از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

آموزش کامپیوتر و: احکام اسلامی

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۷ ق.ظ | ۰ نظر

آموزش کامپیوتر و: احکام اسلامی

وقتی نماز می خوانیم، بعد از نماز باید دعا کنیم. و این مسئله برای ما قابل درک نیست، ولی اگر کمی کامپیوتر یا برنامه موبایل را بدانیم، این موضوع ساده می شود!

شما وقتی یک پیامک  می فرستید، فقط کافی نیست که نامه را بنویسید! بلکه باید دکمه ارسال را بزنید، و مدتی صبر کنبد تا: تایید شود. اگر کم حوصله باشید و صبر نکنید، و زود از برنامه خارج شوید، پیامک شما ارسال نمی شود. در نماز هم همینطور است، کافی نیست که شما نماز را بخوانید، باید صبر کنید تا بالا رود و: تاییدیه آن بیاید.

می گویند: یک نفر تا، نماز می خواند از جای خود فرار می کرد! علت را پرسیدند گفت: از پیامبر شنیدم که نماز انسان، بالا می رود و اگر پذیرفته نشود، برمی گردد و به سر نماز گزار می خورد! من زود بلند می شوم تا به سرم نخورد.

در همه کار ها صبر لازم است. و باید همانطور که دستور داده اند، انجام دهیم تا نتیجه بگیریم. مانند کسی که لباس می پوشد، باید با حوصله، دکمه های آن را ببندد یا اگر: کفش می پوشد باید پاشنه آن را بکشد، یا بند آن را ببندد. هر کار ناقص، به معنی درست انجام دادن نیست. و کار را آن کرد که: تمام کرد.

در ماه رمضان، ورودی سیستم انسان، مدتی باید تعطیل باشد. یعنی از اذان صبح تا اذان مغرب، چیزی نباید خورد. این امر طی سی روز، یک نظمی به دستگاه گوارش می دهد که: مدتی استراحت کند و خیالش راحت باشد که: غذایی داخل نمی شود. در حالیکه در غیر ماه رمضان، هیچ نظمی وجود ندارد. و معده همیشه نگران ورود: یک تازه وارد است که نمی داند، چطور آن را هضم کند.

وقتی به نماز می ایستیم، باید بدن ما آرام شود تا: الله اکبر بگوییم. بنابر این در حال راه رفتن، یا دویدن نمی توان تکبیر گفت . این یعنی که بدن  حرکات پیش بینی نشده، انجام ندهد و: ماهیچه ها استرس حرکت های نا معقول را نداشته باشند.

وقتی می خواهید وارد استخر یا حمام شوید، ابتدا باید کمی آب به بدن خود بزنید. و نباید بطور یکباره وارد آب شوید! زیرا سیستم بدن دچار شوک می شود. ولی وقتی کمی آب به بدن می زنید، مثل این است که برای شروع نماز، اذان و اقامه می گویید. و به بدن اطلاع می دهید که: می خواهید کار جدیدی انجام دهید.

     وقتی قنوت می خوانید، مستحب است که دست ها مقابل صورت باشد. و مانند دیش ماهواره، امواج صادره از دهان را ثبت و: به صورت منعکس کند. بعد از تمام شدن دعا، دست شما حامل انرژی هایی است،که بهتر است دستها را به صورت بمالید، و از این انرژی استفاده کنید.

هنگام راه رفتن غذا نخورید، و بعد از نهار خوردن کمی بخوابید.زیرا که بدن آمادگی دو کار را، در یک لحظه ندارد. وقتی راه می روید،فقط  راه بروید! ولی وقتی می خواهید غذا بخورید، راه نروید.زیرا تمرکز بدن از بین می رود. چون در طول روز، معمولا ایستاده کار می کنید، بهتر است موقع نهار خوردن، به بدن استراحت دهید! و بعد از آن بخوابید تا جریان خون، به دو جا سرازیر نشود و: بتواند معده را حمایت کند. 

电脑培训:伊斯兰教 

当祈祷后调用祈祷,我们必须祈祷。对于我们来说,这是可以理解的,但如果你知道一点计算机或移动应用程序,很简单! 

当你发送一条短信,只是没有足够写那封信!但必须按下一个按钮,稍等片刻提示:待确认。如果你是急性子,不等待,只要你退出程序,您的短信将不会被发送。这同样适用于祷告是不够的,你读了祷告,将不得不等待上去:确认了来。 

他们说,一个人,从祈祷的地方逃跑!问为什么,他说:我听到先知祷告的人上升,如果不接受,可以追溯到和吃的崇拜者!我早起吃了我的头。 

所有工作和耐心是必要的。必须订购因为这样做会导致。正如有人谁穿衣服的按钮无聊地关闭它,或者如果它穿的鞋后跟把它关闭,或表带它关闭。任何有缺陷的工作,这意味着做是不对的。而他做到了:完了。 

斋月,该系统的输入端,而它被关闭。即唤礼宣礼早上,事实并非如此。这最近30天内,也就是胃肠道紊乱:一个休息的时间,让舒适,食物是没有的。然而,在非斋戒,没有障碍。胃,总是担心项目:一个新人,谁不知道如何去消化它。 

当你站在祈祷,我们的身体要放松:我们说Allahu阿克巴尔。因此,行走或跑步,不能说Takbir。这意味着身体不可预见的动作,并没有做:紧张,肌肉运动也不无道理。 

当你进入游泳池或浴池,你应该先采取一些水在你的身体。不要进入水中,突然你!系统,因为你的身体感到震惊。但是,当少量的水对身体的说法,就像是祈祷的开始,祈祷和行动都这么说。而你知道,你的身体:你想要一个新的工作。 

     当Qnvt读,建议手脸。而像一个卫星天线,从记录的嘴里发出波:反映。祈祷后,能源载体是在你的手中,更好地将双手搓热,并利用能源。 

一边走,吃很少的睡眠午饭后不要吃,因为身体是准备做两件事情,而不是一个时刻。当你走,只是走!但是,当你吃,不走,因为重点是从身体丢失。因为在白天,通常站在你的工作,更好的时间吃午饭,放松你的身体!然后睡觉,直到血液流不下来两个地方:为了保护胃。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی