,有组织,每天增加了统计组公投的设计和实施,确定。对应于所有国际组织的乐队,希望巴林政府鼓励接受全民公决。 

    尽管如此,政府将需要工作!但必要的设施,并在游行中,公众投票将采取。在类似的举动其次,候选人制宪会议的数量,将会推出。但是同样,这些数字是不够的。但它确实盖,另一种是确定:新宪法的写作。 

强度可以是:一个新的示范宣布:人民会投票支持新宪法。例如,人们可以,而不是写在纸上,用损失或游行,从那里将被批准。然后选择总统和过渡政府成员将采取行动。人游行,而支持他们会选择一个像哈桑·纳斯鲁拉,谁也无法被拘捕。巴林人有他的理由,或将他藏在别处,他将跟随。 

过渡政府将帐户的最低水平政府职位,开始哼技术,并促进最高水平。经过上届政府的全面征收,功率为

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی