از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

پشت پرده: سکوت سازمان های جهانی، در مقابل جنایات اسرائیل.

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر


   خیلی ها دوست دارند که: سازمان ملل و دیگر ساز مان های جهانی،وبرخی دولت های عرب، سکوت خود را در مقابل جنایات غزه بشکنند. ولی نمی دانند که اگر سکوت را بشکنند، حرفی دلخواه آن ها نخواهند زد!و شاید مایوس کننده باشد که بگوییم: اگر آن ها سکوت را بشکنند، در تایید اسرائیل سخن خواهند گفت.

قطر و عربستان اگر سکوت می کنند، از مسلمانان می ترسند و الا، شاهد هستیم که در عمل، کوچکترین اعتراضی به اسرائیل نداشته، بلکه همیشه کمک های میلیاردی به آن را، ادامه داده اند. رئیس جمهور مصر هم برخلاف خواسته مردم آن، نه تنها به غزه کمکی نکرد و: بزرگترین گذرگاه ها را به روی مجروحین و: کمک های انسان دوستانه بست، بلکه می خواست از جای پرتاب موشک ها، با خبر شود تا به: اسرائیل گزارش دهد.

    رئیس سازمان ملل هم وقتی مطمئن شد، برخی تانک های اسرائیلی وارد غزه شده اند،سکوت خود را شکست تا: باز هم باعث پیشروی بیشتر آن ها شود. زیرا وقتی صدای آتش بس بیاید، ممکن است مقاومت کمی سست شود و: اسرائیل بتواند از این مرحله استفاده کند.

بنابر این هر نوع بی تحرکی و: سکوت مجامع بین المللی، برای غزه بهتر است! زیرا هنوز امید است که: کمی از مردم بترسند. ولی وقتی سکوت را می شکنند، و پای به میدان می گذارند، می بینیم که راه را برای تجاوز بیشتر اسرائیل، هموار می سازند. سفر مزدوران آمریکایی و: روسای مجامع بین المللی،همیشه  با کشتار وسیعتر فلسطینیان آغاز می شده، گویا اسرائیل جلوی پای این مهمانان عزیز، قربانی از جنس فلسطینی ها تقدیم می کند.  

بنا بر گزارش ماهین نیوز از سازمان ملل، تقسیم کار ضد فلسطینی دارای :چند عنصر برنامه ریزی شده است:

تجهیز ارتش اسرائیل، به عهده امارات و عربستان است. که آن ها با انجام قرار داد های میلیاردی، این کار را انجام میدهند. اخیرا به بهانه خرید های استراتژیک، یازده میلیارد دلار به آمریکا پرداخت کرده اند.

دستور حمله و حمایت از سربازان، به عهده آمریکا است و رئیس جمهور اوباما، در اتاق جنگ آنلاین، در اختیار نتانیاهو است تا: او را از درست بوده حملات به فلسطینی ها مطمئن کند.

 روحیه دادن به فرماندهان نظامی، به عهده رئیس سازمان ملل است. که وی با تحرک ظاهری خود، فلسطینی ها را فریب داده و: آنان را به بهانه آتش بس، از فعالیت باز دارد و: یا فعالیت آن ها را کاهش دهد. تا نیروهای اسرائیلی بتوانند، به خاک غزه نفوذ کرده و: قطعه ای ولو کوچک را تصرف کنند، تا برای مذاکره مفید باشد.

جاسوسی از فلسطینیان به عهده ژنرال سیسی است. وی به بهانه میانجی، باید خود را به فلسطینی ها مخصوصا حماس، نزدیک کند تا بتواند از مقر موشک ها و: پهپاد های مقاومت، اطلاعاتی به دست آورد.با توجه به تجربه نامبرده در: انهدام تشکیلات بزرگ اخوان المسلمین، بهترین فرد برای جاسوسی و انهدام مقاومت است.

وظیفه آشفتگی درونی و: ایجاد اختلاف و یاس در بین فلسطینیان، به عهده محمود عباس گذاشته شده است. وی ماموریت دارد تا از: اتحاد کامل فلسطینیان جلوگیری کند، و انان را به مقاومت و حماس بدبین سازد.

 

幕后:国际组织的沉默,对以色列的罪行。 

   许多像联合国和其他国际组织,以及一些阿拉伯国家,打破他们在加沙的暴行面前沉默。但是,不要打破沉默,说,这将不是任意的,它是令人失望的说:如果你打破以色列批准说话的沉默。 

卡塔尔和沙特阿拉伯,虽然安静,害怕穆斯林,否则,我们看到的动作,没有丝毫的反对以色列,但它总是有助于十亿,继续。与埃及总统呼吁民众不仅没有帮助加沙和伤者最大的网关:人道主义救援钳,而是希望火箭发射,要知道到:以色列报告。 

    当是联合国的头,一些以色列坦克进入加沙不得不再次打破他们的沉默,它会取得更大的进步。当谈到停火的声音可能会失去一点点力量,以色列使用点。 

所以,任何一种固定性和沉默,国际社会的,最好是加沙地带!它仍然希望有些人担心。但是,当你打破沉默,和脚步声离开现场,我们可以看到,该方式为以色列进一步侵略,被铺。美国旅行社:国际组织负责人,总是通过杀死更多的巴勒斯坦人开始,据报道,以色列前客人的,应当提交巴勒斯坦人做爱的受害者。 

据联合国新闻马欣,抗巴勒斯坦分裂与多元素的计划是: 

以色列军队为首的阿联酋和沙特阿拉伯。他们把他们赶出亿元,做到这一点。最近原谅战略采购,十一十亿U.S.美元已经支付。 

战士的攻击命令,并支持责任,美国和奥巴马总统,网上作战室,内塔尼亚胡已经给他做出对巴勒斯坦人攻击的权利。 

 圣灵在联合国的头给军事指挥官。他自己的表观流动性,巴勒斯坦人绝招:他们借口停火,该活动是开放的:要么降低其活性。至于能渗透到土壤中,以色列军队和加沙:接管的一部分,虽然小,是有帮助的谈判。 

抄送将军是负责巴勒斯坦情报。他借口调停,给巴勒斯坦人,特别是哈马斯,可能是附近的导弹总部:收购无人机信息的强度由于他的经验,在处置一个大型组织穆斯林兄弟会的最佳人选间谍。摧毁性。 

内湍流的任务:创建,冲突和绝望的巴勒斯坦人,阿巴斯,已被落。他的使命,联盟,以防止巴勒斯坦人完全,并使其可疑性和哈马斯。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی