از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ماموریتی برای مردم آمریکا.

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

ماموریتی برای مردم آمریکا.

حلقه انسانی به دور: کارخانجات اسلحه سازی.

یکی از ماموریت های مهم مردم آمریکا، این است که خط خود را از دولتمردان جدا کند. و برای اثبات آن باید زیاد زحمت بکشد. و ما این زحمات را قدر می نهیم و: از آن به عنوان یک استراتژی مهم نام می بریم.

به پیشنهاد ماهین نیوز، مردم آمریکا امروز وظیفه مهمی بر: دوش دارند و آن پاک کردن نجاسات دولتی ها، از  دامان خودشان است. باید دنیا به این باور برسد که: کشتار مردم از ویتنام تا غزه، خواست کارخانجات اسلحه سازی است! نه مردم عادی آمریکا . به همین دلیل لازم است که در این خصوص، اقدامات روشنی صورت گیرد.

به نظر ما چند راه اساسی است که: باید با جدیت طراحی اجرا شود. که تعدادی از آن را بیان می کنیم : اولین کار، ایجاد هماهنگی بین تمام ملت آمریکا است. یعنی باید که مردم آمریکا، در یک چیز با هم مشترک و هم عقیده شوند: و آن اینکه دولتمردان آمریکا و: حکومتی پلیسی آن، نماینده مردم آمریکا نیستند، بلکه نمایند صاحبان زر و زور می باشند.

برای بیان این مطلب لازم است: ابتدا تمام مراکز خطر ناک و: ضد بشری در آمریکا، شناسایی و اطلاع رسانی شود.مکان هایی مانند کارخانجات اسلحه سازی، مراکز نظامی، ستاد های پلیسی، دفاتر سازمان های اطلاعاتی، باید دقیقا شناسایی و به مردم معرفی شوند.

البته در این کار، گروه بخصوصی نباید بعنوان: فعال شناخته شوند. زیرا تجربه نشان داده که در کمترین زمان، سر به نیست می شوند و یا حداقل، خریداری می گردند. بنابر این همه مردم آمریکا، باید این کار را بکنند و از: استراتژی ایرانی: موج انسانی، استفاده نمایند. مثلا لازم نیست که به این مراکز حمله شود، یا آن ها را با خمپاره و موشک مورد اصابت قرار داد! بلکه کافی است یک روز از همه دعوت شود که: دیوار انسانی به دور آن بکشند.

و این استراتژی کاملا پیروز است. زیرا از یکسو افراد خاصی، نشان دار نمی شوند و از سوی دیگر، مردم آدرس مرکز خطرناک را، عملا یاد می گیرند و بالاخره، دولت هم قادر به انجام هیچ کاری نخواهد بود! چون نه حمله ای است و نه هجومی، بلکه یک سیزده بدر معمولی است! و مردم در بیابان نوادا، دست در دست هم داده اند و: با کسی هم کاری ندارند!

مراکز تهیه و توزیع مواد مخدر ، مبادله اعضا بدن انسان، قاچاق زنان و کودکان نیز، می تواند به این موضوع اضافه شود. زیرا پایه و اساس اقتصاد دولتمردان آمریکا، براین در آمد ها استوار و آن ها، هیچ احتیاجی به مالیات مردم ندارند! بلکه اصرار آنان بر اخذ مالیات، برای پولشویی است تا بگویند: در آمد های میلیاردی آنان از همین: مالیات است نه چیز دیگری .

علاوه بر کار خانجات اسلحه سازی و مراکز فوق، آن ها منبع در آمد دیگری هم دارند، و آن آدم کشی و فروش اطلاعات است.جنایات سازمان یافته و: ترورهای دولتی، همه توسط ساز مان ها و شرکت های امنیتی آمریکا، صورت می گیرد و بابت آن دستمزد های: کلانی هم دریافت می شود.

براساس گزارش مهدی سوری، خبرنگار ماهین نیوز، امروزه دیگر آمریکا، لازم نیست مالیات بگیرد. بلکه کافی است دستور کشتار داشته باشد. مثلا دختر صدام و کردها در عراق، ثروت های کلانی به شرکت های امنیتی آمریکا داده اند تا: مخالفان را از بین ببرد و: رد پایی باقی نگذارد. ترکیه نیز مبالغ محرمانه زیادی به: این شرکت ها پرداخته است.شاید در دنیا هیچ دولتی نباشد که: برای ازبین بردن بی سرو صدای مخالفان خود، از این ولخرجی ها نکرده باشد.

بنابر این مردم آمریکا، ماموریت سنگینی بر دوش دارند: ان ها اولا باید از تزریق نیروی جدید، جلوگیری کنند یعنی هیچکس در این شرکت ها استخدام نشود، و از سوی دیگر با همان روش موج  انسانی، اطلاع رسانی نمایند

代表团向美国人民。 

厂区周围人的铁匠环。 

一位美国人民的重要任务是,单独的政府他们一行。并证明它一定是非常难杀。我们赞赏的努力,并呼吁:把它作为一项重要战略。 

建议的Mahyn新闻,美国人今天在阵雨中起重要作用,然后取出杂质态在他们的腿上。世界应该相信,越南加沙武器工厂杀人被问!美国的普通公民。出于这个原因,有必要在这方面,做出努力清楚。 

我们相信,这是至关重要的一个方法的设计必须要认真落实。其中有些是以下几点:第一项任务是所有美国人民之间进行协调。这应该是美国人民,都有一个共同点,他们一致认为:该行政和政府的警察,美国人民的代表,而他们的财富和权力的拥有者。 

为了解释这一点,必须首先中心和危险的反美人的身份证明和资料。铁匠的地方,如工厂,军事设施,警察局,情报机构,必须精确确定和介绍。 

在这项工作中,没有任何特殊的群体作为著名活动家。经验表明,在任何时间,你的头是不是,或者至少,就可以买到。因此,所有的美国人都应该做到这一点,伊朗的策略:波浪人类使用。举例来说,就没有必要进行攻击,中心,或由迫击炮和火箭打了!这足以被邀请到一天的是:人墙周围的追杀。 

这种策略是完全的胜利。因为一方面某些个体,而不是标记的另一方面,公共广播有害中心学习有效,最后,政府将不能做任何事情!因为既不攻击,也不入侵,而是一个普通的野餐!在内华达沙漠的人,联手与别人他们不工作! 

药品采购和配送中心,妇女和儿童交换人体器官,贩卖,可以添加到这个话题。至于对经济的管理,他们的结论的基础是基于,并不需要缴税的人!但是,他们对税收的坚持,洗钱是说,在他们的数十亿美元来自这个税是什么都没有。 

除了武器工厂和中心,这是一个额外的收入来源,杀人和销售信息。和有组织犯罪:公共暗杀,所有美国各机构及担保公司,做与支付方式:卡拉尼也可以下载。 

据米苏瑞,Mahyn讯记者,如今,美国并不需要纳税。这足以下令杀害。例如,萨达姆和库尔德人在伊拉克的女儿,巨大的财富对美国安全公司必须:消灭对手:不留痕迹。土耳其拥有大量的机密信息:企业交易。也许世界上没有一个国家是用来消除他们的对手的噪音,从奢侈到无法正常工作。 

据美国人民,重型肩膀:他们必须以注入新的资源,预防,没有这些公司都没有招人,另一方面以同样的方式人海,通知他们。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی