از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

طرح یک فوریتی برای :اجرای همه پرسی در: سرزمین های اشغالی.

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

حال که به امید خدا، ماشین جنگی اسرائیل به گل نشسته، و دندان های این گرگ درنده و کودک کش، ریخته موقعیت مناسبی است تا: یک همه پرسی در سرزمین های اشغالی، راجع به نحوه اداره آن در آینده صورت گیرد. لذا باتوجه به پیروزی ملت غزه، و همراهی کرانه باختری و بخش مهمی از: مردم داخل سرزمین های اشغالی از آنان، مجلس شورای اسلامی زمینه را برای: همه پرسی با نظارت بین المللی، مناسب می داند.

     بدیهی است که این همه پرسی، باید در تمام سرزمین های اشغالی صورت گیرد و: از فلسطینی های خارج از کشور نیز، آرا لازم اخذ شود. از نظر مجلس شورای اسلامی، طبق قانون اساسی ایران ، جمهوری اسلامی حامی تمام مستضعفین جهان، و مدافع مظلومین در مقابل ظالمین است.

  تا کنون ایران از نظر کمک های انسان دوستانه، وظیفه خود را انجام میداده، ولی برای تداوم صلح و ثبات در منطقه، باید اقدام جدیدی کند. و آن اجرای منویات مقام معظم رهبری در انجام همه پرسی می باشد. این همه پرسی مطابق، قوانین بین المللی انجام خواهد شد و: رژیم صهیونیستی باید تمام: امکانات لازم را فراهم نماید.

   این امر مستلزم همکاری سازمان ملل، و دیگر سازمان های بین المللی و: مجامع جهانی است. برای شروع این کار، مجلس وظیفه خود می داند تا: بستر سازی این حرکت را آغاز نماید. و امید وار است وزارت خارجه در این موضوع، اقدامات لازم را انجام دهد. تا انشاءالله شاهد اجرایی شدن منویات:  معصومین علیهم السلام بالاخص امام زمان عج، به دست نایب برحقش امام خامنه ای، عزیز باشیم.

   قابل ذکر است منویات معصومین ع، در 14قرن پیش با تمام مشخصات، نقش ایرانیان را در آزاد سازی قدس و: بیرون راندن اشغالگران، برحسب روایات متقن و: چهار آیه صریح از قران کریم، بیان شده و زیبنده نیست بیش از این، ایران در انجام ماموریت خود کوتاهی کند.

محاکمه رژیم سفام صهیونیستی، آن را از مشروعیت انداخته، لذا باید کنار گذاشته شود.بدیهی است پس از رای گیری، که از تمام اهالی در داخل و خارج فلسطین اشغالی، صورت خواهد گرفت نتایج هرچه باشد، از نظر بین المللی پذیرفته، و از نظر ایران هم بلاماتع خواهد بود. و کسانی که آن را نپذیرند،باید شورای امنیت با آن برخورد کند.  

ماده واحده :

بموجب این طرح ، وزارت امور خارجه مکلف است با: مکاتبه با سازمان های بین المللی، و اخذ مجوز های لازم اقدام و:با همکاری مردم غزه و کرانه باختری، به برگزاری همه پرسی در سرزمین های اشغالی، نموده و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را، جامه عمل بپوشاند.

تبصره یک: سفارت فلسطین وظیفه دارد: تا برای اجرای این طرح، فراخوان عمومی داده و از: همه آوارگان یا مهاجرین فلسطینی، دعوت به بازگشت به زمین های خودشان کند.

تبصره 2وزارت امور خارجه، باید نامه تنظیم و به سازمان های بین المللی، ارائه دهد که به موجب آن همه کشورها، یر این همه پرسی نظارت نمایند.

تبصره 3:صدا و سیما و واحد برون مرزی آن، برنامه پوشش سه مرحله ای شامل: فراخوان مردمی ، دعوت به مهاجرت و: گزارش مراسم همه پرسی و نتایج آن بپردازد.

این ماده واحده با 3تبصره در :جلسه علنی مجلس شورای اسلامی تصویب و: بعد از تایید شورای نگهبان به دولت ابلاغ می شود

实例化计划:在被占领土公民投票的执行。 

我们希望上帝搁浅以色列的战争机器,而狼捕食和儿童杀手的牙齿,倒了好机会:公投在被占领土,如何管理未来。因此,关于加沙和西岸的人民的胜利,并伴随着他们的议会理由的被占领土上的人口显著部分:国际监督的公民投票,认为适当。 

     很明显,这次公投应该在巴勒斯坦和国外,表决应采取的所有被占领土进行。议会按照伊斯兰共和国宪法支持世界上所有被压迫人民和世界被压迫后卫。 

  到目前为止,人道主义援助,伊朗,尽你的责任没错,但要保持和平与稳定的地区,新的行动。和菜单的实现是领先的全民公投。按照国际意愿和犹太复国主义政权应该规则的公投:提供必要的便利。 

   这需要联合国和其他国际组织和国际机构的合作。开始这项工作,大会认为是他的责任:本议案的背景下开始。并希望国务院在这个问题上,做必要的行动。执行控制菜单上帝:零缺点伊玛目马赫迪愿他平安无恙特别是伊玛目霍梅尼副实至名归,喜欢它。 

   值得注意的是菜单犯错的伊玛目,所有规格的14世纪,伊朗解放耶路撒冷驱逐侵略者,根据强的传统和四节经文清楚地从神圣的古兰经,解释和接受的,不是比这个多,它的使命很短。 

SFAM审判犹太复国主义政权,其合法性抛出,就应该被排除在所有投票人Shvd.bdyhy,内部和巴勒斯坦外,将结果,在国际上接受的条款,并在伊朗也将立即出现垫。和那些谁拒绝它,如果安全理事会来处理它。 

单篇文章: 

根据这项计划,外交部:通信与国际组织,以及取得必要的许可证并继续加沙和约旦河西岸,公民投票在被占领土上的持有人的配合下,最高领袖和菜单他们的举动。 

注一:驻巴勒斯坦的任务:执行计划,与公众呼吁所有巴勒斯坦难民或移民,被邀请回到自己的土地。 

注2:外交部,应该是一个监管和国际组织,提供了使所有国家都在监视公投。 

注3:广播组织及其海外单位,涵盖了三个阶段的计划包括从人打电话到移民局电话:公投的结果报告。 

在第3条的一篇文章:伊朗议会批准,国务院批准后公开会议上颁布的

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی