ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

جنبه رحمانیت در: قبولی دعا

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر


شب های قدر، مهمترین شب های دعا و مناجات است. زیرا در این شب ها سرنوشت یک عمر هر کس، تعیین می شود. مثلا وقتی گفته می شود: یک شب قدر بهتر از هزار ماه است. این عمر متوسط بشری است. یعنی با یک تصمیم سازنده، میتوان تمام عمر را در: راه راست قدم برداشت. و اگر کوچکترین انحرافی باشد، در طول سالیان خود را دورتر کرد.

گفته شده که: شب های قدر سه شب است، در شب اول تقدیر و تعیین،  شب دوم تایید و تصویب، شب سوم امضا و اجرا می شود.

اگر بخواهیم با علوم مدیریتی، آن را تفسیر کنیم یعنی: در شب اول پیشنهادات از سوی بندگان می شود، در شب دوم این پیشنهادات جمع بندی و: درشب سوم برای اجرا ابلاغ می شود!در واقع مردم با دعاهای خود، در نظام مشارکتی خدا شرکت می کنند. و در قالب دعا، خواسته های خود را مطرح می کنند. از این رو خداوند،  در قران فرموده که: از من بخواهید تا اجابت کنم. یعنی پیشنهاد از طرف مردم است.

اما برخی از این پیشنهاد ها، به نفع ما نیست و ما خبر نداریم . مانند بچه ای که از شکل دارویی، خوشش می آید و آن را می خواهد . ولی مادر یا پدر او، آن را دور از دسترس او می گذارند. لذا در شب اول قدر دعا ها بالا می رود، در شب دوم از هم تفکیک می شود، و شب سوم آن هایی که قابل اجرا است، ابلاغ می شود.

درست است که خداوند، ظاهرا دکترای مدیریت یا اقتصاد ندارد!!! ولی سازمان برنامه خدا، دارای ماتریسی است که به تعداد: لحظات زندگی هریک از ما ها، متغییر دارد. یعنی هر لحظه شما تغییر کنید، و بخواهید خوب شوید، خدا شما را می پذیرد و: آن را در مجموع متغیر های جهان وارد می کند.

تعامل انسان و جهان، یا اجتماع و خدا هم بر اساس جاذبه و رحمانیت است. نه در دافعه یا تخریب. وقتی امام علی ع خوشحال است: از اینکه هرچه می خواهد نمی شود! و می فرماید: من خدا را از آن جهت شناختم که: هرچه تصمیم گرفتیم عملی نشد!  (وقال علیه السلام: عَرَفْتُ اللهَ سُبْحَانَهُ بِفَسْخِ الْعَزَائِمِ (1) وَحَلِّ الْعُقُودَ، نَقْضِ الْهِمَم ..) و این خوشحالی از آن جهت است که: خدا را دوست دارد و، ممانعت های او را هم دوست دارد.

و این یک موضوع مهم، در اجابت دعا را نشان می دهد. و آن اینکه انسان وقتی، کسی را دوست دارد، از عطا کردن او همانقدر خوشحال می شود که: از ممانعت های آن. زیرا سیستم خداوندی، براساس جاذبه و یا همان رحمانیت ، دوستی و عشق است. از ممانعت خداوند میتوان فهمید که: برای ما منافعی در این ممانعت ها است.

همانطور که عشق مادر به کودک، باعث می شود تا مانع شود: کودک با تیغ بازی کند، یا سوزن و میخ را بخورد. اگر کودک به عشق مادری آگاه نباشد، از این کار او ناراحت می شود، ولی پدر یا افراد دیگر که از این موضوع آگاه هستند، خوشحال هم می شوند.

خیلی از ماها، دوست داریم ثروتمند شویم، ولی خدا میداند خود ما هم میدانیم، که اگر ثروتمند شویم، آن را در انتقام جویی شخصی، صرف می کنیم! لذا این ثروت به دست انسان نرسد بهتر است . ولی موقعی که شما تصمیم بگیرید: خیر باشید، و بجای انتقام کشی، اموال را در دوستی دیگران خرج کنید. این ثروت خوب و با برکت است.

慈悲的方面:接受祷告 

夜Qadr的的,祈祷和冥想中最重要的夜晚。因为这天晚上每个人的一生的命运是确定的。例如,有人说:这是一个夜晚千余个更好的。人的平均寿命。这是一个决策者,你可以让你所有的生活中加强正确的方式。如果你有在他多年远离丝毫偏差。 

这是Qadr的晚上周二晚上,命运和决心的第一天晚上,批准了第二晚,第三晚签署和实施。 

如果管理科学,来解释其含义:第一夜将被提出的仆人的建议和结论的第二个晚上:运行的第三个晚上将在事实上人们与他们的祷告通知,神参与系统参与。并在祈祷,他们提出他们的要求。这样的主,在古兰经,我会想见见。代人的建议。 

但其中的一些建议,这不是对我们有利,我们不知道。就像药物的孩子,它会很喜欢。但他的父亲或母亲,让他带走吧。我们赞赏祈祷去了第一晚,休息的第二个晚上,第三个晚上,它是适用,将会收到通知。 

这是真的,上帝,或经济系显然不是!但上帝的计划,这是一个数字矩阵:生命的时刻,我们每一个人,是可变的。您可以更改,在任何时刻,你很棒,神接受你,它会彻底改变世界。 

人与世界,或社区,和神的相互作用有怜悯的吸引力。不排斥或破坏。当伊玛目阿里是幸福的:他将永远不会!并说:我的神,因为我知道,无论我们决定不实用!它喜的是上帝爱和防止他喜欢。 

这是一个重要的问题,在回答祈祷节目。而当人,谁爱,也同样高兴地给他它的反响。上帝,因为,根据上诉或仁慈,友谊和爱情。神的抑制可以理解,这一禁令是为了我们的利益。 

作为一个母亲的爱,强度,以防止孩子:儿童玩刀,或吃针和钉子。如果孩子不知道母亲的爱他的工作是可悲的,但父母或其他人谁是意识到这一点,他们很高兴。 

我们很多人,就像我们很富有,但上帝知道,我们都知道你很富有,这是报复,花钱!所以,有钱的男人是不是更好。但是,当你决定:祝你好运,而不是报复,花你的钱在其他的朋友。这是吉祥和祝福。 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی